تیک تاک در یکی دو سال اخیر به شکل گسترده‌ای بین مردم محبوب شده و با حجم بالای کاربرانش، حالا برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و برندهای مختلف نیز اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. در واقع اگر به عقب نگاه کنید، باورتان نمی‌شود که این پلت‌فرم کار خود را از سال 2020 آغاز کرده است.

با توجه به این که چنین اکانت‌هایی بر روی تیک تاک هم فعال هستند، گذاشتن لینک در بیو پروفایل، اهمیت پیدا کرده است و برای این که بتوانید، لینک قابل کلیک در بیو بگذارید، بهتر است نوشته‌ی امروز ما را دنبال نمایید.

چطور لینک قابل کلیک در بیو تیک تاک قرار دهیم

برای این که بتوانید در بیو تیک تاک لینک قرار دهید، ابتدا نوع اکانت خود را به تجاری (Business) تغییر دهید. به این ترتیب، بخش لینک وبسایت به تنظیمات بیو اضافه می‌شود. برای این مهم هم شما حتما باید تعداد حداقل 1000 دنبال کننده داشته باشید.

تغییر اکانت تیک تاک به حالت تجاری

برای تغییر حالت اکانت تیک تاک، باید به پروفایل بروید و روی آیکون منو در بالا سمت راست لمس کنید.

به Settings and Privacy بروید و روی Manage Account بزنید.

زیر Account Controls گزینه‌ای با نام Switch to Business Account می‌بینید. با لمس آن و طی کردن مراحلش، اکانت شما به حالت تجاری در می‌آید.

اضافه کردن لینک به بیو

وقتی اکانت خود را به حالت تجاری در آوردید، به پروفایل تیک تاک رفته و در آن‌جا روی Edit Profile بزنید. اگر اکانت شما پیش نیازهای مورد نیاز را داشت، جایی به نام Add your Website برایتان اضافه شده که می‌توانید لینک خود را در این محل قرار دهید و روی Save بزنید.

چرا نمی‌توانید در بیو تیک تاک لینک قرار دهید؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است به خاطر آن‌ها نتوانید روی پروفایل خود، لینک قابل کلیک قرار دهید:

  • اول این که مرحله اول را انجام نداده و اکانت خود را به حالت تجاری در نیاورده باشید.
  • تعداد دنبال کننده‌های شما کم‌تر از 1000 نفر باشد. از ژانویه 2022، اکانت‌های تجاری که کم‌تر از این عدد دنبال کننده داشته باشند، نمی‌توانند لینک بگذاریند.
  • قابلیت لینک گذاری هنوز در کشور شما فعال نشده باشد. در حال حاضر کشورهای محدودی این قابلیت را دارند و به مرور این گزینه برای دیگر کشورها فعال می‌شود.

روش‌های دیگر برای نمایش سایت یا اینستاگرام بر روی پروفایل تیک تاک

اگر هنوز به تعداد دنبال کننده‌ی مورد نظر نرسیده‌اید یا این قابلیت برای شما فعال نیست، تنها یکی دو راه حل برای نمایش لینک خروجی در پروفایل تیک تاک خود دارید.

اضافه کردن لینک غیر قابل کلیک

درست است که امکان گذاشتن لینک قابل کلیک را در پروفایل خود ندارید، اما می‌توانید لینک وبسایت خود را به صورت نوشتاری در بیو اضافه کنید.

برای این کار به Edit Profile رفته و لینک وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی خود را در بخش بیو قرار دهید.

کاربران می‌توانند با کپی کردن آدرس مورد نظر و پیست آن در مرورگر، لینکتان را باز کنند.

لینک کردن تیک تاک به اینستاگرام

روش دیگر لینک کردن اکانت تیک تاک به اینستاگرام است که در این حالت، کاربران به صفحه اینستاگرام شما برده خواهند شد و در آنجا هم می‌توانید لینک وبسایت را قرار دهید.

برای این کار دوباره به Edit Profile رفته و در بخش Social، روی گزینه‌ی Add Instagram to your profile بزنید.

مراحل گفته شده را یک به یک طی کنید تا اکانت اینستاگرامتان را به تیک تاک متصل کنید.

آیا می‌توانید دو لینک یا بیشتر در بیو تیک تاک قرار دهید

همانطور که در اینستاگرام به این شکل است، شما تنها امکان اضافه کردن یک لینک به بیو دارید و اگر بخواهید بیشتر از این تعداد را وارد بیو کنید، باید از طریق وبسایت‌هایی که به این منظور درست شده‌اند، صفحه‌ای با مجموعه‌ای از لینک‌ها درست کنید و سپس لینک آن را در بیو قرار دهید. linktree یکی از معروف‌ترین این وبسایت‌هاست که نسخه رایگان برای انجام این کار هم دارد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *