اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های کسب‌ درآمد از فتوشاپ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را مدیریت کنید و راحت‌تر فروش خود را افزایش دهید.

حالا اگر گرافیست باشید، سلیقه و اطلاعات خوبی در درست کردن این ساختار دارید. پیشنهاد می کنم روی این گزینه هم فکر کنید. برای کسب درآمد از آن، هم می توانید پروژه ای کار کنید، هم اینکه استخدام یک شرکت شوید. علاوه بر آن خودتان هم می توانید یک کار طراحی سایت مستقل داشته باشید. برای این کار باید با روش طراحی در سطح وب آشنایی داشته باشید تا بتوانید برای ساخت ظاهر اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌ها ایده بدهید. برای کسب درآمد از این روش می‌توانید از سایت‌های فریلنسری شروع کنید.

هفت) مدیریت پیج اینستاگرام

برای داشتن یک پیج حرفه ای بهتر است کار با نرم افزارهای فتوشاپ را بلد باشید. از آن جا که ممکن است افراد خودشان این مهارت یا فرصت آن را نداشته باشند، ترجیح می دهند فردی را برای این کار استخدام کنند. بنابراین شما می توانید بخش گرافیک پیج آن ها را به عهده بگیرید. به شما پیشنهاد می‌کنم علاوه بر گرافیک، با استراتژی های اینستاگرام مثلا محتواگذاری آشنا باشید تا بتوانید مدیریت پیج را به عهده بگیرید. تا دل‌تان هم بخواهد درخواست برای این کار وجود دارد. همین الان اگر یک سایت کاریابی را باز کنید فهرست بلندی از آن می بینید. درآمد این کار متفاوت است. اما معمولا از ۱ میلیون شروع شده و ممکن است تا بالای ۴ میلیون هم برسد. چند نمونه موفق در رزومه خود داشته باشید تا بتوانید بعد از آن فرصت های بهتری به دست آورید.

هشت) طراحی پروژه‌های تبلیغاتی

یک راه دیگر برای کسب درآمد از فتوشاپ در منزل، طراحی پروژه‌های تبلیغاتی است! اما چه نوع تبلیغاتی؟

اغلب فتوشاپ کارهای سطح وب در حال حاضر از همین راهکارها برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. اتفاقا درخواست زیادی هم برای آن وجود دارد.

نه) طراحی لوگو

احتمالا این یک مورد نسبت به بقیه برایتان آشناتر است. افراد برای کسب و کارشان نیاز به لوگو دارند. از طرفی هم معمولا خودشان نمی توانند از پس آن بربیایند. در این مواقع به دنبال فردی مثل شما هستند تا لوگو را برایشان طراحی کنید. فتوشاپ را که بلدید، اگر خلاقیت و سلیقه را هم چاشنی آن کنید، تبدیل به یک طراح لوگو می شوید. آن موقع است که سفارش‌های زیادی به سمت شما می آید.

ده) ساخت فونت

و در نهایت آخرین راهکار برای کسب درآمد از فتوشاپ، ساخت فونت است. بعد از اینکه کمی در کار با فتوشاپ حرفه‌ای شدید، می‌توانید با ساخت فونت‌های خاص و جذاب درآمد داشته باشید. به عنوان نمونه به فونت همین مقاله نگاه کنید. اگر دقت کنید در سطح وب فارسی اغلب وب سایت‌ها از همین فونت استفاده می‌کنند که نام آن “ایران سنس” است. خودتان با یک حساب سرانگشتی می‌توانید بفهمید که سازنده این فونت چه درآمدی از فروش آن داشته است. شما می‌توانید فونت‌هایی که ساخته‌اید را در مارکت های فروش فونت ایرانی و حتی خارجی برای فروش قرار دهید.

  • درآمدزایی از کسب‌وکارهای اینترنتی؛ هر آنچه باید بدانید – بخش اول
  • یک سوال! هنگامی که مشتری در مسیر محل کار تا منزل به بیشتر از ۱۰ فروشگاه خرده فروشی، از سوپر مارکت تا میوه فروشی و… برمی‌خورد، چرا باید شما را انتخاب کند؟ شاید فکر کنید، به خاطر برخورد خوبتان، قیمت پایین یا زیبایی ظاهری مغازه باید شما را انتخاب کند. بله، مطمئنا رفتار عالی شما باعث افزایش فروش مغازه تان می‌شود، اما این به تنهایی کافی نیست. شما باید کاری کنید که بقیه فروشندگان معمولا آن را انجام نمی‌دهند.  مثلا می‌توانید یک پیک رایگان برای ارسال محصولات به درب منزل مشتری داشته باشید. یا اینکه موقع خرید به مشتری کمک کنید و به او مشورت دهید. مثلا یک عطرفروشی در تهران می‌شناسم که دقیقا با دیدن مشتری و فهمیدن چند ویژگی او، دقیقا همان عطری که مناسب اوست را برایش می‌پیچد. این چیزی است که قطعا بسیار از فروشندگان دیگر ندارند. به شما تبریک می‌گوییم که تصمیم گرفته‌اید، تغییری در کسب و کار و فروش‌تان بدهید. همه به‌دنبال افزایش فروش مغازه شان هستند؛ اما همه برای رسیدن آن کاری نمی‌کنند. پس شما همین الان با یاد گرفتن این تکنیک‌ها پنج هیچ از آن‌ها جلوترید. فکر نکنید انجام این کارها پیچیده است و نمی‌توانید از پس آن بربیایید. پیشنهاد می‌کنم، کم کم آن‌ها را انجام دهید. مثلا همین الان، روی یک تکنیک روانشناسی فروش کار کنید تا مشتری را به سمت خود جذب کنید.
  • بررسی تکنیک‌های افزایش قیمت بدون از دست رفتن مشتری ـ بخش اول

در نهایت

در این مقاله سعی کردیم بهترین راه‌کارهای کسب درآمد از فتوشاپ را به شما معرفی کنم. البته باید یاد بگیرید، به جای این که خودتان به دنبال کار باشید، دیگران به دنبال شما باشند. چگونه؟ با تقویت برند خودتان و شناخته شدن خودتان! اگر همیشه چراغ خاموش حرکت کنید کسی شما را نمی شناسد. تا آخر عمر هم خودتان باید به دنبال کار باشید. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که روی پیج اینستاگرام خودتان کار کنید، یا اینکه ویدیوهای کوتاه آموزشی بگذارید. با این کار، شما را به‌عنوان متخصص این کار می‌شناسند. راه بهتر و مطمئن تر آن، داشتن یک وب سایت شخصی در کنار اینستاگرام است. بعد از راه اندازی سایت، تعدادی مقاله و ویدیوی آموزشی در آن بگذارید. دیگران وقتی ببینند شما کارتان را خوب بلدید به شما اعتماد کرده و با شما قراردادهای خوبی می‌بندند. در چند مقاله به بررسی راه‌کارهای کسب درآمد از فتوشاپ پرداختیم که امیدواریم مفید واقع شده باشد.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *