امسال به نظر بهترین سال برای خرید یک کروم بوک محسوب می‌شود. اینقدر مدل‌های خوب برای این سیستم عامل ارائه شده که حالا در ایران هم خیلی‌ها از لپ‌تاپ‌هایی استفاده می‌کنند که سیستم عامل گوگل را در خود دارد. اما یکی از بخش‌هایی که همیشه در سیستم‌ عامل‌های غیر از مک و ویندوز به چشم می‌خورد، محدودیت در انتخاب بازی‌های خوب است. حالا اما چند عنوان خوب در سبک‌های مختلف برای لینوکس و حتی کروم بوک هم پیدا می‌شود و ما امروز قصد داریم در سبک شوتر، بهترین‌ها برای لپ‌تاپ‌های گوگل را معرفی کنیم.

  1. Warmerise: Red vs Blue

یکی از انتخاب‌های شما در کروم بوک، بازی کردن عناوینی است که تحت مرورگر اجرا می‌شوند. Warmerise: Red vs Blue بازی بسیار خوبی است که بدون این که مجبور باشید چیزی نصب کنید، می‌توانید وارد فضای اکشنش شوید و گیم پلی هیجان انگیزش را تجربه نمایید.

Warmerise: Red vs Blue

برای اولین بار که این دسته بازی‌ها را می‌خواهید اجرا کنید، کمی طول خواهد کشید تا محتوای مورد نیازش دانلود شود، دفعات بعد اما بازی به سرعت اجرا می‌شود. قبل از ورود به بازی می‌بینید که سرورهای مختلفی برای ورود به این بازی آنلاین وجود دارد که مودهای مختلفی را پشتیبانی می‌کند. این مودها درست شبیه چیزهایی است که در بازی‌های شبیه به کانتر قبلا به کرات دیده‌ایم. بازی گرافیک متوسط و رو به پایینی دارد و بیشتر تمرکزش روی ارائه یک گیم‌پلی جذاب و مهیج است.

  1. Web Quake

اگر طرفدار بازی‌های کلاسیک باشید، حتما از این بازی تحت وب لذت خواهید برد که در واقع عنوان قدیمی Quake Champions است و سال  ۱۹۹۶ ساخته شده است.

Web Quake

این عنوان واقعا عالی است و اگر بتوانید با گرافیک آن کنار بیایید، می‌فهمید که چرا سال‌های خیلی‌ها Quake را از بهترین تجربه‌های شوتر در تمام زندگی خود می‌دانند. بازی به خوبی روی هر دستگاهی اجرا می‌شود و با فریم‌ریت بالا، گیم پلی سریعش را برایتان به نمایش در می‌آید.

  1. War Attack

در حالی که خیلی از عناوین شوتر در گوگل پلی اینطور وانمود می‌کنند که قرار است هیلو بعدی یا کال آو دیوتی بعدی باشند، War Attack کاملا همان چیزی است می‌خواهد.

War Attack

یک شوتر با گرافیکی شبیه به ماینکرافت که در هر دستگاهی به راحتی اجرا می‌شود. با این که بازی روی مرورگر اجرا می‌شود، اما نیاز به لود طولانی نداشته و به سرعت برای انتخاب سرور و مبارزه با دیگر بازیکنان خواهید پرداخت. بازی سریع و جذاب است و به سرعت فراموش می‌کنید که War Attack این گرافیک عجیب و قدیمی و به نوعی کپی برداری شده از ماینکرفت را دارد.

  1. Shadowgun Legends

Shadowgun  مجموعه بازی است که مدت‌هاست روی پلت‌فرم‌های موبایل فعالیت دارد و یکی از عناوین شوتر بسیار معروف روی اندروید و iOS محسوب می‌شود.

Shadowgun Legends

Shadowgun Legends نیز اگر چه گرافیک بسیار خوبی دارد، اما سعی ندارد شبیه به عناوین بزرگ باشد و دنیای علمی تخیلی خود را ساخته و گیم‌پلی بسیار خوبی دارد. بازی از نظر گرافیک بهترین عنوانی است که در لیست ما می‌بینید و به همین خاطر نیاز است که حتما یک کروم بوک خوب داشته باشید تا بتوانید آن را تجربه کنید.

  1. Dead Trigger 2

وقتی نسخه اول این بازی سال ۲۰۱۲ برای موبایل عرضه شد، خیلی سر و صدا به پا کرد و برای چنین پلت‌فرمی گامی بلند و رو به جلو محسوب می‌شد. Dead Trigger 2 یک بازی بقا با تم زامبی است که به صورت اول شخص شوتر ساخته شده.

Dead Trigger 2

گیم پلی بازی به شیوه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را با کروم بوک خود بازی کنید و از آن دست بازی‌هایی نیست که به زور برای کامپیوتر بهینه شده باشد. عنوانی با گرافیک نسبتا خوب و گیم پلی سریع و جذاب.

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *