بسیاری از سایت‌ها و وبلاگ‌های وردپرسی برای مدیریت بهتر بر روی کاربرانی که از سایتشان بازدید می‌کنند، بخشی برای ثبت نام در نظر می‌گیرند. به این ترتیب می‌توانند بخش‌هایی همچون نظرات یا اضافه کردن پست را محدود کرده یا محتوای پولی برای آن‌ها در نظر بگیرند.

برای داشتن بخش ثبت نام حرفه‌ای، بهتر است که شما حتما از یک افزونه‌ی خوب استفاده کنید و ما هم در نوشته‌ی امروزمان در پرشین تولز، قصد داریم بهترین افزونه‌های ثبت نام در وردپرس را به شما معرفی کنیم.

  1. WPForms

WPForms یکی از محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس است که برای کارهای مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. به وسیله‌ی نسخه‌ی رایگان از این افزونه می‌توانید فرم‌های معمول برای ثبت نام کربران درست کنید، اما برای این که یک فرم شخصی سازی شده بسازید که دقیقا مطابق با نیازهای شما باشد، به سراغ نسخه پولی WPForms  باید بروید.

WPForms

افزونه WPForms کار را برای کاربران نیز ساده می‌ند و آن‌ها به راحتی می‌توانند با پر کردن فرم در سایت ثبت نام کنند. همچنین بعد از ثبت نام نیز آن‌ها می‌توانند بعضی مشخصه‌ها را تغییر داده و البته مدیر سایت نیز به راحتی می‌توان نقش آن‌ها در سایت را نیز تغییر دهد. همچنین WPForms یک ابزار مقابله با اسپم در خود دارد و همچنین می‌توان تایید از طریق ایمیل را نیز به روند ثبت نام اضافه کرد.

  1. Formidable Forms

این افزونه در حال حاضر به عنوان حرفه‌ای‌ترین ابزار ساخت فرم در وردپرس شناخته می‌شود. امکانات بسیار خوبی برای Formidable Forms در نظر گرفته شده و هنگام ساخت فرم نیز شما می‌توانید به وسیله‌ی کشیدن و رها کردن، اجزای مختلف را کنار هم بچینید. از ویژگی‌های بسیار خوب افزونه، لیست شغل های مختلف و دسته‌بندی‌های متفاوت است که برای ساخت فرم‌های ثبت نام، دست شما را بیشتر باز می‌گذارد.

Formidable Forms

در نسخه‌های پولی، فرم‌های ثبت نام از پیش آماده‌ی خیلی خوبی وجود دارد که با تغییر بخش‌های مختلف از آن‌ها، می‌توانید هر کدام را که دوست دارد برای وردپرس انتخاب نمایید. امکانات ویژه همچون ریست کردن پسورد، گذاشتن اسم مستعار و گذاشتن گزینه‌های کاملا منحصر به فرد نیز در  گنجانده شده است.

  1. MemberPress

اما اگر به دنبال یک افزونه کاملا تخصصی در زمینه‌ی نام نویسی و مدیریت عضویت کاربران می‌گردید، MemberPress در حال حاضر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. وقتی این افزونه را نصب کردید، راه‌اندازی و ساخت صفحه‌ی ثبت نام کاربران، تنها چندی کلیک از شما زمان خواهد برد. امکانات بسیار خوبی در زمینه‌ی مدیریت کاربران جدید و کاربرانی که از قبل در سایت شما بودند در این افزونه گنجانده شده و همچنین شما می‌توانید صفحه‌ خوش‌آمد گویی MemberPress را آنطور که می‌خواهید تغییر دهید و سپس تنظیم کنید تا کاربران جدید، ابتدا به آن صفحه فرستاده شوند.

  1. WP User Manager

WP User Manager یک افزونه‌ی رایگان در زمینه‌ی ثبت نام و مدیریت کاربران سایت‌های وردپرسی است. این افزونه بسیار منعطف بوده و به شما اجازه‌ی ساخت یک صفحه‌ی ثبت نام کاملا شخصی‌سازی شده را می‌دهد.

WP User Manager

همچنین امکاناتی همچون اضافه کردن صفحه‌ی پروفایل، ارسال ایمیل برای کسانی که به تازگی ثبت نام کرده‌اند، نمایش دسته‌بندی‌های مختص کاربران و … نیز در برنامه به صورت رایگان گنجانده شده است. البته یک نسخه پولی نیز برای WP User Manager وجود داشته و امکاناتی نظیر تایید از طریق ایمیل، ورود با اکانت شبکه‌های اجتماعی و چیزهایی از این دست، تنها در آن نسخه در دسترس شما خواهد بود.

  1. ProfilePress

ProfilePress

دیگر گزینه‌ی شما ProfilePress است که به شما امکان گذاشتن یک فرم ثبت نام ساده در هر جایی از سایت که خواستید را می‌دهد. این افزونه یک کد کوتاه در اختیار شما قرار می‌دهد که شما می‌توانید آن را درون پست‌های خود، صفحات، ویجت‌ها و نوارهای کناری قرار دهید. ProfilePress نیز دو نسخه دارد و در حالت رایگان یک سری امکانات اولیه در اختیار شما می‌گذارد، اما در نسخه پولی، تم‌های مختلف، امکان ورود از طریق شبکه‌های اجتماعی و … وجود دارند تا بتوانید یک صفحه‌ی ثبت نام حرفه‌ای با آن‌ها بسازید.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *