برای این که بتوانید، ریلزهای پربازدید در اینستاگرام بسازید، حتما باید در کنار محتوای خوب از آهنگ مناسب نیز استفاده کنید. در واقع تولید کنندگان محتوای محبوب، همیشه شما را به استفاده از آهنگ‌های ترند تشویق می‌کنند چون در نهایت به بهتر دیده شدن پست‌های شما کمک خواهند کرد. در واقع خود این آهنگ‌ها و جستجو درباره آن‌ها، بازدیدهای ریلز شما را بالا خواهند برد.

البته پیدا کردن این آهنگ‌ها خود یک داستان دیگر است و برای این که کار شما را ساده کنیم، راه‌هایی برای پیدا کردن آن‌ها در زیر پیشنهاد کرده‌ایم:

جستجو بین ریلزهای دیگران

یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌ها برای پیدا کردن آهنگ‌های مناسب ریلز که مشکلی کپی رایت هم نداشته باشند، رفتن به برگه ریلزها در اینستاگرام و اسکرول کردن میان پست‌های دیگران است. همچنین در اکسپلور اینستاگرام نیز همیشه می‌توانید، پربازدیدترین ریلزها را مشاهده کنید. حالا اگر تعداد ریلزها با یک آهنگ خاص زیاد باشد، حتما آن آهنگ ترند شده است و استفاده از آن نیز مشکلی برای صفحه‌تان به وجود نخواهد آورد.

حالا اگر در پایین ریلز آیکون فِلِش به سمت بالا دیدید، می‌توانید روی آن بزنید و سپس به صفحه آن آهنگ بروید که هم تمامی ریلزهایی که با آن ساخته شده را خواهید دید و هم این که می‌توانید روی Use Audio زده و از آن برای ریلز خود استفاده کنید.

اگر نیاز دارید تا آهنگ را در برنامه‌ای روی کامپیوتر باز کنید بهتر است از سایت‌های دانلود از اینستاگرام استفاده کرده و از آن طریق پست مورد نظر را دانلود نمایید و آهنگ را استخراج کنید. snapinsta یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه است.

جستجو بین آهنگ‌های پیشنهادی اینستاگرام

قبل از این که ویدیو خود را ضبط کنید، پیشنهاد می‌نیم برای پیدا کردن آهنگ‌های ترند و ساخت ویدیویی مطابق با آن، ابتدا بعد از باز کردن اینستاگرام روی آیکون _ زده و در پایین صفحه به ریلز بروید.

حالا روی آیکون موزیک زده و بین آهنگ‌های پیشنهادی بچرخید. در اینجا چند بخش مشاهده خواهید کرد که شامل جدیدترین آهنگ‌های، آهنگ‌های اورجینال و یک گزینه پیشنهاد برای شماست. در این بخش، همیشه آهنگ‌های ترند لیست می‌شوند. هر چقدر تعداد ریلزهای ساخته شده با این آهنگ بیشتر باشد، یعنی بیشتر ترند شده و احتمال این که با ساخت ریلز با آن آهنگ، بازدیدهای بیشتری کسب کنید، بهتر است.

 اکانت اینستاگرام @Creators را دنبال کنید

این اکانت همیشه نکته‌های بسیار خوبی برای تولید کنندگان محتوا ارائه می‌دهد و در کنارش، هر از چند گاهی ریلزهایی را پست می‌کند که از آهنگ‌های ترند استفاده می‌کنند. با دنبال کردن این اکانت، ریلزهای وایرال و آهنگ‌های آن‌ را پیدا خواهید کرد و می‌توانید به راحتی در ریلز خود استفاده کنید.

اکانت @Creators عموما هر چند هفته یک بار ریلزهای وایرال را پست می‌کند با این حال، منبعی عالی برای پیدا کردن آهنگ‌های پر بازدید روی این شبکه اجتماعی به حساب می‌آید. همچنین از دیگر اطلاعاتی که این اکانت ارائه می‌کند نیز می‌توانید برای تولید محتوا بهره ببرید.

پیدا کردن آهنگ‌های ترند در تیک تاک

حتی اگر فعالیتی روی اکانت تیک تاک خود ندارید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم، حتما به مرور پست‌های محبوب در آن‌‌جا پرداخته و آهنگ‌های ترند را در این شبکه اجتماعی پیدا کنید. برای این که راحت‌تر آهنگ‌های ترند را پیدا کنید، از عباراتی مثل viral sounds یا trending songs در بخش جستجو استفاده کرده یا ابتدا روی Add sound در دوربین تیک تاک بزنید و سپس به قسمت Trending بروید تا لیستی از این آهنگ‌ها را ببینید.

بعد از این که آهنگ مورد نظر خود را پیدا کردید، عنوان آن را در آهنگ‌های ریلز اینستاگرام جستجو کنید. مطمئن باشید اگر آهنگی در تیک تاک وایرال شود، اگر همان زمان در اینستاگرام وایرال نباشد، چند روز دیگر حتما خواهد شد.

اکانت‌های پربازدید را دنبال کنید

اکانت‌های محبوب تولید کننده محتوا هیچ گاه از قافله ترند عقب نمی‌مانند. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم، چند مورد از بلاگرها یا اکانت‌هایی که در حوزه فشن فعالیت دارند را دنبال کنید. ریلزهای این افراد همیشه حاوی آهنگ‌های ترند است و گاهی خود آن‌ها هم می‌توانند باعث ترند شدن بعضی از آهنگ‌ها شوند.

البته بد نیست آن‌هایی که در زمینه‌ی فعالیت شما کار می‌کنند را نیز دنبال کنید. به این ترتیب می‌توانید، ایده‌هایی درباره پست‌های جدید خود در کنار آهنگ‌های ترند نیز پیدا کرده و در نهایت، محتوایی همه پسند‌تر تولید نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *