اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقالات قبلی در مورد نرخ تعامل و اهمیت آن در کسب‌وکار اینترنتی را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید فروش کسب‌وکارتان را از طریق این موضوع افزایش دهید.

چه مواردی در افزایش تعامل تاثیر بسیار خوبی دارند؟

با مخاطبان راحت‌تر و سازگارتر باشید! یکی از بزرگترین چالش ها این است که مردم را مجذوب خود کنید تا دوباره با محتوای شما ارتباط برقرار کنند. یک راه خوب برای ایجاد یک فالوور خوب در اینستاگرام سرگرم نگه داشتن مردم با ارسال منظم پستهای مناسب است.  این به طرفداران شما نشان می دهد که شما متعهد هستید و وفادار به نام تجاری خود، بلکه به آنها نیز متعهد هستید. هیچ چیزی جذاب تر از کسی نیست که واقعا در محتوای آنها سرمایه گذاری کرده و در مورد آنچه که انجام می دهند پرشور و تلاش باشد. درضمن و چیزی جز احساس خستگی برای یک حساب کاربری نیست که فقط هر دو ماه یک بار پست جدید ارسال کند.  اما مهمتر از همه، تعامل از طریق ارسال پیوسته برای فالوورهای شماست به طور عادی با محتوای شما در ارتباط هستند. این به شما کمک می کند رابطه ی وفاداری خود را با آنها ایجاد کنید که در نهایت باعث تقویت مشارکت شما با شما خواهد شد.  اگر قرار دادن پست در اینستاگرام به صورت یکپارچه برای شما یک اولویت باشد، با استفاده از یک تقویم رسانه های اجتماعی، راهی عالی برای رسیدن به این هدف است زیرا شما اجازه می دهید برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.

استفاده از هشتگ! اینستاگرام بر اساس هشتگ ساخته شد. این روش اولیه برای مرتب سازی و فیلتر کردن محتوای پلتفرم است. بر خلاف توییتر، که اکثر مردم فقط یک یا دو هشتگ در یک صدای توییت استفاده می کنند، اینستاگرامرها ممکن است تا ۳۰ هشتگ در هر پستی استفاده کند.  اما با استفاده بیش از حد بسیاری از هشتگ‌ها که بی اهمیت هستند، می تواند سیستم را در نظر بگیرد که فالوورها اسپم می شوند که نهایتا می تواند شما را در معرض Instagram shadowban (شادوبن اینستاگرام) قرار دهد.  هشتگ ها که منجر به یک صفحه موضوع می شود می تواند در بایو (بیوگرافی)، استوری و پست شما استفاده شود یا به منظور ایجاد دیدگاه بالاتر از موقعیت مکانی استفاده شود یا می تواند برای ایجاد کمپین های محتوا ایجاد شده توسط کاربر استفاده شود.  هشتگ ها در اینستاگرام معمولا توصیفی نسبت به توییتر هستند. هشتگهای محتوا مانند هشتگ‌های مکان، مخصوصا برای افزایش تعامل مفید هستند.  این هشتگ‌ها لزوما پراستفاده و یا بسیار محبوب هستند، معمولا استفاده می شود و بنابراین بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از پست های خود برای کاربران برای جستجو در موضوعات خاص استفاده می کند.

از فیلتر تصاویر اینستاگرام استفاده کنید! از آنجا که Instagram عمدتا مبتنی بر محتوای بصری است، محبوب ترین ویژگی آن گزینه های فیلتر تصویر است که تصاویر و ویدیوهای شما را به صورت منظم و با استفاده از نظر و هویت، متمایز نشان می دهد. بر اساس گزارش وبدام، ۶۰ درصد از برندها با بهترین عملکرد در اینستاگرام از هر فیلتر و هر بار که پست می کنند استفاده می کنند. بنابراین چند فیلتر را امتحان کنید و سپس روی آن کلیک کنید تا محتویات شما یک دیدگاه متمایز و احساس را به وجود بیاورد تا پیروان شما بتوانند با آن آشنا شوند.  شرکت طراحی گرافیک Canva یک مطالعه انجام داد که نشان داد Clarendon بیشترین استفاده از فیلتر اینستاگرام در ایالات متحده و در سراسر جهان است. مطالعات دیگر نشان می دهد که روشنایی کلید جذب بینندگان و مهم تر شدن تعامل است.  اگر فیلتر Instagram را دوست ندارید، برنامه های ویرایش عکس های شخص ثالث وجود دارد که نیاز به دانش فنی مختلفی دارند.

ارسال منظم استوری! همه می دانیم، استوری اینستاگرام فقط ۲۴ ساعت تایم دارد (اگر چه شما می توانید آنها را به پروفایل خود برای کسانی که از دست رفته آن را ذخیره کنید) اما اگر شما آنها را مانند یک حرفه ای استفاده کنید ، شما می توانید بازخورد بیشتر از داستان خود را دریافت کنید.  هر بار که یک داستان جدید اضافه می کنید، نمایه نمایه شما دایره قرمز اطراف آن را نشان می دهد، به طرفداران شما نشان می دهد که محتوای جدید وجود دارد. با ارسال هر روز، شما محتوای تازه را برای مخاطبان خود با یادآوری ثابت محتوای جدید خود نگه دارید. فالوورهای شما یاد خواهند گرفت که به طور مرتب بروند تا بررسی کنند که آیا شما یک داستان جدید ارسال کرده اید و به این ترتیب شما باعث افزایش تعامل خواهید شد.  شما همچنین می توانید با استفاده از ویژگی های برجسته داستان ها در بالای صفحه نمایه خود، دسته بندی کنید و داستان ها را دوباره به اشتراک بگذارید. این یک راه عالی برای نمایش داستانهایی است که در گذشته انجام دادهاید که همه آنها یک تم را دنبال میکنند. طبقه بندی آنها با توجه به موضوعات، کاربران را قادر می سازد تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.  به خاطر داشته باشید که در داستانهای خود از هشتگ استفاده کنید، همانطور که در پست Instagram به طور منظم می توانید استفاده کنید. با استفاده از داستان ها، می توانید از hashtag های گسترده تر و محبوب تر استفاده کنید، تا زمانی که آنها مربوط به محتوای ارسالی شما باشند.

بازخوردهای مخاطبان خود را بررسی کنید! یک روش عالی برای دریافت بازخورد از مخاطبان شما استفاده از نظرسنجی ها است. شما می توانید آنها را از محصولات مورد علاقه خود بپرسید، چه چیزی در مورد محتوایی که پست می کنید لذت می برید و چه چیزی می خواهید بیشتر ببینید. پس از آن میتوانید از این بازخورد استفاده کنید تا پست‌های آیندهتان را برای رسیدن به حداکثر تعامل ایجاد کنید.  سوال “از من هر چیزی” نیز برای تعامل عالی است. این به پیروان شما اجازه می دهد تا سوالات خود را درباره نام تجاری، زندگی شخصی خود (اگر بخواهید به اشتراک بگذارید) یا اطلاعات مفیدی که متخصص شما هستید، بپرسید.  Swipe Meter به شما امکان می دهد مخاطبین خود را بررسی کنید تا افکار خود را در مورد چیزی به دست آورید.

در مقاله بعدی به بررسی ادامه این موضوع می‌پردازیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *