چت‌بات‌های هوش مصنوعی این روزها در زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و از آن‌ها در سایت‌ها، موتورهای جستجو و خیلی موارد دیگر بهره برده می‌شود. حتی برای یادگیری زبان و یا انجام معادلات ریاضی نیز می‌توان از این دستیارهای کامپیوتری باهوش استفاده کرد.

در حال حاضر گزینه‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید روی اندروید و iOS نصب کنید. در زیر لیستی از بهترین چت بات‌های هوش مصنوعی برای گوشی‌های همراه را معرفی می کنیم.

Robin

رابین یک برنامه کمک صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی است که از فناوری پردازش زبان طبیعی استفاده می‌کند که برای کاربران iOS و اندروید بسیار محبوب و شناخته‌شده است. رابین این امکان را به کاربران می‌دهد که بدون دست زدن به تلفن پیامک بنویسند و از طریق صدا ارسال کنند.

Wysa

Wysa یکی از برترین برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی است که به کمک آن می‌توان به‌راحتی با غریبه‌ها گفتگو کرد. این نرم‌افزار یک ربات گفتگوی شاد مبتنی بر هوش مصنوعی است و زمانی که تنها هستید به‌عنوان یک سرگرمی بسیار مفید است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا با افراد ناشناس مکالمه‌ای را با اطمینان شروع کنید.

Youper

Youper یک برنامه توسعه‌یافته با هوش مصنوعی برای تعداد زیادی از مشتریان iOS و Android است. این برنامه در حوزه سلامت و پزشکی بوده و نیاز به پرداخت درون برنامه ندارد و رایگان است. Youper پرونده سلامت و برنامه تناسب‌اندام کاربران را مطابق دستور پزشک حفظ می‌کند. همچنین افراد می‌توانند اعلان‌های مربوط به معاینات بهداشتی برنامه‌ریزی‌شده، تمرینات، مدیتیشن، تمرینات و غیره را دریافت کنند.

ELSA

ELSA یک برنامه کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌عنوان معلم انگلیسی دیجیتال عمل می‌کند. کاربران ELSA می‌توانند با استفاده از این برنامه به‌راحتی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این برنامه تمام اشتباهات قبلی زبان آموزان را ذخیره می‌کند تا از آن‌ها استفاده کند که چگونه و در چه بخش‌هایی بیشتر به کاربران کمک کند.

FaceApp

استفاده از هوش مصنوعی برای توسعه برنامه‌های سیستم عامل اندروید و آیفون در چند سال گذشته شتاب بیشتری به دست آورده است. FaceApp یک برنامه معروف مبتنی بر هوش مصنوعی است که به‌طور یکپارچه بر روی اندروید و سیستم عامل iOS اجرا می‌شود. FaceApp که توسط فیس بوک توسعه داده‌شده است کمک می‌کند تا کاربران بتوانند عکس‌های خود را به‌وسیله افکت‌های مختلف به ‌عکس‌های زیبا و چشمگیر تغییر دهند. FaceApp به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق این برنامه هوشمند، ظاهر کامل صورت و مدل مو خود را تغییر دهند.

Cortana

کورتانا محبوب‌ترین اپلیکیشن هوشمند است که توسط مایکروسافت توسعه‌یافته است. این برنامه می‌تواند داده‌های مهم کاربرانش را مانند فیلم‌ها، تصاویر، فایل‌های ارزشمند و هرگونه اطلاعات شخصی دیگر را ضبط کند و گوشی هوشمند و رایانه شخصی آن‌ها را همگام کند. افراد به کمک کورتانا می‌توانند فایل‌های مهم خود را از دستگاه هوشمندشان ردیابی کرده و همچنین اطلاعاتی در مورد برنامه‌های تلویزیونی، سریال‌ها، ورزش‌ها، و موارد ازاین‌دست را در تلفن هوشمند خود در صورت نیاز دریافت کنند.

Google Allo

برنامه‌های تلفن همراه مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Google Allo مکالمات آنلاین را آسانتر می‌کنند. این نرم‌افزار یک برنامه پیام‌رسانی رایگان از Google است که به ارسال پیام‌های فوری بدون تایپ کمک می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند به Google Allo بگویند که چه می‌خواهند در کادر متن بنویسند و یا احساسات خود را از طریق ایموجی‌ها و برچسب‌ها ارسال کنند. این برنامه محبوب ai برای سیستم‌عامل اندروید بوده و همچنین دارای قابلیت ثبت پیام و پاسخ‌های هوشمند نیز است.

Replika

هوش مصنوعی در اپلیکیشن‌های موبایل نمادی از نوآوری است. Replika نیز یک نوآوری در هوش مصنوعی است. Replika یک برنامه بسیار مفید برای تقویت قدرت مکالمه شما است. هر کاربر اندروید یا iOS می‌تواند آن را به‌صورت رایگان دانلود کند و یک مکالمه بی‌حدوحصر را با یک ربات چت هوش مصنوعی آغاز کند. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند یادداشت‌ها را در دفترچه یادداشت ذخیره کنند، و هر زمان که لازم باشد به‌راحتی آن‌ها را پیدا کنند.

Fyle

مدیریت هزینه‌ها یک کار خسته‌کننده و از طرفی بسیار مهم است. برنامه Fyle یک برنامه ردیابی هزینه با هوش مصنوعی است که به کمک آن کاربران می‌توانند مخارج، رسیدها و هزینه‌های خود را پیگیری کنید و گزارشی از مخارج و هزینه‌های خود تهیه کنند. اگر کاربران از رسید خود عکس بگیرند، برنامه Fyle به‌صورت خودکار آن را اسکن کرده و اطلاعات مربوط به هزینه‌های آن‌ها را استخراج می‌کند. این‌یک برنامه ایده‌آل است برای مدیریت مالی افراد محسوب می‌شود.

Meitu

اپلیکیشن Meitu یک برنامه هوش مصنوعی برای عکس است. این برنامه تصاویر را با الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته داخلی خود متناسب با سلیقه کاربران تغییر می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند به تصاویر خود متن دلخواه اضافه و یا پس‌زمینه‌ها را محو کنند. همچنین آن‌ها قادر خواهند بود فیلترهای مختلفی را روی تصاویر انتخابی خود اعمال کنند.

Calorie Mama AI

Calorie Mama AI یک اپلیکیشن برای برنامه‌ریزی غذایی و شمارشگر کالری‌های موجود در غذا است که با عکس گرفتن از مواد غذایی می‌تواند میزان کالری آن‌ها را تشخیص دهد. این برنامه می‌تواند مواد غذایی مانند سبزیجات، غلات، گوشت، میوه‌ها، نوشیدنی‌ها را دسته‌بندی کند. همچنین توانایی این را دارد که غذاهایی مانند غربی، آسیایی، آمریکایی و اروپایی و غیره را تشخیص دهد.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *