در دنیای امروز همه کاربران از اینستاگرام استفاده می کنند اما واقعیت این است که همه آن ها اینستاگرامر نیستند! اینستاگرامر شدن در شبکه اجتماعی اینستاگرام به این معنی است که شما به فرد مشهوری در یک حوزه کاری تبدیل شوید و بتوانید روی کاربران آن حوزه تاثیر زیادی بگذارید. البته اینستاگرامرها درآمدهای بسیار خوبی هم دارند و شاید یکی از دلایلی که باعث شده تا کاربران دیگر هم به دنبال اینستاگرامر باشند، همین است. حال اگر می خواهید به یک اینستاگرامر تبدیل شوید و پول زیادی به جیب بزنید، باید ببینید که اصلاً این مفهوم یعنی چه!

در این مقاله می خواهیم ببینیم که اینستاگرامر کیست، چه کاری انجام می دهد و در نهایت، چگونه می توانید به یک اینستاگرامر تبدیل شوید.

اینستاگرامر کیست؟

یکی از مفاهیم کمتر شناخته شده در میان کاربران، اینستاگرامر است. اگر در سایت های مختلف به دنبال مفهوم اینستاگرامر باشید، نهایتاً تنها چیزی که بدست می آورید این است که اینستاگرامر به افرادی گفته می شود که اکانت خود را در اینستاگرام حذف کرده باشند! اما آیا واقعاً چنین توصیفی درست است؟ قطعاً خیر. این تعریف از جایی می آید که هنگامی که فردی اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده باشد، به جای نام فرد نام اینستاگرامر نمایش داده می شود. پس این مفهوم هیچ ربطی به نام افرادی که دی اکتیو کرده اند، ندارد. می خواهید ببینید که مفهوم واقعی اینستاگرامر دقیقاً چه چیزی است و چه کاربردی دارد؟

اینستاگرامر به افرادی گفته می شود که شهرت زیادی در اینستاگرام دارند و تعداد فالوورهای آن ها در اینستاگرام بسیار زیاد است. چنین افرادی زحمت زیادی کشیده اند تا نام خود را در ذهن کاربران باقی بگذارند و در نهایت میان کاربران زیادی شناخته شوند. اگر شما هم در اینستاگرام فعالیت می کنید، بعید نیست که تعدادی از اینستاگرامر معروف را فالور کرده باشید. زیرا چنین افرادی به قدری محبوب هستند که اگر فالو هم نکرده باشید، ممکن است دوستان شما پست های آن ها را برای شما بفرستند یا حتی در اکسپلور اینستاگرام محتوای آن ها را مشاهده کنید.

اینستاگرامر و اینفلوئنسرها چه تفاوتی با هم دارند؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که کاربران می پرسند، این است که اینستاگرامر چه تفاوتی با اینفلوئنسر دارد؟ حتی ممکن است این پاسخ را به خودتان داده باشید که این دو یکی هستند و نیازی به پیچیده کردن مسئله نیست. اما لازم است بدانید اینفلوئنسرها فقط در پلتفرم اینستاگرام شهرت ندارند، بلکه کاربران در بیرون از شبکه های اجتماعی هم چنین افرادی را می شناسند. بنابراین اینفلوئنسرها لزوماً شهرت خود را از طریق اینستاگرام کسب نکرده اند و ممکن است ابتدا در جای دیگری شهرت کسب کرده باشند. بنابراین اینفلوئنسر شهرت اینستاگرامی ندارد، بلکه در میان مردم مشهور است.

در حالی که اینستاگرامر به افرادی گفته می شود که تنها در اینستاگرام معروف هستند. اصلاً اینستاگرام برای چنین افرادی مانند پله های موفقیت بود و توانست تاثیر زیادی در دیده شدن آن ها داشته باشد. اینستاگرامرها در اینستاگرام با تولید محتوای جذاب و منحصر به فرد، سعی می کنند در میان کاربران شهرت زیادی پیدا کنند. همچنین اینستاگرامرها درآمد بالای خود را مدیون همین شبکه اجتماعی هستند؛ زیرا اینستاگرام بود که توانست باعث موفقیت چنین افرادی شود. پس اگر می خواهید از طریق اینستاگرام به شهرت برسید، شما یک اینستاگرامر هستید. باید محتوای جذابی برای کاربران تولید کنید تا بتوانید بهترین نتایج را بگیرید.

ویژگی‌های یک اینستاگرامر خوب چیست؟

اکنون که با مفهوم اینستاگرامر آشنا شدید، زمان آن رسیده است که ببینیم یک اینستاگرامر خوب چه ویژگی هایی دارد. یک اینستاگرامر خوب ویژگی های زیادی دارد اما 4 مورد از مهم ترین ویژگی هایی که برای اینستاگرامر می توان در نظر گرفت، عبارتند از:

  • همیشه در حال تولید محتوا هستند

اولین ویژگی اینستاگرامر این است که همیشه در حال تولید محتوا هستند! فرقی نمی کند که در چه حالی باشند، همیشه این سوال گوشه ذهنشان است که چه ایده ای برای تولید محتوا در اختیارشان قرار دارد. حتی ممکن است در حال قدم زدن در پارک باشند اما به دنبال ایده ای برای تولید محتوا. دلیل آن هم این است که اینستاگرامر همیشه باید محتوای جذاب و حرفه ای تولید کنند تا بتوانند نظر کاربران را جلب کنند. هر چقدر محتوای جذاب تری تولید شود، خیلی زودتر به شهرت دست پیدا می کنند و هر چقدر محتوا معمولی تر باشد، کاربران کمتری جذب آن می شوند.

  • خلاقیت بالایی در تولید محتوا دارند

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرامر این است که همیشه خلاق هستند! در واقع خلاقیت بخش جدانشدنی از چنین افرادی است و دلیل آن که همیشه خلاق هستند، این است که بتوانند نظر شما را جلب کنند. این مسئله که چگونه خلاقیت به خرج دهید، کاملاً بستگی به این موضوع دارد که موضوع پیج شما چه چیزی است و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. هر چقدر خلاقیت بیشتری در تولید محتوا داشته باشید، کاربران بیشتری محتوای شما را مشاهده می کنند. همچنین نحوه برخورد شما با فالوورهای صفحه هم بسیار مهم است و می تواند منجر به افزایش خلاقیت شود.

  • همیشه به دنبال رشد و پیشرفت هستند

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرامر این است که همیشه به دنبال رشد و پیشرفت هستند! البته نه تنها برای خودشان، بلکه چنین افرادی سعی می کنند به رشد کسب و کارهای دیگر هم کمک کنند. این مسئله باعث می شود تا بتوانند همیشه خودشان را بالا بکشند و در کنار آن ها، کسب و کارهای دیگر هم رشد کنند. اگر کسب و کاری بخواهد در کمترین زمان ممکن رشد کند، با کمک اینستاگرامرها این کار امکان پذیر است. به خصوص که اگر اینستاگرامر در یک حوزه خاص فعالیت کند، به راحتی می تواند با تبلیغات مخاطبان هدف کسب و کار موردنظر را به صفحه آن هدایت کند.

  • دغدغه مخاطب را به خوبی درک می کنند

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های اینستاگرامرها این است که دغدغه مخاطب را به خوبی درک می کنند! در واقع این دسته از افراد مخاطبان هدف خود را به خوبی می شناسند و هنگامی که مخاطبان هدف به خوبی شناخته شوند، به راحتی می توانند راه کاری جذاب ارائه دهند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که اگر قصد دارید به کمک اینستاگرامر تبلیغات کنید، اینستاگرامر حوزه کاری خود را پیدا کنید و از طریق او این کار را انجام دهید. چرا؟ چون مخاطبان هدف شما را به خوبی می شناسند و این امر به رشد کسب و کارتان کمک بسیار زیادی می کند.

چگونه اینستاگرامر شویم؟

اینستاگرامر شدن این روزها خواسته کاربران زیادی است اما همه آن ها موفق نمی شوند! چرا؟ دلیل آن، این است که بسیاری از کاربران فقط قصد اینستاگرامر شدن را دارند اما نمی دانند که باید چه مراحلی را طی کنند. ما در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی مراحل تبدیل شدن به یک اینستاگرامر بپردازیم تا به راحتی بتوانید به آن تبدیل شوید. مراحل تبدیل شدن به اینستاگرامر عبارتند از:

  • ایجاد صفحه در اینستاگرام

اولین قدم برای آن که بتوانید به یک اینستاگرامر تبدیل شوید، این است که یک صفحه اینستاگرامی داشته باشید. اگر در حال حاضر یک صفحه دارید و می خواهید به اینستاگرامر تبدیل شوید، می توانید همان را استفاده کنید. البته شما می توانید یک صفحه جدید برای اینستاگرامر خود ایجاد کنید. در هر صورت فرقی ندارد، اگر صفحه فعلی شما تعداد زیادی فالوور دارد، نیازی نیست که یک صفحه جدید ایجاد کنید. همان را به صفحه اینستاگرامر خود تبدیل کنید تا اگر پستی انتشار دادید، حداقل تعدادی لایک داشته باشد و از صفر شروع به رشد صفحه نکنید.

  • انتخاب تصویر پروفایل مناسب

قدم بعدی برای تبدیل شدن به اینستاگرامر این است که یک پروفایل مناسب انتخاب کنید! اگر در حال حاضر پروفایل شما یک تصویر بی کیفیت یا لوگو است، لازم است که یک تصویر باکیفیت روی صفحه خود قرار دهید. چرا؟ زیرا کاربران قرار است شما را با چهره بشناسند و نه نشان تجاری یا همان لوگو. پس یک تصویر باکیفیت روی صفحه اینستاگرام خود قرار دهید تا کاربران چهره شما را ببینند و با آن آشنا باشند. تصویر پروفایل شما نه تنها باید باکیفیت باشد، بلکه باید متناسب با حوزه کاری شما باشد. این کار باعث می شود تا شما به عنوان متخصص حوزه کاری خود شناخته شوید.

  • نوشتن یک بیو خوب و تاثیرگذار

بیو بخش بسیار مهمی از صفحه اینستاگرام است. اگر می خواهید اینستاگرامر شوید، باید بخش بیو را به بهترین شکل ممکن پر کنید! بیو باعث می شود تا هنگامی که کاربران صفحه اینستاگرام شما را مشاهده کردند، دقیقاً بدانند که در چه حوزه ای فعالیت می کنید و با دنبال کردن شما چه دستاوردی خواهند داشت. پس در بخش بیو هر چیزی که فکر می کنید لازم است را بنویسید تا کاربران راحت تر بتوانند شما را دنبال کنند. بیو شما هر چقدر جذاب تر باشد، کاربران بیشتری ترغیب می شوند که شما را دنبال کنند. پس سعی کنید یک بیوی جذاب و بدون نقص بنویسید.

  • پیدا کردن بخشی از بازار

هیچ اینستاگرامری وجود ندارد که محبوب همه کاربران باشد! زیرا راضی کردن کاربران کار سخت و حتی محال است. به همین دلیل است که هر اینستاگرامر بخشی از بازار را در دست می گیرد و محبوب آن بخش از بازار می شود. شما هم باید بخشی از بازار را در دست بگیرید تا بتوانید بهترین نتیجه را حاصل کنید. بازار منظور همان مخاطبان هدف هستند که به محتوای شما علاقه یا نیاز دارند. مثلاً اگر شما در حوزه آشپزی فعالیت می کنید، بازار شما افرادی هستند که به آشپزی علاقه دارند و احتمال آن که با شما تعامل داشته باشند، بسیار زیاد است. پس بازار خود را پیدا کنید و به دنبال جذب چنین بازاری باشید، نه همه کاربران اینستاگرام.

  • مشخص کردن دقیق مخاطبان هدف

مخاطبان هدف افرادی هستند که احتمال آن که صفحه شما را دنبال کنند، زیاد است. همچنین این دسته از افراد احتمالاً به محتوا، محصول یا خدماتی که در صفحه خود ارائه می کنید علاقه زیادی دارند. همین مسئله باعث می شود تا مخاطب هدف اهمیت بسیار زیادی داشته باشد و شما با کمک آن ها بتوانید به یک اینستاگرامر موفق تبدیل شوید. با پیدا کردن اینستاگرامر می توانید آن ها را جذب کنید و تعامل صفحه خود را بالا ببرید. توجه داشته باشید که خرید فالوور کار درستی نیست و به جای این ترفند باید ببینید که چطور می توانید مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

  • آنالیز پیج رقیبان

یکی از بهترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید، آنالیز پیج رقیبان است. با استفاده از آنالیز پیج رقیبان می توانید ببینید که چه کسانی شما احتمالاً شما را دنبال می کنند و به محتوای شما علاقه دارند. همچنین در صفحه رقیبان می توانید محتوا را بررسی کنید تا کمی راه خلاقیت ذهن شما باز شود. همچنین ترفندهایی که این صفحات برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کرده اند را بررسی کنید؛ مثلاً می توانید ببینید که در کدام صفحات تبلیغات داده اند تا شما هم برای افزایش فالوروهای هدفمند خود از چنین ترفندهای جذابی استفاده کنید.

یکی دیگر از مسائلی که اینستاگرامرها باید در نظر داشته باشند، این است که هدف داشته باشند! در بخش تولید محتوا اگر هدف نداشته باشید، نمی توانید موفق عمل کنید. چرا؟ زیرا بدون داشتن هدف نمی دانید که قرار است در محتوای خود چه ارزشی ارائه دهید که آن هدف را محقق سازد. بنابراین پیش از آن که شروع به تولید محتوا کنید، ابتدا باید ببینید که هدفتان دقیقاً چه چیزی است تا بر اساس همان هدف، محتوای خود را تولید کنید. هر چقدر هدف شما مشخص تر باشد، استراتژی تولید محتوای شما هم دقیق تر است و این مسئله کمک زیادی به رشد صفحه اینستاگرام شما و تبدیل شدن به یک اینستاگرامر موفق خواهد کرد.

  • درخواست از کاربران در محتوای صفحه

یکی دیگر از مسائلی که اینستاگرامر باید رعایت کند، این است که از کاربران بخواهد کاری انجام دهند. مثلاً از کاربران بخواهید که برای شما کامنت درج کنند تا به نوعی از شما حمایت کرده باشند. همچنین اگر محصول یا خدماتی دارید، می توانید پس از انتشار محتوای مرتبط با آن محصول یا خدمات، از کاربران بخواهید که از آن استفاده کنند. این کارها است که باعث می شود تا اینستاگرامر موفق شوید و بتوانید بهترین نتایج را از آن بگیرید. حتی می توانید درخواست های ساده ای از کاربران داشته باشید، مثلاً می توانید از آن ها بخواهید ویدئوهای شما را برای دوستان خود ارسال کنند تا ویو بالا برود.

  • برنامه ریزی برای تولید محتوای عالی

یکی دیگر از مسائلی که اینستاگرامر باید رعایت کند، برنامه ریزی است. اگر می خواهید به یک اینستاگرامر حرفه ای و منظم تبدیل شوید، نباید برنامه ریزی را فراموش کنید. در واقع برنامه ریزی به شما کمک می کند تا بتوانید کارهای خود را به صورت دقیق و اصولی پیش ببرید و بدانید که در هر لحظه باید چه کاری انجام دهید. همچنین برای ارتباط و تعامل با مخاطبان خود هم برنامه ریزی داشته باشید. برخی از اینستاگرامرها به این صورت عمل می کنند که یک هفته منظم هستند و پس از آن، به مدت یک ماه غیبشان می زند. شما جزء این دسته از اینستاگرامرها نباشید تا بتوانید نتایج خوبی بگیرید.

  • عدم زیاده روی در تبلیغات

یکی از راه های کسب درآمد از اینستاگرامر تبلیغات گذاشتن روی صفحه است! مسئله مهم این است که هیچکس از پول بدش نمی آید و همین مسئله باعث می شود تا برخی اینستاگرامر در تبلیغات زیاده روی کنند. این مسئله مشکلات زیادی را به بار می آورد. اولین مشکل از بین رفتن اعتماد مخاطبان است! چرا؟ چون مخاطبان فکر می کنند که شما تنها به فکر سود خود هستید و اصلاً مهم نیست که چه چیزی را به کاربران نمایش می دهد. دومین دلیل این است که راندنمان تبلیغات صفحه شما کاهش پیدا می کند و پس از مدتی، کسی از تبلیغات صفحه اینستاگرام شما استفاده نمی کند.

  • یادگیری تولید محتوا با موبایل

یکی از ابزارهایی که همیشه همراه هر کاربری است، موبایل است. در واقع موبایل هیچوقت از کاربران دور نیست و در هر لحظه ای که اراده کنید، می توانید از موبایل استفاده کنید. یکی از مسائلی که باید یاد بگیرید، تولید محتوا با موبایل است. همیشه که لپ تاپ در اختیار شما نیست اما موبایل همیشه در کنارتان است. بنابراین تولید محتوا با موبایل را به خوبی یاد بگیرید تا با کمک آن بتوانید بهترین ویدئوها و تصاویر را منتشر کنید. کافی است چند تکنیک خفن یاد بگیرید تا در کمتر از چند دقیقه یک محتوای ارزشمند و بی نظیر ایجاد کنید و کاربران از دیدن آن لذت ببرند.

با پیمودن این مراحل می توانید به یک اینستاگرامر موفق تبدیل شوید که در ماه صدها میلیون تومان درآمد عالی دارد.

برای اینستاگرامر شدن به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

یکی از سوالاتی که برای کاربران مختلفی پیش می آید، این است که برای اینستاگرامر شدن به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟ تجهیزات مختلفی به شما کمک می کند اما همه ما بودجه کافی برای تهیه این تجهیزات را نداریم. به همین دلیل ما حداقل مواردی که برای تبدیل شدن به یک اینستاگرامر را نیاز دارید، در این بخش از مقاله بررسی می کنیم که با بودجه کم می توانید آن را تهیه کنید:

  • دوربین یا موبایل باکیفیت

اولین چیزی که برای تبدیل شدن به اینستاگرامر نیاز دارید، دوربین یا موبایل باکیفیت است. در گذشته که کیفیت موبایل ها خیلی بالا نبود، از دوربین برای تولید محتوای جذاب و حرفه ای استفاده می شد اما در حال حاضر موبایل ها کیفیت بسیار بالایی دارند. تا جایی که شا می توانید با یک موبایل حرفه ای، ویدئو و تصاویر بسیار حرفه ای تر از دوربین بگیرید. در چنین شرایطی همه چیز در اختیار شما است و اگر بخواهید، می توانید همان جا تصویر یا ویدیوی موردنظر خود را تدوین کنید. که این مسئله در اینستاگرامر شدن بسیار مهم است و باید به آن دقت زیادی داشته باشید.

  • میکروفون

اگر می خواهید به یک اینستاگرامر حرفه ای تبدیل شوید، کیفیت صدا اهمیت بسیار زیادی دارد. برای آن که بتوانید صدای باکیفیت ضبط کنید، نیاز به یک میکروفون دارید. در بازار میکروفون های کمتر از یک میلیون تومان وجود دارند که کیفیت خوبی هم دارند. همچنین میکروفون های چند میلیون تومانی هم وجود دارد که در ابتدای مسیر اینستاگرامر شدن اصلاً نیازی ندارید. اما بعدها که پول زیادی دستتان را گرفت، می توانید بهترین تجهیزات را برای افزایش کیفیت محتوا تهیه کنید.

  • نور مناسب

نور مهم ترین بخش تولید محتوا است! به خصوص که اگر بخواهید از محصول یا خدمات عکس بگیرید باید از نور مناسب استفاده کنید. در حال حاضر انواع تجهیزات برای نورپردازی وجود دارند که متناسب با سایز و ویژگی ها، قیمت متفاوتی هم دارند. اگر شما در محل کارتان نور مناسب دارید، ممکن است یک رینگ لایت مناسب بتواند نیاز شما را برطرف کند اما اگر نور مناسبی ندارید، بهتر است از کیت نور عکاسی استفاده کنید تا نتیجه آن به بهترین شکل ممکن باشد. رینگ لایت و کیت های نوری بهترین ابزارهای نوری هستند که قابلیت تنظیم بر روی سوژه موردنظر را دارند.

سه پایه ابزاری برای نگه داری موبایل یا دوربین است که تکان نخورد! اگر می خواهید تصاویر یا ویدیوهای ثابت و جذاب بگیرید، نیازمند سه پایه هستند. در واقع سه پایه موبایل شما را بر روی خودش نگه می دارد و اگر کمی کادربندی بلد باشید، می توانید محتوای جذابی بگیرید و به اینستاگرامر موفق تبدیل شوید. سه پایه هم انواع مختلفی دارد که می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. البته برخی رینگ لایت ها به نحوی طراحی شده اند که سه پایه هم دارند. بنابراین اگر هر دوی آن ها را نیاز داشتید، می توانید از چنین رینگ لایت هایی استفاده کنید.

  • محیط مناسب

به عنوان اینستاگرامر اگر از خودتان یا محصول خاصی عکس و فیلم تهیه می کنید، باید محیط مناسبی را هم انتخاب کنید. در واقع محیط مناسب، به محیطی گفته می شود که جذابیت محتوای صفحه اینستاگرام شما را چند پله بالا تر ببرد. مثلاً اگر در حال عکاسی از گل هستید، می توانید آن را در طبیعت انجام دهید تا بهترین نتایج از عکاسی حاصل شود. البته برخی اینستاگرامرها هستند که برایشان مهم نیست که مخاطب با واقعیت روبرو شود. در همان اتاقی که حضور دارند، ویدئو می گیرند و با کاربران به اشتراک می گذارند. شما هم صادق باشید تا به یک اینستاگرامر موفق در حوزه کاری خود تبدیل شوید.

مزایای تبلیغات توسط اینستاگرامرها

همان طور که گفتیم، یکی از راه های کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات است! در واقع اینستاگرامر برای آن که بتوانند درآمد خوبی کسب کنند، باید تبلیغات بگیرند. تبلیغات توسط اینستاگرامر مزایای بسیار زیادی دارد که در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین مزایای تبلیغات توسط اینستاگرامر ها بپردازیم:

  • هزینه کم نسبت به اینفلوئنسرها

اولین مزیت تبلیغات توسط اینستاگرامر این است که هزینه بسیار کمتری نسبت به اینفلوئنسرها از شما می گیرد. دلیل آن هم این است که شهرت کمتری دارد اما در برخی مواقع تاثیرگذاری بسیار بیشتر است. صفحات اینستاگرام هم برایشان مهم است که کمتر هزینه کنند اما بازدهی بیشتری بگیرند. همین مسئله باعث می شود تا اینستاگرامر به اینفلوئنسرها ترجیح داده شوند و صفحات اینستاگرام هم بهترین نتایج را از آن بگیرند.

  • شهرت مناسب در حوزه کاری خودشان

اینستاگرامرها افرادی هستند که در حوزه کاری خود شهرت زیادی دارد! این شهرت هنگام تبلیغات باعث اثرگذاری بیشتر آن می شود و شما می توانید فالوورهای زیادی برای صفحه جدید خود جذب کنید. البته فراموش نکنید که این شهرت باید مثبت باشد! زیرا اگر کاربران آن اینستاگرامر را به عنوان فردی که مثبت نباشد بشناسند، باعث می شود تا صفحه شما را دنبال نکنند. زیرا توسط یک فرد توسط فرد دیگری که شهرت دارد رشد پیدا کند.

  • معرفی محصول و خدمات به بهترین شکل

یکی دیگر از مزایای اینستاگرامر این است که شما می توانید محصول یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید. دلیل آن هم این است که اینستاگرامر در همان حوزه کاری شما فعالیت دارد و آشنایی خوبی نسبت به محصول یا خدمات شما خواهد داشت. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین نتایج را بگیرید و در نهایت، فالوورهای زیادی برای صفحه خود جذب کنید.

  • نشانه گرفتن مخاطبان هدف

اینستاگرامرها دقیقا افرادی که مخاطب هدف هستند را نشانه می گیرد تا تبلیغات حداکثر عملکرد را داشته باشد! شما هم می توانید در چنین صفحاتی تبلیغ بروید تا خیلی سریع رشد کنید.

  • ارزش زیاد اینستاگرامرها در نزد مخاطبان

اینستاگرامرها نزد کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند! در واقع این مسئله باعث شده تا تبلیغات صورت گرفته پربازده شود و بتوانید با هزینه مناسب بهترین بازخورد را بگیرید.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم به بررسی مفهوم اینستاگرامر و هر چیزی که باید در مورد آن بدانید، پرداختیم. همچنین مراحل تبدیل شدن به یک اینستاگرامر را هم بررسی کردیم تا اگر چنین قصدی داشتید، بدانید که باید از کجا شروع کنید. همچنین مزایای تبلیغات با استفاده از اینستاگرامرها را هم مورد بررسی قرار دادیم و برای شما مطرح کردیم. اگر سوالی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *