اگر می‌خواهید کاربران بیشتری در اینستاگرام برای خود دست و پا کنید، حتما باید کیفیت پست‌هایی که می‌‌سازید، همیشه در حال ارتقا باشد. خوشبختانه خیلی از ابزارهایی که با آن‌ها می‌توان صفحات اینستاگرامی خود را بهتر کنید، رایگان هستند.

هیچ چیز مهم‌تر از بهبود پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام نیست و به همین خاطر ما ابزارهای جالبی در ادامه‌ی این مطلب به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در این مهم، یاری برسانند.

  1. Splitagram (وب)

Splitagram

این ابزار بسیار محبوب، کار ساده‌ای انجام می‌دهد، اما همین کار ساده یک ترکیب جالب برای صفحه‌ی شما به همراه خواهد داشت. Splitagram به شما اجازه می‌دهد تا یک عکس را به چند بخش مساوی تقسیم کنید و آن‌ها را به شکل‌های متفاوت اشتراک بگذارید. محبوب‌ترین حالت آن نیز تقسیم 9 تایی است که به شکل 9 پست پشت هم قرار داده می‌شود و تصویر یک عکس بزرگ را در پروفایل شما به وجود می‌آورد.

  1. Koel (وب)

Koel

اگر توییت بسیار خوبی ببینید که بخواهید روی اینستاگرام منتشر کنید یا اصلا اگر بخواهید توییتی از صفحه‌ی خود را در اینستاگرامتان به اشتراک بگذارید، باید از آن اسکرین شات گرفته و سپس آن را آپلود کنید. در نهایت شمایل کلی صفحه توییتر نیز برای کاربران اینستاگرام کمی نامتعارف به نظر می‌آید. به همین دلیل ما پیشنهاد می‌کنیم از Koel استفاده کرده و از طریق این ابزار وب پست‌های توییتری را روی اینستاگرام به شکلی زیبا پست کنید. برای این کار باید آدرس توییت را به Koel بدهید، پس زمینه‌ی رنگی برایش انتخاب کنید و در نهایت آن را منتشر نمایید.

  1. Vurku (وب) و Downloader For Instagram (افزونه کروم)

Vurku

این امکان برای شما مهیا است تا عکس‌ها و ویدیوهای یک اکانت خاص یا یک هشتگ را دانلود کنید. هر دو این ابزارها که در عنوان این بند می‌بینید، این امکان را برای شما به وجود می‌آیند تا به سادگی این کار را انجام دهید. Vurku یک ابزار آنلاین ساده است که به شما اجازه می‌دهد 50 عکس در هر جستجو را دانلود کرده و سه بار می‌توانید در روز از آن استفاده کنید. همچنین عکس‌ها نیز واترمارک می‌شوند، مگر این که نسخه پولی آن را تهیه کنید که این کار باعث می‌شود بدون محدودیت از آن بهره ببرید. Downloader for Instagram اگر چه برنامه‌ای ساده‌تر است، اما رایگان بوده و خیلی از ابزارهایش در حد Vurku است و می‌تواند در بسیاری موارد کار شما را به خوبی راه بی‌اندازد.

  1. Insta Tools (اندروید)

Insta Tools

Insta Tools در واقع مجموعه‌ای از ابزارهای پرکاربرد مخصوص اینستاگرام است که همگی در کنار هم جمع شده‌اند. مثلا شما می‌توانید از طریق Insta Tools عکس پروفایل را با کیفیت بالا ذخیره کنید، چندین عکس و استوری و … را با هم ذخیره نمایید، ویرایش ساده عکس‌ها را انجام دهید، هشتگ‌های مناسب با اکانتتان را ببینید، کپشن‌ها را با فونت‌های جالب پر کنید (تنها برای نوشتار انگلیسی) و خیلی کارهای دیگر که امکان انجام آن را در این برنامه‌ی اندرویدی خواهید داشت.

  1. 1stagram (وب)

1stagram

گرفتن ایده از کاربران دیگر اهمیت ویژه‌ای دارد. پست اول در هر شبکه‌ی اجتماعی نیز مهم است و 1stagram یک کار جالب در این رابطه انجام می‌دهد و آن این است که پست اول هر کاربری را برای شما استخراج کرده و به شما نمایش می‌‌دهد. اگر برایتان سوال است که افراد معروفی همچون رونالدو، اولین بار چه چیزی روی اینستاگرام منتشر کرده بودند، جواب سوال شما در 1stagram است نه اسکرولی بی انتها تا آخر پروفایل آن‌ها.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *