یک پلت‌فرم سایت ساز است که با تبلیغات گسترده، کاربری آسان و طراحی‌‌های آماده خود، طرفداران زیادی در دنیا دارد و هر روز نیز به تعداد سایت‌هایی که میزبانی می‌کند، اضافه می‌شوند. با این حال، همیشه بهتر است که نگاهی به جایگزین‌های سرویس‌های محبوب بندازید تا شاید، گزینه‌ای دیگری را انتخاب کردید.

پلت‌فرم‌هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، برترین گزینه‌ها به جای Squarespace هستند که می‌توانند، جایگزینی عالی برای این سرویس باشند.

Wix

Wix یک پلتفرم وب‌سایت‌سازی است که به دلیل استفاده آسان از رابط کشیدن و رها کردن شهرت دارد. این پلتفرم با بسیاری از ویژگی‌های داخلی و فناوری بصری طراحی شده است که به کاربران امکان ایجاد وب‌سایت‌هایی با ظاهر حرفه‌ای را می‌دهد که تقریباً در هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسند.

یکی از بهترین ویژگی های Wix این است که بیش از 300 ادغام برنامه را ارائه می دهد که می توانید بدون نیاز به تجربه کدنویسی به وب سایت خود اضافه کنید. در حالی که هر کسی می‌تواند وب‌سایت خود را با استفاده از Wix به صورت رایگان بسازد، می‌توانید انتخاب کنید که آن را به یکی از برنامه‌های ممتاز شرکت ارتقا دهید، اگر مزایای بیشتری می‌خواهید.

سایت های گوگل

اگر می خواهید یک وب سایت ساده برای یک وبلاگ یا برای نمایش نمونه کارها خود بسازید، Google Sites مورد خوبی است. برای افرادی که هیچ تجربه ای در زمینه کدنویسی یا فنی ندارند، به اندازه کافی ساده است تا وب سایت های ساده و کاربردی ایجاد کنند، و رایگان است!

چیزی که در مورد Google Sites عالی است این است که امکان ادغام با سایر برنامه های Google از جمله YouTube، Forms، نمودارها و موارد دیگر را فراهم می کند. بنابراین، می توانید رسانه های زیادی را در وب سایت خود وارد کنید.

Webnode

Webnode ممکن است به اندازه Squarespace محبوب نباشد، اما یک گزینه عالی برای مشاغل کوچک یا حرفه ای است که به دنبال ساخت وب سایت با پشتیبانی چند زبانه هستند. این پلتفرم یک رابط کشیدن و رها کردن ساده را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند وب سایت هایی را بدون زمان و تلاش زیاد ایجاد کنند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد Webnode این است که می توان از طریق تبلت یا تلفن نیز به پلتفرم دسترسی پیدا کرد و از آن استفاده کرد. این به شما امکان می دهد در هر حالی و هر مکانی روی وب سایت خود کار کنید.

Webflow

Webflow یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال ساخت وب سایتی هستند که از کد استفاده می کند، بدون اینکه واقعاً آن را بنویسند. این پلتفرم به شما امکان می دهد از HTML5، جاوا اسکریپت و CSS3 برای طراحی یک وب سایت آماده برای انتشار استفاده کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید یک وب سایت کاربردی بدون داشتن دانش برنامه نویسی گسترده ایجاد کنید. این Webflow را به یک پلتفرم عالی برای طراحان، توسعه دهندگان و کاربران غیر فنی تبدیل می کند. تنها چیزی که باید به آن توجه داشت این است که قالب های زیادی برای انتخاب وجود ندارد. اما این واقعاً یک محدودیت نیست زیرا می‌توانید قالب‌های موجود را به‌طور گسترده سفارشی کنید.

Jimdo

مشابه Squarespace، برای استفاده از Jimdo نیازی نیست که یک توسعه دهنده وب باشید. به لطف ویژگی‌های طراحی داخلی روی پلتفرم، می‌توانید ظاهر وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین خود را به دلخواه شخصی‌سازی کنید. این باعث می شود که برای افرادی که به دنبال ایجاد یک وب سایت ساده با بودجه هستند گزینه ای عالی باشد.

یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های Jimdo این است که وب‌سایت شما همیشه برای مشاهده در دستگاه‌های مختلف، صرف نظر از اینکه کدام برنامه را انتخاب می‌کنید، بهینه می‌شود. علاوه بر این، عملکرد بهینه سازی خودکار سئو پلت فرم به هدایت ترافیک ارگانیک به سایت شما کمک می کند.

HostGator

HostGator به دلیل خدمات میزبانی وب خود شناخته شده است، اما این شرکت همچنین یک سازنده وب سایت را به عنوان بخشی از پیشنهادات خود دارد.

در حالی که سازنده وب سایت HostGator ممکن است مجموعه ای از ابزارها و ویژگی هایی را که Squarespace ارائه می دهد نداشته باشد، تعداد قابل توجه قالب ها روی پلت فرم و رابط کاربری آسان آن را به یک رقیب قدرتمند تبدیل کرده است. علیرغم مقرون به صرفه بودن، HostGator یک دامنه رایگان، پشتیبانی طراحی متخصص و تجزیه و تحلیل صرفه جویی در مالیات، از جمله مزایای دیگری است که در اختیار شما قرار می دهد.

وردپرس

وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های ساخت وب سایت است و دلیل خوبی هم دارد. پلت فرم فوق العاده انعطاف پذیر، سریع و ایمن است. رابط کشیدن و رها کردن این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بدون نیاز به کدنویسی وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند. گفتنی است، می‌توانید در صورت لزوم کد سفارشی را نیز اجرا کنید. ویرایشگر بصری است و شامل پشتیبانی Markdown و HTML نیز می شود.

استفاده از طرح اولیه وردپرس رایگان است، بنابراین می‌توانید پلتفرم را کاوش کنید و در صورت مطابقت با نیازتان، آن را به یک طرح پولی ارتقا دهید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *