ابزارها و افزونه‌هایی که برای وردپرس طی این سال‌ها ارائه شده، آنقدر متنوع و زیاد شده‌اند، که آشنایی با همه‌ی آن‌ها غیر ممکن است. خیلی از مدیران وبسایت‌ها تنها با چند افزونه کار می‌کنند و از آن دایره خارج نمی‌شوند، اما اگر کمی کنجکاوی کنید، افزونه‌های جالبی پیدا می‌کنید که می‌توانند بعدی تازه به سایت شما دهند یا این که بعضی کارها را برایتان ساده کنند.

در ادامه‌ی این نوشته ما 9 افزونه‌ی جالب و البته کاربردی به شما معرفی می‌کنیم که در حال حاضر از جمله بهترین‌ها به حساب می‌آیند.

Amelia WordPress Booking Plugin

این افزونه به شما و کاربرانتان کمک می‌کند تا بتوانند برای موارد مختلف، قرارهای متفاوتی را تعیین کنند. برای مثال می‌توانید برای کلاس‌های آنلاین یا کلاس‌های تمرین از آن‌ها استفاده کنید یا حتی برای نوبت دهی سالن آرایشی از آن بهره ببرید. فرم‌های بسیار خوب و قابل انعطاف و عملکرد عالی Amelia WordPress Booking Plugin و همچنین کاملا خودکار بودن و امکان ثبت نوبت‌های متعدد و اضافه کردن قابلیت‌هایی همچون کنسل کردن از این افزونه یک ابزار کامل ساخته است.

Amelia WordPress Booking Plugin

 wpDataTables

ابزار مناسب برای ساخت جداول و چارت‌ها، یکی از آن چیزهایی است که می‌تواند کار شما را برای وارد کردن محتوای مد نظر در پنل وردپرس، به شدت کمک کند. مخصوصا وقتی با حجم بالایی از داده‌ها با فرمت‌های مختلف مواجه هستید داشتن یک ابزار عالی مثل wpDataTables خیلی در زمان شما صرفه‌جویی خواهد کرد. امکان اضافه کردن اطلاعات از منابع مختلف با فرمت‌های متفاوت، نتایج لحظه‌ای و امکان استفاده از کد‌های رنگی از جمله قابلیت‌های جذاب wpDataTables هستند.

 wpDataTables

WPC Product Bundles for WooCommerce

در حال حاضر خیلی از سایت‌های فروشگاهی از WooCommerce استفاده می‌کنند و یکی از چیزهایی که در فروشگاه‌های پر محصول جزو واجبات محسوب می‌شود، ساخت باندل‌هایی از محصولات است. البته ابزارهای نسبتا زیادی برای انجام این کار در WooCommerce ارائه شده، اما WPC Product Bundles واقعا عالی بود و برای کاربران ایرانی که از ساختار راست به چپ استفاده می‌کنند نیز عالی بوده و به خوبی در این ساختار نیز کار می‌کند. کار کردن با این افزونه وردپرس خیلی ساده بوده و شما از آن هم برای محصولات فیزیکی و هم فایل‌های دانلودی می‌توانید استفاده کنید. امکان گنجاندن موجودی، هزینه‌ی ارسال، مالیان، تخفیف و … نیز در آن گنجانده شده است.

WPC Product Bundles for WooCommerce

LayerSlider

با تقریبا یک دهه تجربه و میلیون‌ها کاربر، بدون شک LayerSlider هنوز یکی از بهترین‌ها و جذاب‌ترین‌ها برای ساخت اسلایدرهایی با انیمیشن‌های جذاب است. این افزونه که به صورت مستمر به روزرسانی می‌شود، همیشه جدیدترین ترندها را برای شما به همراه خواهد داشت. قابلیت‌هایی زیادی در LayerSlider وجود دارد که باعث می‌شود تا این حد محبوب باشد، اما از مهم‌ترین آن‌ها باید به سادگی استفاده، سیستم کشیدن و رها کردن، انیمیشن‌های متنوع . تمپلیت‌های مختلف اشاره کرد که کار را برای تازه‌کارها بسیار راحت می‌کند.

LayerSlider

Slider Revolution

دیگر گزینه‌ی محبوب برای ساخت اسلایدرهای زیبا و جذاب، Slider Revolution است. یکی از تفاوت‌های مهم در مورد این افزونه با افزونه‌ی قبلی، وجود انیمیشن‌های بسیار جذاب و خیره کننده است که البته در بعضی موارد سایت را سنگین می‌کنند. با این حال، وجود بیش از 200 تمپلیت مختلف و راحتی استفاده از آن‌ها، Slider Revolution را نیز به عنوان یک افزونه‌ی جذاب و محبوب معرفی کرده است.

Slider Revolution

Ads Pro Plugin – Multi-Purpose WordPress Advertising Manager

استفاده از یک افزونه برای نمایش تبلیغات در صفحات وردپرس بسیار رایج است، اما داشتن یک افزونه‌ی همه کاره برای این منظور، خیلی می‌تواند به شما کمک کند. Ads Pro با بیش از 25 تمپلیت ریسپانسیو و امکان تنظیم 20 مکان مختلف برای نمایش و همچنین پنل عالی، بدون شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای نمایش تبلیغات در سایت شماست. این افزونه می‌تواند بر اساس مکان جغرافیایی کاربر و پارامترهای مختلف تبلیغات را نمایش دهد، روی WooCommerce کار می‌کند و امکانات ریز و درشت زیادی دارد که تمامی نیازهای شما را در زمینه‌ی نمایش تبلیغات، پوشش خواهد داد.

Ads Pro Plugin – Multi-Purpose WordPress Advertising Manager

Flow-Flow Social Feed

یکی از راه‌های بسیار خوب برای ارتباط بیشتر با کاربران، نمایش محتوای شبکه‌های اجتماعی در سایت است. Flow-Flow پر فروش‌ترین پلاگین شبکه‌های اجتماعی در Envato محسوب می‌شود و به شما این اجازه را می‌دهد تا محتوای شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک و اینستاگرام را بدون نیاز به دسترسی، روی سایت خود منتظر کنید. برای پیکر بندی این افزونه نیاز به هیچ گونه کدی نخواهید داشت و همه چیز در عرض چند دقیقه آماده می‌شود.

Flow-Flow Social Feed

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *