این روزها ویدیوهای ریلز بهترین گزینه برای ارائه محتوای جذاب در اینستاگرام به حساب آمده و حسابی دیده می‌شوند. البته که شما می‌توانید، ویدیوهای خود را به شکلی ساده به صورت ریلز منتشر کنید اما اگر می‌خواهید ویدیوهای شما به شکلی جذاب در آمده و از افکت‌های مختلف در آن‌ها استفاده کنید، می‌توانید از برنامه‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، استفاده کنید.

Mojo

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های Mojo، داشتن صدها طرح آماده برای استفاده از عکس‌های گالری خود در قالب یک استوری و یا ریلز جذاب است. همچنین افکت‌های بسیار زیادی هستند که می‌توانید در ویدیوهای خود استفاده کنید و یک خروجی با کیفیت بگیرید. همچنین Mojo دارای قابلیت‌های عمومی همچون اضافه کردن عکس، تغییر فونت و رنگ، اضافه کردن استیکر و چیزهای این چنینی نیز هست.

Mojo

StoryArt

StoryArt یکی دیگر از برنامه‌هایی است که با مجموعه‌ای بسیار بزرگ از قالب‌های آماده به شما برای ساخت استوری‌ها و ریلزهای جذاب کمک می‌کند. از نظر کلی StoryArt و Mojo بسیار به هم شبیه هستند و شما امکان انتخاب از بین بیش از 4 هزار قالب مختلف را خواهید داشت. انتخاب موزیک، تغییر رنگ و فونت، خروجی در قالب استوری و ریلز و خیلی امکانات دیگر هستند که StoryArt را به برنامه‌ای فوق‌العاده عالی برای ساخت ویدیوهای ریلز تبدیل می‌کنند. البته این برنامه تنها برای آن‌ها که گوشی‌های اندرویدی دارند در دسترس خواهد بود.

StoryArt

PREVIEW

این برنامه برای مدیریت پست‌هایی خواهد بود که در فید شما به نمایش گذاشته می‌شود و البته بخشی برای ویدیوهای ریلز دارد تا بتوانید به بهترین شکل این بخش را مدیریت کنید. با این حال یکی از قابلیت‌های جذاب PREVIEW امکان ساخت ویدیوهایی شبیه به ویدیوهای تیک تاکی است که در نهایت می‌توانید آن‌ها را به صورت ریلز منتشر کنید. PREVIEW برنامه‌ای کامل و بسیار جذاب است که هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای iOS در دسترس بوده بوده و صد در صد استفاده از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

PREVIEW

Mostory

Mostory از جمله برنامه‌های بسیار محبوب در زمینه‌ی ساخت استوری و ریلز است که در کنار قالب‌های آماده‌ی متنوع، امکانات متعددی برای جذاب‌تر کردن ویدیوهای شما می‌دهد. با این برنامه می‌توانید، انواع ادیت‌های خلاقانه را اجرا کرده و نوشته یا استکیرهای متحرک را به کار خود اضافه نمایید. ساخت کلاژهای ویدیویی، استفاده از المان‌های متحرک و خیلی قابلیت‌های دیگر در Mostory وجود دارد که هم افراد عادی و هم صفحات کاری فروشگاهی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

Mostory

Storybeat

این برنامه به صورت تخصصی برای ساخت ویدیوهای ریلز و استوری درست شده و امکانات خیلی خوبی برای ادیت‌های خلاقانه دارد. جدا از خیلی از امکانات کلی Storybeat که در برنامه‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود، امکان انتخاب آهنگ از خود برنامه و قید کردن نام خواننده و موزیک، از جمله گزینه‌های جذاب آن به حساب می‌آید. در کل Storybeat‌ ابزاری کارآمد و در عین حال ساده برای استفاده است که پیشنهاد می‌کنیم، حتما آن را داشته باشید.

Storybeat

Unfold

Unfold از نظر ابزار و امکانات بسیار شبیه برنامه‌های دیگری است که در نوشته‌ی امروزمان آورده‌ایم با این تفاوت که قالب‌های آماده آن از نظر ظاهری بسیار متفاوت تر از دیگر گزینه‌هاست و بیشتر ظاهری هنری و مینی مالیستی دارند. از جمله قابلیت‌های مهم Unfold این است که شما می‌توانید از افکت‌های خاصی همچون VHS یا گلیچ در ویدیوها استفاده کرده و نور، رنگ و خیلی از ویژگی‌های ویدیوی خود را ادیت کنید. Unfold برنامه‌ای فوق‌العاده جذاب است که هم برای اندروید و هم برای iOS عرضه شده و به شما برای ساخت استوری‌ها و ریلزهای جذاب و متفاوت، کمک خواهد کرد.

Unfold

Filto

اگر به دنبال یک ادیتور فیلم خیلی خوب می‌گردید که با افکت‌های مختلف خود، ریلزهای جذابی با آن بسازید، حتما Filto را نصب کنید. مجموعه‌ای بسیار بزرگ از افکت‌های قابل ویرایش در این برنامه گنجانده شده و شما در کنار آن، می‌توانید از امکانات اولیه ویرایش فایل‌های ویدیویی، اضافه کردن نوشته و موزیک و چیزهایی از این دست نیز بهره ببرید.

Filto

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *