برای ایجاد یک کسب‌وکار آنلاین ابتدا اهداف خود را تعیین کنید، تجارت خود را آنالیز و تحلیل کنید تا در نهایت فروش موفق داشته باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از ابزارهای مفید که در مدیریت کسب‌وکار نوپا به شما کمک زیادی می‌کنند، بپردازیم و معرفی تمامی این ابزارها را به همراه ویژگی‌های آنها ارائه کنیم.

اهمیت کلمات کلیدی در سئوی سایت و تولید محتوا

کلمات کلیدی چیست؟ اگر به عنوان یک کاربر وارد موتورهای جستجو نظیر گوگل شوید و به دنبال یک محتوای خاص باشید، اولین موردی که به ذهن شما می‌رسد این است که برای رسیدن به هدف خود باید چه کلمه یا اصطلاحی را جستجو کنیم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از کاربران بوجود بیاید اما اکثریت کاربران به کلماتی مشابه به هم می‌رسند که متخصصان بحث دیجیتال مارکتینگ به دنبال چنین کلماتی هستند. کلمات کلیدی یا Keyword دقیقا همان موارد کلیدی هستند که اکثریت کاربران در موتور جستجو، به جستجو آن می‌پردازند. در بحث تبلیغات اینترنتی نیز استفاده از کلمات کلیدی پرکاربرد بسیار مهم است و باید بتوانید از طریق ابزارها و سرویس‌ها کلمات کلیدی مهم خود را پیدا کنید. کلمات کلیدی به دلیل آنکه کاربران آنها را در گوگل جستجو می‌کنند، بسیار مهم هستند و محتوای سایت مربوط به کسب‌وکار شما باید بر اساس آن تولید شوند.پس بهتر است با تراکم کلمه کلیدی و استانداردهای آن بیشتر آشنا شوید .

در این بخش قصد داریم به بررسی ابزار بسیار مفیدی جهت یافتن کلمات کلیدی بپردازیم و بتوانید بر اساس تعداد جستجوی کاربران کلمات کلیدی خود را برای تولید محتوا برنامه‌ریزی کنید.

تحقیق کلمات کلیدی بر اساس تعداد جستجو با ابزار Keyword.io

یافتن کلمات کلیدی تنها در کنار تعداد جستجوهای صورت گرفته اهمیت دارد! در واقع کلمات کلیدی را شاید بتوان با کمی جستجو پیدا کرد اما تعداد جستجوی صورت گرفته را نمی‌توان بدون ابزار تشخیص داد. بنابراین استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کلمات کلیدی پرجستجو را تشخیص دهید. ابزار Keyword.io یک ابزار بسیار قدرتمند و حرفه‌ای است که با استفاده از آن قادر به تحقیق کلمات کلیدی به همراه میزان جستجوی کاربران هستید. از طرفی در کنار کلمه‌ جستجو شما، سایر کلمات پرجستجو نیز به شما نمایش داده می‌شود تا بتوانید در تولید محتوای خود از دو یا چند کلمه کلیدی استفاده کنید. از منابع زیادی برای توسعه این ابزار استفاده شده است اما اساس کار اصلی این ابزار موتور جستجو گوگل و جستجوهای صورت گرفته در آن است؛ البته بیشتر کاربران از گوگل به عنوان یک جستجوگر آنلاین استفاده می‌کنند، بنابراین این ابزار بسیار سومند و کامل است. این ابزار نیز دارای دو نسخه رایگان و تجاری است که نسخه رایگان آن تنها قابلیت نمایش رتبه‌بندی کلمات کلیدی را دارد اما نسخه تجاری آن قابلیت‌های زیادی نظیر نمایش کلمات کلیدی رقبای شما را نیز دارا است. اگر یک کسب‌وکار نوپا و تازه‌کار دارید، این ابزار برای شما کاملا مفید است! زیرا شما در ابتدای کار تنها نیاز به کلمات کلیدی و رتبه آنها دارید تا بتوانید محتوای موردنظر خود را تولید کنید و در آینده برای بررسی رقیبان خود می‌توانید اکانت تجاری تهیه کنید یا از ابزارهای مشابه استفاده کنید.

برخی از ویژگی‌های ابزار Keyword.io

  • قابلیت بررسی کلمات کلیدی پرجستجو
  • قابلیت بررسی تعداد جستجوی صورت گرفته
  • قابلیت استفاده از آن در کنار Google Tredns برای بدست آوردن اطلاعات دقیق
  • عملکرد دقیق بر اساس جستجوهای گوگل و سایر موتورهای جستجو

یافتن بیشترین جستجوها با استفاده از ابزار Answer The Public

یافتن موضوعات داغ و پر اهمیت در میان کاربران یکی از مسائلی است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید محتوای بسیار ارزشمند و حرفه‌ای تولید کنید. با تولید محتوای پرجستجو ترافیک بسیار بالایی را می‌توانید به سایت خود جذب کنید و با استفاده از آن می‌توانید فروش سایت خود را افزایش دهید. ابزار Answer The Public یک ابزار بسیار حرفه‌ای و قدرتمند است که به شما کلمات کلیدی پرجستجو را نمایش می‌دهد و با استفاده از آن قادر به یافتن سوژه‌ها داغ و پر اهمیت در میان کاربران خواهید بود! فرض کنید می‌خواهید یک محتوای پر ترافیک تولید کنید! آیا تولید محتوا را بر اساس تعداد جستجوهای کاربران قرار می‌دهید یا بر اساس سلیقه خود؟ اگر می‌خواهید ترافیک خوبی داشته باشید، تعداد جستجوهای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد.

ویژگی‌های ابزار Answer The Public:

  • قابلیت یافتن ترندهای پر جستجو در میان کاربران
  • قابلیت تولید محتوا بر اساس پرجستجوترین سوژه‌های موردنیاز کاربران
  • قابلیت یافتن عنوان‌های محبوب کاربران برای ایجاد یک محتوا با عنوان مناسب
  • رابط کاربری ساده، آسان و سریع

استفاده از ابزارهای آنلاین در کسب‌وکارهای آنلاین به رشد و پیشرفت سریع‌تر کمک می‌کنند و با استفاده از آنها به راحتی می‌توانید تمامی فعالیت‌های خود را آنالیز کنید. در این مقاله به بررسی برخی از ابزارهای کاربردی در زمینه مدیریت کسب‌وکار آنلاین پرداختیم و در مقاله بعدی به بررسی برخی دیگر از ابزارهای موجود در این زمینه خواهیم پرداخت.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *