بازی‌های آنلاین حالا به ژانر اصلی برای تولید کنندگان بازی‌های کامپیوتری بدل شده است و هر روز بازی‌های جدید عرضه می‌شود. عناوینی که به بتل رویال شهرت پیدا کرده‌اند، طرفداران بیشتری دارند و هر روز شکل جدیدی از این بازی‌ها ارائه می‌شود.

اما Fall Guys: Ultimate Knockout کاملا متفاوت با چیزهایی است که تا به حال دیده‌اید. یک بازی ساده، شاد و جالب که به نظر آسان می‌رسد، اما برای برنده شدن در آن، به هیچ وجه راه ساده‌ای در پیش ندارید.

معرفی بازی Fall Guys: Ultimate Knockout

Fall Guys یک بازی آنلاین چند نفره است که ایده‌ی آن از بازی‌های تلوزیونی همچون Wipeout گرفته شده. در این بازی شما هدایت شخصیت بامزه‌ای را به عهده دارید که باید با 59 بازیکن دیگر در یک سری مراحل وارد بازی شوید تا در نهایت به عنوان اولین نفر برنده مسابقه گردید.

چندین بازی کوچک در Fall Guys وجود دارد که در هر بار بازی کردن تنها چند تا از آن‌ها به صورت اتفاقی برایتان برگزیده می‌شود و هر مرحله چند نفر از جمع 60 نفر حذف می‌شوند.

تفاوت آشکاری بین Fall Guys با بازی‌هایی مثل فورتنایت وجود دارد که اولینِ آن، شیوه‌ی گیم‌پلی و البته کاراکترهای بامزه و محیط شاد بازی است. اما در این بازی نیز می‌توانید لباس‌های مختلف برای شخصیت‌ها بگیرید و احتمالا بعدها به صورت فصلی محتوایی نیز برای بازی ارائه می‌شود.

البته فراموش نکنید که شما در طول مسابقه با دیگر بازیکنان از سراسر جهان بازی خواهید کرد و همین کار را برای شما سخت می‌کند. مخصوصا وقتی پای مسابقات گروهی به میان بیاید که ممکن است به واسطه‌ی کسانی که با شما تیم می‌شوند، حذف شدن از بازی را تجربه کنید.

جذاب‌ترین بازی‌های تخته‌ای برای آیفون و اندروید

مکانیزم بازی دقیقا به چه صورت است؟

وقتی بازی آغاز می‌شود، برای اولین بار به شما گفته می‌شود که چطور باید بازی کنید. هدایت شخصیت شامل تغییر زاویه دوربین، حرکت به جهت‌های مختلف، پریدن، دایو زدن و گرفتن دیگر بازیکنان می‌شود.

هر بازی شامل 5 مسابقه می‌شود که همانطور که گفتیم بعضی گروهی و بعضی به صورت انفرادی هستند و شما باید در طول مراحل همیشه جزو نفرات برگزیده باشید و در نهایت برنده مسابقه شوید.

با برنده شدن در بازی‌های متخلف جوایزی دریافت می‌کنید که توسط آن‌ها می‌توانید لباس‌ها و چیزهای جالب بگیرید که البته تنها در ظاهر بازیکن شما تاثیر گذاشته و هیچ تاثیری در روند بازی ندارد.

معرفی مینی گیم‌های Fall Guys

بازی های مسابقه ای: این بازی‌ها مکانیزم ساده‌ای دارند و به صورت انفرادی انجام می‌شوند. به این ترتیب که شما باید در طول یک مسیر از موانع مختلف رد شده و گاهی جلوی بقیه را بگیرید و در نهایت جزو نفرات اول باشید.

Gate Crash: در این نوع بازی شما باید در جاهایی از نقشه باشید و برای این کار باید از گیت‌هایی که درهای آن باز و بسته می‌شود رد شوید. همیشه درهای باز را انتخاب نکنید، درهای بسته تا شما برسید باز می‌شوند، پس زمان بندی مهم‌ترین رکن در این مسابقات است.

Fruit Chute: این یک مسابقه جالب و مهیج است که شما باید در آن خود را از میوه‌های بزرگی که به پایین پرت می‌شوند در امان نگه دارید. مواظب باشید میوه‌هایی که روی درخت هستند را با آن‌ها که در حال افتادن هستند، اشتباه نگیرید.

بازی‌های بقا: این گونه بازی‌ها هر کدام به شیوه‌ای باعث می‌شوند شما در طول مسابقه به پایین پرت شوید. گاهی موانع چرخنده هستند و گاهی مانع زیر پای شما خالی می‌شود.

Perfect Match: در این بازی شما باید گزینه‌هایی که به شما نمایش داده می‌شود را با رفتن به موزاییکی که همان شکل است پیدا کنید. اگر اشتباه کنید به پایین پرت می‌شوید. سعی کنید جایی بمانید که به متنوع‌ترین موزاییک‌ها نزدیک باشد.

البته مینی‌گیم‌های بسیار بیشتری در این بازی هستند و این عناوین تنها بخشی از آن‌ها را پوشش داده. پیشنهاد می‌کنیم این بازی مهیج که بسیار پرطرفدار شده را امتحان کنید و از محیط شاد و مسابقه‌های سخت آن، لذت ببرید.

Join the Conversation

1 Comment

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *