کاربران زیادی وجود دارند که با استفاده از کامپیوتر برای دیگران پیامک ارسال می‌کنند! حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که با کامپیوتری که هیچ سیم‌کارتی روی آن نیست، آیا امکان ارسال پیامک وجود دارد؟ پاسخ مثبت است. با وجود آن که کامپیوتر شخصی شما هیچ گونه سیم کارت فعالی ندارد، اما به اینترنت متصل است و اینترنت، ابزاری بسیار کاربردی برای ارسال پیامک به دیگران محسوب می‌شود. البته دیگران برای دریافت پیامک نیازی به کامپیوتر ندارند و روی موبایل خود دریافت می‌کنند! در این مقاله قصد درایم به بررسی ارسال پیامک با سیستم شخصی بپردازیم و راه‌های آن را به شما معرفی کنیم.

ارسال پیامک با کامپیوتر چیست؟

این روزها کامپیوترهای شخصی قابلیت‌های زیادی دارند و توسط آن‌ها هر کاری را می‌شود انجام داد! یکی از کارهایی که شاید در گذشته برای بسیاری از افراد امکان‌پذیر نبود، قابلیت ارسال پیامک با کامپیوتر بود. اما اکنون به راحتی این کار قابل انجام است و بدون آن که کامپیوتر شما به سیم کارت یا اپراتور فعالی متصل باشد، به راحتی می‌توانید برای دیگران پیامک ارسال کنید. البته برای انجام این کار با کامپیوتر حتماً نیاز به اینترنت دارید و بدون آن نمی‌توانید برای دیگران پیامک ارسال کنید. علاوه بر کامپیوتر، این روزها اپلیکیشن‌های مختلفی هم برای موبایل وجود دارد که با استفاده از آن به راحتی می توانید برای مخاطبان موردنظر خود ایمیل ارسال کنید. این اپلیکیشن‌ها برای دو سیستم عامل معروف اندروید و سیستم عامل IOS وجود دارند که مورد استفاده کاربران زیادی در سراسر دنیا قرار می‌گیرند. اگر شما هم قصد دارید به ارسال پیامک از طریق کامپیوتر و اینترنت بپردازید، در بخش بعدی همراه ما باشید.

راه‌های ارسال پیامک با کامپیوتر کدام هستند؟

اگر قصد ارسال پیامک با استفاده از کامپیوتر را داشته باشید، حتماً این سوال برایتان پیش می‌آید که چگونه این مسئله امکان‌پذیر است! در این بخش قصد داریم به بررسی چند نرم‌افزار برای کامپیوتر که به شما کمک زیادی می‌کند، بپردازیم:

  1. استفاده از پنل ارسال پیامک

اولین و بهترین راه‌کار برای ارسال پیامک به کاربران مختلف، استفاده از پنل ارسال پیامک است! با استفاده از این امکان می‌توانید در مدت زمان کوتاهی متن پیامک خود را برای هزاران نفر در سراسر ایران ارسال کنید. البته باید توجه داشته باشید که پنل پیامک معمولاً برای کاربرانی که داخل ایران هستند استفاده می‌شود و برای ارسال پیامک به کاربران خارج از ایران، ممکن است با مشکل مواجه شوید. پنل‌های پیامک در بسته‌های مختلفی ارائه می‌شوند که با پرداخت یک‌بار هزینه آن،‌ می‌توانید به صورت دائم از آن استفاده کنید. البته برخی شرکت‌ها به صورت سالیانه هزینه‌ای را جهت بهبود خدمات خود از شما دریافت می‌کنند اما هزینه آن بسیار کمتر از هزینه‌ای است که برای بار اول پرداخت می‌کنید. استفاده از پنل ارسال پیامک قابلیت‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ مثلاً اگر مخاطبان شما زیاد هستند، می‌توانید یک لیست آماده و در دفترچه تلفن سامانه خود ذخیره کنید. پس از آن، تنها کافی است لیست خود را انتخاب و برای آن‌ها پیامک ارسال کنید.

اگر کسب‌وکاری دارید، استفاده از سامانه پیامکی ضروری است. همچنین شماره‌ای که از آن پیامک ارسال می‌کنید می‌تواند روی بهبود ارتباط شما با مشتریان تاثیر زیادی داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد ما خرید سامانه پیامکی رند است تا بتوانید کسب‌وکار خود را تا حد زیادی از نظر ارتباط مشتریان با شما بهبود ببخشید. خودتان را جای کاربران بگذارید! اگر پیامک دریافتی از طرف یک کسب‌وکار با شماره 14 رقمی غیر رند ارسال شود نسبت به آن حس بهتری دارید یا زمانی که این شماره یک خط 6 رقمی رند باشد؟ قطعاً گزینه دوم! بنابراین سامانه پیامکی رند کمک زیادی به رشد کسب‌وکارتان می‌کند.

  1. اپلیکیشن mighty text

یکی دیگر از راه‌های ارسال پیامک از طریق کامپیوتر، استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف است. اپلیکیشن mighty text به شما کمک زیادی می‌کند تا بتوانید برای دوستان خود پیامک ارسال کنید. ارسال پیامک از طریق این اپلیکیشن به صورت کاملاً ناشناس انجام می‌شود و می‌توانید محتوای خود را به صورت ناشناس برای دوستان یا فردی که قرار است پیامک شما را دریافت کند، ارسال کنید. استفاده از این اپلیکیشن تا زمانی که به بیشتر از 250 پیامک در ماه نیاز نداشته باشید، کاملاً رایگان است اما اگر تعداد آن بیشتر شود، باید هزینه آن را به صورت ارزی پرداخت کنید. البته باید توجه کنید که شما امکان انتخاب خط اختصاصی در این اپلیکیشن را نخواهید داشت! این نرم افزار برای سیستم عامل های اندروید و ویندوز در دسترس است.

  1. اپلیکیشن Air Droid

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیاری کاربردی برای ویندوز که با استفاده از آن می‌توانید فایل‌ها و پیامک را بین موبایل و ویندوز رد و بدل کنید، اپلیکیشن Air Droid است. با استفاده از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید بدون آن که به سیم کارت دسترسی داشته باشید، برای دوستان خود پیامک ارسال کنید. این نرم افزار بسیار کامل است و برای سیستم عامل‌های ویندوز، مکینتاش، اکستنشن کروم، اندروید و IOS وجود دارد. در واقع این اپلیکیشن بسیار کامل است و تنها بخشی از آن برای ارسال پیامک استفاده می‌شود.

  1. اپلیکیشن My SMS

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های بسیار کاربردی که با استفاده از آن می‌توانید به لیست مخاطبین خود پیامک ارسال کنید، My SMS است! با این اپلیکیشن شما علاوه بر پیام متنی می‌توانید پیامک صوتی هم ارسال کنید. برای دسترسی به این اپلیکیشن کافی است نرم افزار آن را برای کامپیوتر یا موبایل خود دانلود و از قابلیت‌های آن استفاده کنید.

استفاده از این اپلیکیشن‌ها بسیار کاربردی است اما باید توجه داشته باشید که عملکرد و امکانات آن بسیار محدودتر از نمایندگی پنل پیامک است! به همین دلیل پیشنهاد ما به شما کاربران گرامی، استفاده از پنل ارسال پیامک است تا بتوانید به تمام قابلیت های آن دسترسی داشته باشید. همچنین در این اپلیکیشن بر خلاف پنل اس ام اس، راه کار یا آموزشی برای نحوه دایورت پیامک قرار نگرفته است و ظاهراً این امکان وجود ندارد.

نتیجه گیری

در این مقاله از پرشین تولز به بررسی کامل روش های ارسال پیامک با استفاده از کامپیوتر پرداختیم. اگر شما هم راه کار دیگری می شناسید، می توانید از طریق بخش نظرات مطرح کنید. همچنین اگر سوالی در مورد اپلیکیشن های معرفی شده یا مسئله مرتبط با ارسال پیامک با کامپیوتر دارید، از طریق بخش نظرات بپرسید تا شما را راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *