اگر به هر دلیلی دوست دارید ویدیوهای یوتیوب را از سایتی غیر از یوتیوب دنبال کنید، باید بدانید روش‌هایی برای این کار وجود دارد. افراد زیادی هستند که از سیستم جستجو در میان ویدیوهای یوتیوب راضی نیستند یا ظاهر این سایت خیلی با سلیقه آن‌ها جور در نمی‌آید.

برای این دسته از افراد ما سایت‌هایی را در زیر معرفی می‌کنیم که ویدیوی‌های یوتیوب را در قالبی متفاوت برایتان به تصویر می‌کشند.

  1. Toggles

Toogles با رابط کاربری ساده‌تر و البته سریع‌تر، یک جایگزین مناسب برای سایت اصلی یوتیوب به حساب می‌آید. در صفحه اصلی این سایت شما ویدیوهای ترند شده در دسته‌های مختلف را می‌بینید و می‌توانید از بخش جستجو، دنبال ویدیویی خاص بگردید. از دیگر مزیت‌های Toogles می‌توان به دیدن هر ویدیو، فارغ از قفل‌های جغرافیایی بعضی ویدیوها اشاره کرد.

Toggles
Toggles

بخش کامنت‌ها، پیشنهاد ویدیو و یک سری چیزهای این چنینی در Toogles وجود ندارد تا دیدن ویدیوها به سرعت انجام شود و کم‌ترین میزان مصرف ترافیک اینترنت برای کاربر وجود داشته باشد. اما اگر دوست داشتید ویدیوهای مرتبط را ببینید، آن را در برگه‌ای جدا کنار ویدیو برای شما در نظر گرفته‌اند. همچنین می‌توانید از این صفحه، افزونه‌ی مخصوص Toogles را برای کروم نیز دانلود و نصب کنید.

  1. ViewPure

ViewPure از بسیاری جهات شبیه به Toogles بوده و تمام بخش‌های اضافی را از صفحات خود حذف کرده تا تجربه‌ای تمیز و سریع برای تماشای ویدیوهای یوتیوب برایتان به همراه داشته باشد. در این سایت نیز خبری از کامنت‌ها و ویدیوهای پیشنهادی و … نیست و مهم‌تر این که حتی تبلیغات‌ها نیز درون ویدیو به نمایش در نمی‌آید.

ViewPure
ViewPure

همچنین شما می‌توانید برای به اشتراک گذاری ویدیوها‌ از طریق ViewPure از لینک‌های شخصی سازی شده استفاده کنید. همچنین سایت دارای حالت سفید یا سیاه است تا بتوانید در ساعات مختلف روز از آن بهره ببرید.

  1. VLC

در حال حاضر، VLC انتخاب اول بسیاری از کاربران در پلت‌فرم‌های مختلف برای اجرای فای‌های چند رسانه‌ای است. اما VLC به شما این امکان را می‌دهد تا برای تماشای ویدیوهای یوتیوب، کلا مرورگر را بیخیال شوید! شما می‌توانید لینک ویدیو را به VLC بدهید و این برنامه آن را در محیط خود پخش می‌کند. البته ناگفته نماند که VLC تنها مثالی از خیل برنامه‌ها روی پلت‌فرم‌های مختلف از جمله سیستم عامل‌های موبایلی است که این ابزار را دارند.

VLC
VLC

فقط در نظر داشته باشید که برای اجرای ویدیوهای یوتیوب بر روی VLC از برنامه‌ی کامل آن استفاده کنید. برای مثال نسخه‌ی فروشگاه مایکروسافت بسیاری از ابزراهای VLC را حذف کرده در صورتی که اگر از سایت آن به صورت مستقیم و رایگان دانلود کنید، برنامه کامل خواهد بود.

  1. DF Tube

DF Tube نسبت به دیگر گزینه‌هایی که معرفی کردیم، بسیار متفاوت است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا تغییراتی در خود سایت یوتیوب بدهید تا این که بخواهید از سایتی دیگر استفاده کنید. این افزونه به شما امکان حذف فید یوتیوب، ویدیوهای مرتبط، پلی لیست و خیلی پخش‌های دیگر را می‌دهد.

DF Tube
DF Tube

بسیاری از افراد برای سرعت بخشیدن به پخش ویدیو و کم‌تر بودن مزاحمت‌هایی که ویدیوهای پیشنهادی و بخش‌های مختلف سایت برایشان ایجاد می‌کنند، از DF Tube به جای رفتن به سایتی دیگر بهره می‌برند.

  1. Kodi

Kodi
Kodi

Kodi یک مرورگر خاص فایل‌های چند رسانه‌ای است که با نصب افزونه‌های مختلف، قابلیت پخش IPTV، فیلم‌های رایگان و شبکه‌های زنده دنیا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما شما می‌توانید با نصب افزونه یوتیوب روی این سیستم، ویدیوها را روی Kodi تماشا کنید.

Join the Conversation

1 Comment

  1. سلام بسیار عالی بود بخصوص که هرچه به آخر می آمدی امکانات آنها کاربردی تر می شد که آخری فکر می کنم دیگر نور علی نور می باشد از شما تشکر می کنم که چنین اطلاعاتی را به این مختصری و مفیدی ارائه نمودید از شما کمال تشکر را دارم. ممنون

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *