این روزها دنیا بر حسب فناوری‌های روز و اطلاعات پیش می‌رود. هر چقدر که در این باره به روزتر باشیم، بهتر می‌توانیم نگاهی به آینده داشته باشیم. برای امروزمان برنامه بچینیم و عملکرد بهتری داشته باشیم. به همین منظور، شما هم اگر می‌خواهید که آخرین اخبار فناوری را داشته باشید، وبلاگ‌های فناوری منابع خوبی هستند. به علاوه، آنها اغلب مصاحبه با رهبران صنعت، به ‌روز رسانی‌های رویدادهای صنعت و سایر بینش‌های منحصربه‌فرد را ارائه می‌کنند تا شما بتوانید در مورد همه چیزهای فناوری به ‌روز بمانید. در این مقاله، چند وبلاگ مختلف و برتر در زمینه فناوری‌ به شما معرفی می‌کنیم تا آنها را دنبال کنید.

1- Engadget

وقتی نوبت به اخبار و بررسی‌های فنی می‌رسد، خواندن Engadget  ضروری است. این وبلاگ فناوری، بازی و سرگرمی‌های متنوع را پوشش می‌دهد و به طور مداوم در طول ۲۴ ساعت به روز می‌شود. علاوه بر این، وبلاگ Engadget  بینش‌های جامعی را در مورد موضوعات فنی ارائه می‌دهد که در هیچ جای دیگری شبیه آن را نخواهید یافت.

2- The Verge

The Verge یک وبلاگ عالی برای کسانی است که می‌خواهند در مورد تکنولوژی رایج و تأثیر بالقوه آن بر جهان بیاموزند. این وبلاگ طیف گسترده‌ای از موضوعات فناوری مصرف‌ کننده را به همراه امنیت سایبری، هوش مصنوعی (AI) و سایر فناوری‌هایی که نحوه ارتباط ما با یکدیگر را تغییر می‌دهند، پوشش می‌دهد.

3- TechCrunch

TechCrunch یک منبع برتر برای اخبار فناوری است. این وبلاگ اطلاع رسانی در مورد شرکت‌های مختلف فناوری رو به رشدی را که تأمین مالی کرده‌اند یا محصولات و خدمات جدیدی راه‌اندازی کرده‌اند و ممکن است به زودی دنیا را تغییر دهند، آسان می‌کند.

4- GeekWire

GeekWire یک وبلاگ خبری دیگر است که بر موضوعات بی‌شماری تمرکز دارد. از شرکت‌های بزرگ فناوری مانند مایکروسافت و آمازون تا فرهنگ گیک می‌نویسد. GeekWire همراه با داستان‌های خبری، پادکست‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کرده و آخرین اخبار فناوری را بررسی و گوش کنید.

5- Computerworld

وبلاگ دنیای کامپیوتر Computerworld بر حوزه‌های کلیدی IT از جمله دسکتاپ، موبایل و برنامه‌های کاربردی وب تمرکز دارد. همچنین نکات و راهنمایی‌هایی را برای کمک به مدیران فناوری اطلاعات ارائه می‌دهد تا سیستم‌های مشتری را تقویت کنند و کارمندان خود را از طریق پلتفرم‌های همکاری درگیر کنند.

6- InformationWeek

یکی دیگر از وبلاگ‌های خوب با نام هفته اطلاعات InformationWeek  ارزش فناوری را در عصر دیجیتال بررسی می‌کند. این وبلاگ برای تعامل با جامعه فناوری طراحی شده است و اعضای جامعه را تشویق می‌کند تا برای ارزیابی ایده‌های فناوری جدید و حل مشکلات فنی با یکدیگر همکاری کنند.

7- AppleInsider

AppleInsider منبع کلیدی دیگری برای خواندن آخرین اخبار و شایعات درباره سیستم عامل مک است. این وبلاگ شما را در جریان انتشارات جدید اپل، همراه با به ‌روز رسانی‌های مربوط به  iPhone، iPad  و سایر محصولات اپل قرار می‌دهد. همچنین با راهنمایی های گسترده به شما کمک می کند تا مزایا و معایب محصولات مختلف اپل را بسنجید و محصول مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

8- Android Central

در حالی که AppleInsider همه چیز را در مورد محصولات اپل می‌گوید، Android Central  هم بر روی دستگاه‌هایی با سیستم عامل اندروید Android تمرکز دارد. وبلاگ  Android Central شما را در جریان ابزارهای جدید اندروید قرار می‌دهد. بنابراین بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام محصولات اندرویدی برای شما مناسب هستند.

9- BGR

وبلاگ BGR  اخبار و تفسیرهای فنی را به شما ارائه می‌دهد. این وبلاگ منبع اصلی اخبار فناوری تلفن همراه است و برای تازه کارها و متخصصان فناوری در نظر گرفته شده است. اگر جزو علاقه‌مندان خبرهای فنی هستید و می‌خواهید بیشتر یاد بگیرید، این وبلاگ برای شما مناسب است.

10- Digital Trends

بلاگ روندهای دیجیتال Digital Trends اخبار عمیق فنی و بررسی محصول را به شما ارائه می‌کند. این وبلاگ همچنین نگاهی اجمالی به انتشارات فناوری آینده و سرمقاله‌هایی دارد که نگاهی متمایز به روندهای مختلف فناوری ارائه می‌دهد.

به روز بودن در خبرهای فناوری تاثیر بسزایی در عملکرد امروز ما دارد. در نتیجه با عضو بودن یا دنبال کردن چند وبلاگ مختلف می‌تواند به ما کمک کند که در مورد همه اخبار و تکنولوژی های فناوری به ‌روز بمانید

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *