پدهای موس جدیدی به بازار آمده‌اند که عموما برای بازی‌خورهای حرفه‌ای طراحی شده و تمام میز را می‌پوشانند. این پدهای خاص نه برای همه‌ی کاربران اما برای آن‌هایی که از تمامی محیط میز خود استفاده می‌کنند، وسیله عالی خواهد بود و تجربه استفاده از کامپیوتر را برایشان ارتقا می‌بخشد. باید در نظر داشته باشید که جنس این پد‌های خاص از میز شما محافظت کرده، کمی تکان دادن اجسام دیگر بر رویش سخت است اما برای یک بازی‌خور، فضایی عالی ایجاد می‌کند.

حالا سوال اینجاست که برترین پدهای این چنینی در بازار حال حاضر جهان کدام‌ها هستند و چه قیمتی دارند؟

Glorious 3XL Extended

انتخاب اول از جمله پدهایی است که از نظر اندازه استاندارد مناسبی داشته، کیفیت بسیار خوبی دارد و از نظر قیمتی نیز تقریبا معقول است. واژه  Extended در اسم این مدل به خاطر اندازه‌اش است که عموما از مدل‌های معمول Corsair یا Razer بزرگ‌تر است. اندازه این مدل ۱۲۰ سانتی‌متر در ۶۰ سانتی‌متر است و به خوبی می‌تواند میز را پوشش دهد. بر خلاف بعضی مدل‌های بسیار بزرگ، این مدل برای کسانی که میزهای نسبتا کوچک‌تر دارند بهتر است، به راحتی تمیز می‌شود و به واسطه جنس الیافش، موس به خوبی روی آن حرکت می‌کند. اگر دنبال پدی کاملی برای میز هستید که نیاز به برش دادن آن نباشید، این مدل بهترین انتخاب خواهد بود.

قیمت: ۵۰ دلار

Battlestation Depot Battle Mat

Battlestation Depot Battle Mat

این مدل بزرگ‌تر از نمونه‌ی قبلی بوده و میزهای معمولی را به صورت کامل پوشش می‌دهد و برای میزهای کوچک‌تر نیاز به برش دارد. به همین خاطر دور این پد موس را دوخت نکرده‌اند تا هر کسی بتواند به اندازه دلخواه آن را برش دهد. البته اگر خارج از کشور زندگی می‌کنید، می‌توانید با پرداخت مبلغی بیشتر، این پد را دقیقا به اندازه‌ای که می‌خواهید سفارش دهید و نیاز نباشد که که خود آن را برش بزنید.

قیمت: ۵۰ دلار

Pad-Zilla

همانطور که از اسمش پیداست، شما در این مدل با پدی بسیار بزرگ مواجهید و می‌توانید تا اندازه‌های خیلی بزرگ‌تر نیز آن را سفارش دهید. دقیقا نمی‌توان گفت این اندازه پد دقیقا به چه کاری می‌آید، مگر اینکه بخواهید میزهای بزرگ کار را به صورت کلی با آن فرش کنید، اما در نهایت چیزی است که وجود داشته و می‌توان به راحتی آن را در سایز‌های مختلف سفارش داد.

قیمت: از ۵۰ تا ۱۳۰ دلار

Razer Goliathus Extended Chroma

نمی‌توان از خیر پدهای بزرگ با نوارهای LED هم به این راحتی گذشت و برای این کار چه چیزی بهتر از پد موس Razer. این پد به هیچ وجه در ابعاد عجیب مدل‌های قبلی نیست که به شما معرفی کردیم، اما اینقدر بزرگ است که به راحتی موس و کیبورد شما روی آن جا شده و هنوز فضای زیادی اضافه بماند. اگر قصد خرید این مدل را داشتید، به هیچ وجه نگران نباشید، چون این مدل به راحتی میزان فضایی که باید را پوشش می‌دهد و به صورت کلی باید گفت مدل‌ها قبلی هستند که فضای بیش از اندازه و گاهی اضافی را می‌پوشانند. دور این مدل نیز نوارهای LED وجود دارد که می‌توانید آن را با برنامه‌ی مخصوص Razer، به رنگ‌های مختلف در بیاورید.

قیمت: ۶۰ دلار

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *