اگر مدیریت یک سایت وردپرسی را برعهده دارید و می‌خواهید مدتی را برای رفع مشکلات سایت از صفحه Cooming Soon استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم از افزونه‌های وردپرسی جهت این‌کار استفاده کنید. در مقاله قبلی به بررسی افزونه EZP Coming Soon Page پرداختیم که در این مقاله نیز قصد داریم به بررسی بخش‌های دیگر این افزونه کاربردی بپردازیم.

  • Description: در این بخش باید توضیحات را وارد کنید تا با فونت و سایزی که در بخش قبلی مشخص کرده‌اید نمایش داده شود.
  • Disclaimer: در این بخش باید عنوان مربوط به باکس ایمیل را وارد کنید تا با فونت و سایزی که در بخش قبلی مشخص کرده‌اید نمایش داده شود.
  • Footer: در این بخش باید عنوان مربوط به پایین سایت یا همان فوتر را وارد کنید تا با فونت و سایزی که در بخش قبلی مشخص کرده‌اید نمایش داده شود.
  • ایجاد صفحه در دست ساخت وردپرس با EZP Coming Soon Page ـ بخش دوم

EMAIL TEXT

این بخش تنظیمات مربوط به محتوای متنی باکس ایمیل را شامل می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید توجه کاربران را برای درج ایمیل جلب کنید.

  • Email Placeholder: در این بخش باید متن نمایشی در بخش دریافت ایمیل کاربران را دریافت کنید تا کاربران ایمیل خود را وارد کنند.
  • Name Placeholder: در این بخش باید متن نمایشی در بخش دریافت نام کاربران را دریافت کنید تا کاربران نام خود را وارد کنند.
  • Button: در این بخش باید عنوانی را برای دکمه ثبت ایمیل و نام کاربران وارد کنید تا کاربران بتوانند با کلیک بر روی آن اطلاعات را برای شما ارسال کنند.
  • خطاهای سایدبار، در دست تعمیر و خوراک RSS وردپرس را حل کنید

Thank You Text

این بخش تنظیمات مربوط به تشکر از کاربران برای عضویت در خبرنامه را شامل می‌شود که به راحتی می‌توانید متن‌های آن را شخصی‌سازی کنید.

  • Headline: در این بخش می‌توانید عنوانی را برای تشکر از کاربرانی که در خبرنامه سایت شما عضو می‌شوند وارد کنید.
  • Text: در این بخش می‌توانید یک متن قدردانی برای تشکر از کاربرانی که در خبرنامه سایت شما عضو می‌شوند وارد کنید.
  • آموزش ایجاد فرم تماس کشویی در وردپرس با افزونه WPForms

Countdown Text

این بخش تنظیمات مربوط به شمارش معکوس را شامل می‌شود که می‌توانید متنی را برای آن درج کنید.

  • Due Date: در این بخش باید یک تاریخ انقضا برای مدت زمان آفلاین بودن سایت وارد کنید؛ البته این بخش برای افزونه تجاری است و در نسخه رایگان در دسترس کاربران نخواهد بود.

Preview

در این تب نیز می‌توانید پیشنهاد تنظیمات اعمال شده را مشاهده کنید تا در صورت وجود مشکل آن را بررسی و رفع کرده و سپس در سایت نمایش دهید.

Subscribers

این بخش تنظیمات و اطلاعات مربوط به کاربرانی که در بخش خبرنامه صفحه در دست ساخت عضو می‌شوند وجود دارد که به راحتی می‌توانید اطلاعات آنها را استخراج کنید؛ پس از دریافت اطلاعات می‌توانید با استفاده از یک سیستم ایمیل مارکتینگ برای کاربران سایت خود ایمیل‌هایی را ارسال کنید و با اینکار فروش سایت خود را افزایش دهید.

Subscriber Management

در این بخش می‌توانید کاربرانی را که در سیستم خبرنامه عضو شده‌اند، به راحتی مدیریت کنید.

Create Newsletter

با استفاده از این بخش می‌توانید از اطلاعات ثبت‌شده در سایت خود یک نسخه CVS تهیه کنید و آن را در یک سیستم ایمیل مارکتینگ ایمپورت کنید. برای اینکار کافی است در این صفحه بر روی Save کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شوند. جالب است بدانید این اطلاعات در تمامی سرویس‌دهنده‌ها قابل استفاده است و در این صفحه خود افزونه چند مورد را نظیر Mailchimp به کاربران خود پیشنهاد کرده است.

اگر به دنبال یک افزونه کاربردی برای سایت وردپرسی خود هستید تا بتوانید صفحات به‌زودی را در سایت وردپرسی خود فعال کنید، افزونه EZP Coming Soon Page یک انتخاب بی‌نظیر است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا بتوانید یک صفحه به‌زودی با مشخصات دلخواه خود (قالب دلخواه، متن‌های شخصی‌سازی‌شده و…) ایجاد کنید . در این مقاله به بررسی برخی از بخش‌های افزونه و در مقاله‌های نیز به بررسی بخش‌های دیگر افزونه به صورت کامل پرداختیم تا بتوانید یک صفحه Cooming Soon حرفه‌ای برای سایت وردپرسی خود ایجاد کنید. اگر در فرآیند نصب و راه‌اندازی این افزونه با مشکل مواجه شدید، کافی است از طریق بخش نظرات مشکل یا سوالات خود را با ما در میان بذارید تا با بررسی آن به پاسخ آن را به دست شما برسانیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *