آیا شما هم قصد بازاریابی توسط ایمیل را دارید و به دنبال بهترین راه برای آن می‌گردید؟

این نوع بازاریابی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد ارتباط با مشتریان است و منجر به ساخت رابطه‌ای قوی با آن‌ها می‌شود. بدیهی است که انتخاب سرویس مناسب برای این کار نقشی حیاتی در موفقیت بازاریابی دارد.

هر کدام این سرویس‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و در این مطلب به معرفی مورد برتر برای کسب و کارهای کوچک می‌پردازیم.

دلایل استفاده از بازاریابی ایمیلی

مشخصا بسیاری از صاحبان مشاغل در ابتدا این سوال را خواهند پرسید. بازاریابی ایمیلی برای افزایش بازدید وبسایت بسیار مهم است و موقعیتی برای ارتباط با کاربران حتی بعد از خروج آن‌ها از سایت ایجاد می‌کند. این روش بازاریابی می‌تواند کاربران را به بازدید مجدد سایت ترغیب کند. از مزایای ایمیل مارکتینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش آمار بازدید : بازاریابی ایمیلی می‌تواند حدود ۷۰ درصد بازدیدکنندگان سایت را مجددا به آن برگرداند. این روش برای اشتراک مطالب ارزشمند و اطلاع‌رسانی درباره‌ی محصولات جدید یا تخفیف‌ها بسیار مناسب است.
  • افزایش علاقه‌ی مشتریان به سایت : بازدید مجدد کاربران علاقه‌ی آن‌ها را به سایت بالا می‌برد و آن‌ها را از یک بازدیدکننده به یک مشتری تبدیل می‌کند. بر اساس آمار منتشر شده بسیاری از افراد پس از ۳ یا ۴ بازدید مشتری سایت می‌شوند.

۵ سرویس بازاریابی ایمیلی برتر

۱. Seindinblue

Seindinblue

Sendinblue یک سرویس بازاریابی توسط ایمیل و پیامک است. این پلتفرم ظاهری ساده دارد و کار با آن برای هر کسی راحت است. تفاوت این سایت با دیگر رقبا در قابلیت‌های بالای کاربران رایگان است، به‌طوری که کاربران بدون هیچ خرجی می‌توانند ماهانه ۹۰۰۰ پیام به تعداد نامحدودی ایمیل بفرستند. بسته‌های متفاوتی در این سایت وجود دارد که به‌صرفه‌ترین مورد آن‌ها، بسته‌ی ۲۵ دلاری با قابلیت ارسال ۴۰۰۰۰ ایمیل است.

۲. Getresponse

Getresponse

این سایت را می‌توان محبوب‌ترین مورد این لیست دانست. نقطه قوت Getresponse در آسانی و قابلیت‌های خودکار آن است. شما می‌توانید تقریبا تمامی جزئیات را تنظیم کنید و به نتیجه‌ی مدنظر خود برسید. در این سایت قالب‌های زیادی وجود دارد که کاربران را در ساخت بهترین ایمیل‌ها یاری می‌کند.

۳. ActiveCampaign

ActiveCampaign

این مورد را می‌توان هوشمندترین گزینه دانست. ActiveCampaign قابلیت تلفیق فروش سایت و ایمیل‌ها را دارد؛ همچنین ادیتور مخصوص سایت کاربران را در ساخت بهترین ایمیل‌ها یاری می‌کند. دیگر ویژگی جالب و بسیار کاربردی سایت، امکان جمع‌آوری اطلاعات بر اساس ایمیل‌ها و شخصی‌سازی ایمیل‌های فرستاده شده بر اساس رفتارها و عادات کاربر است. ضمنا بد نیست بدانید که ActiveCampaign با وردپرس همخوانی کامل دارد و کار را برای کاربران این سرویس مدیریت محتوا بسیار آسان می‌کند.

۴. Aweber

Aweber

ابزارهای Aweber دلیل اصلی شهرت آن هستند. این سایت تمامی ابزارهای مورد استفاده‌ی شما را با هم ترکیب می‌کند و برای شرکت‌های کوچک و متوسط کاملا کاربردی و مناسب است. از قبلیت‌های Aweber می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

همچنین این سایت سیاست بازگشت کامل پول در صورت عدم رضایت از خدمات را دارد و تمامی سرویس‌ها را با گارانتی کامل ۳۰ روزه ارائه می‌دهد.

۵. MailChimp

MailChimp

MailChimp قابلیت‌های فراوانی در خود دارد که بهترین آن‌ها را می‌توان آموزش کامل و تلفیق بدون مشکل با دیگر سرویس‌ها دانست. استفاده از این سرویس برای تازه‌کاران راحت است و قالب‌های آماده‌ی زیادی برای انتخاب کاربر فراهم شده‌اند. همچنین قابلیت‌هایی نظیر پاسخ خودکار و پشتیبانی بسیار باکیفیت و درنتیجه ارتباط کامل با مشتری هم در MailChimp دیده می‌شود.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *