همه می‌دانیم که این روزها برای این که بتوانید سایت خود را به بهترین شکل به دیگران نشان دهید، به شبکه‌های اجتماعی نیاز مبرم دارید. در کنار افزونه‌های معمولی که کاربردهایی در زمینه شبکه‌های اجتماعی دارند، یک سری افزونه‌ی بسیار خوب وجود دارد که در این زمینه می‌تواند کمک شایانی کند. با ما همراه باشید تا بعضی از این افزونه‌ها را به شما معرفی کنیم.

  1. Kiwi Social Share

اگر به دنبال یک افزونه‌ی ساده، سبک و در عین حال کارآمد برای اشتراک‌گذاری پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی می‌گردید، Kiwi Social Share باید انتخاب شما باشد. در نسخه رایگان این افزونه شما کاربردهای اولیه را در اختیار خواهید داشت و می‌توانیم نمایش آیکون‌ها را نیز تغییر دهید. Kiwi Social Share یک افزونه ساده است، اما تمامی انتخاب‌هال کلاسیک برای اشتراک‌گذاری پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی را در خود دارد.

  1. Social Snap

از طرف دیگر، شاید به یک افزونه قدرتمند احتیاج دارید و می‌خواهید برای سایت بزرگ خود، امکانات زیادی را فراهم کنید. Social Snap در این زمینه گزینه‌ی مناسبی است و با این که نسخه‌ای رایگان برای آن ارائه شده، اما امکانات هیجان انگیزش را باید در نسخه پولی ببینید که چیزی بین 39 تا 299 دلار برایتان هزینه در پی خواهد داشت. لیست ویژگی‌های Social Snap تمامی ندارد و شما هر امکانی که در زمینه‌ی اشتراک گذاری و نمایش لینک اشتراک گذاری و همچنین ابزارهای شخصی سازی را با این افزونه خواهید داشت و همچنین می‌توانید آمارهای بسیار خوب و کاملی را از بازخوردها دریافت کنید.

Social Snap

  1. Monarch

این افزونه ابزارهای متنوعی در اختیار شما قرار می‌دهد و بیشتر به درد کسانی می‌خورد که برنامه‌های بلندمدت برای سایت خود دارند. شما می‌توانید این افزونه وردپرس را به قیمت 89 دلار در سال یا 249 دلار برای همیشه بخرید. این افزونه به صورت کامل قابل شخصی‌سازی است و چند تم آماده نیز در خودش دارد. همچنین مجموعه‌ای بزرگ از آیکون‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی نیز در آن تعبیه شده و شما می‌توانید دکمه‌ها را به هر شکلی که خواستید در سایت خود استفاده کنید.

  1. Novashare

یک گزینه نسبتا ارزان که البته امکانات خیلی خوبی نیز دارد، Novashare خواهد بود. این افزونه 29.95 دلار در سال قیمت دارد و افزونه‌ی آن کاملا در خود وردپرس می‌نشیند و نیاز نیست برای استفاده از امکاناتش، به یک داشبرد مجزا بروید. نوارهای شناور،دکمه‌های اشتراک گذاری، پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی متنوع، بلاک توییت، پین‌های پینترست و خیلی چیزهای دیگر از جمله امکانات این افزونه هستند که در بستری ساده و با کاربری راحت ارائه شده‌اند. به طور کلی Novashare را باید راه‌حلی ساده برای سایت‌های حرفه‌ای به حساب آورد که امکانات خیلی خوبی با قیمت پایین در خود دارد.

  1. Easy Social Share Buttons

البته شما غیر از موارد بالا، می‌توانید افزونه‌های ارزان‌تر با ابزارهای خوب نیز پیدا کنید که یکی از آن‌ها Easy Social Share Buttons نام دارد و قیمت آن‌ها تنها 22 دلار است. جدا از پشتیبانی این افزونه از بیش از 50 شبکه‌ی اجتماعی مختلف، شما می‌تواین بیش از 30 تمپلیت مختلف برای نمایش دکمه‌ها و نوارها نیز در آن پیدا کنید که نمایش بسیار خوبی روی موبایل هم خواهد داشت. این افزونه ابزارهای خوبی برای نمایش تعداد اشتراک‌گذاری‌ها، لایک‌ها و … نیز دارد که می‌تواند به ظاهر سایت شما هم کمک کند.

Easy Social Share Buttons

  1. Social Warfare

Social Warfare  یکی دیگر از افزونه‌های قدرتمند شبکه‌های احتماعی برای وردپرس است که به شما کنترل کامل برای نمایش بخش‌های مختلف روی صفحه را خواهد داد. نسخه رایگان این افزونه خیلی از امکانات مربوط به دیگر پلاگین‌ها را در خود دارد، اما وقتی به نسخه‌ی Pro نقل مکان کنید، به کاربران خود این اجازه را خواهید داد تا محتوای سایت شما را به شکلی که دوست دارند، به اشتراک بگذارند و شما هم بهتر می‌توانید بخش‌های مختلف را شخصی سازی کنید. نسخه پولی این افزونه 29 دلار قیمت دارد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *