برای استخراج موفق ارز دیجیتال حتما نیاز به کامپیوتر بزرگ و بسیار گران‌قیمت نیست فقط کافی است تا اطلاعاتی درباره ارز رمزپایه مورد نظرتان بیابید زیرا استخراج برخی ارزهای دیجیتال با بعضی سخت افزار خاص به شکلی بهتر صورت می‌گیرد. اما برای استخراج ارز رمزپایه (دیجیتال) با لپ‌تاپ بهتر است از مدل‌هایی که دارای پردازنده‌های قوی و نیز کارت گرافیک قدرتمند هستند استفاده کنید. این دو قطعه سخت افزاری نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در موفقیت استخراج ارز اینترنتی و میزان سودآوری آن دارند. در این مطلب به معرفی بهترین لپتاپ‌های موجود در بازار برای استخراج اینگونه ارزهای رمزپایه می‌پردازیم.

Razer Blade Pro

این لپ‌تاپ ۱۷ اینچی سخت‌افزارهای قدرتمندی دارد و برای ارز رمزپایه گزینه‌ی مناسبی است. دو مدل از این لپ‌تاپ با دو گرافیک متفاوت به بازار عرضه شده‌است: مدل ۶GB NVIDIA GTX 1060 و مدل ۸GB GTX 1080. هر دو نسخه CPU چهارهسته‌ای Core i7 دارند و تا ۳۲ گیگ رم هم ساپورت می‌کنند.

قیمت این دستگاه از ۲۰۰۰ دلار شروع شده و تا ۴۰۰۰ دلار هم می‌رود.

ASUS ROG Zephyrus

ASUS ROG Zephyrus

این لپ‌تاپ با وجود بهره بردن از کارت گرافیک GTX 1080 قیمت متناسبی دارد. از دیگر مزایای آن می‌توان به سبکی و ظریف بودن اشاره کرد که در کنار صفحه نمایش ۱۰۸۰p(که البته همانند لپتاپ قبلی این دستگاه هم ۴k نیست) لپ‌تاپ بسیار باکیفیتی را تشکیل داده‌است. CPU این لپ‌تاپ ۱۵.۶ اینچی Intel Core i7-8750H است و ۱۶GB رم و نیز هارد SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت دارد.

ASUS ROG Zephyrus

قیمت Zephyrus ۲۲۰۰ دلار است و البته نسخه‌ی قدیمی‌تر با CPU ضعیف‌تر آن حدود ۴۰۰ دلار کمتر خرج برمی‌دارد.

Dell Inspiron 15 7000 Gaming

Dell Inspiron 15 7000 Gaming

این لپ‌تاپ برای افرادی که قصد خرج بالا ندارند بسیار مناسب است. از ویژگی‌های سخت‌افزاری آن می‌توان به گرافیک ۶GB NVIDIA GTX 1060 و  CPU Core i7 اشاره کرد که همانطور که از اسمش بر می‌آید، برای بازی کردن نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. این لپتاپ ۱۵.۶ اینچی فقط قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار دارد.

Aorus X9

این لپ‌تاپ واقعا کامل است و هر چیزی که از آن بخواهید را در خود دارد و از عهده‌ی آن به خوبی بر می‌آید. آخرین نسخه‌ی X9 بر خلاف نسخه‌های قبل که دارای دو کارت گرافیک بودند، یک کارت گرافیک ۸GB NVIDIA GTX 1080 دارد و علاوه بر این با رم ۳۲ گیگابایتی خود و پردازنده‌ی Intel Core i9-8950HK از پس هر چیزی بر می‌آید. همچنین باید از هارد SSD دو ترابایتی و صفحه نمایش ۱۷.۳ اینچی این لپ‌تاپ هم یاد کرد که آن را به دستگاهی بی‌نظیر تبدیل می‌کند. بدیهی است که X9 قیمت بالایی دارد، اما با خریدن این لپتاپ ۳۹۰۰ دلاری در هیچ زمینه‌ای کمبودی حس نخواهید کرد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *