در مقاله ۷ سرویس خدمات بازاریابی ایمیلی غیر ایرانی برای مشاغل کوچک با ۳ مورد از سرویس‌دهندگان بازایاب آشنا شدیم و ویژگی‌های هر کدام را بررسی کردیم. سرویس های دیگر را که ممکن است برای کسب و کار شما مفید باشد در ادامه لیست می‌کنیم تا آنها را با یکدیگر مقایسه و بسته به نیاز خود از هر کدام استفاده کنید.

۴. امنیسند، Omnisend

امنیسند یک سرویس بازاریابی پیامکی و ایمیل قدرتمند برای مشاغل تجارت الکترونیکی است که به دنبال راه‌حل اتوماسیون بازاریابی است و یکی از سخاوتمندانه‌ترین برنامه‌های بازاریابی ایمیلی رایگان را ارائه می‌دهد. زیرا شامل تمام ویژگی‌های قدرتمند مانند گردش کار اتوماسیون از پیش ساخته شده، تقسیم‌بندی مشترکین، تست A/B، گزارش‌های عملکرد و حتی پیامک اطلاع رسانی است.

اکثر برنامه‌های بازاریابی ایمیلی رایگان دیگر محدود هستند، اما امنیسند به ارزش پیشنهادی آنها اطمینان دارد، بنابراین آنها بیشتر همه چیز را در برنامه رایگان خود ارائه می‌دهند. همانطور که لیست مخاطبین شما بزرگ می‌شود، باید خدمات خود را به برنامه‌های پولی آنها ارتقا دهید. امنیسند به طور یکپارچه با تمام پلتفرم‌های محبوب وب‌سایت‌ساز و تجارت الکترونیک مانند ووکامرس (WooCommerce)، شاپفا (Shopify) و بیگ‌کامرس (BigCommerce) ادغام می‌شود و با صدها ابزار تجاری دیگر مانند نرم افزار چت آنلاین نیز سازگار هست.

بهترین چیزی که کاربران در مورد امنیسند دوست دارند، گردش‌های کاری اتوماسیون بازاریابی تجارت الکترونیکی از پیش ساخته شده آنهاست که برای کمک به کسب درآمد بیشتر به شما طراحی شده است. این شامل ایمیل‌هایی مانند سری‌های ایمیل خوش‌آمدگویی، ایمیل‌های ترک سبد خرید، ایمیل‌های فروش متقابل و موارد دیگر می‌شود. استفاده از ایمیل‌ساز آنها بسیار آسان است و با مجموعه‌ای از قالب‌های ایمیل همراه است، بنابراین می‌توانید کمپین‌های زیبا و با نام تجاری ایجاد کنید.

پس از راه‌اندازی، می‌توانید ایمیل را با استفاده از ویژگی‌های هدف‌گذاری و بخش‌بندی قدرتمند آن‌ها شخصی‌سازی کنید. علاوه بر این آنها خدمات SMS داخلی به کاربران ارائه می‌دهند، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای یک نرم‌افزار جداگانه ندارید. چون که ویژگی SMS آنها به شما امکان می‌دهد در 209 منطقه در سراسر جهان پیام ارسال کنید. با طرح بازاریابی ایمیلی رایگان امنیسند می‌توانید با حداکثر ۲۵۰ مشترک تماس بگیرید و برنامه‌های پولی آنها از ۱۶ دلار در ماه شروع می‌شود.

۵. دریپ، Drip

دریپ یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی سازمانی قدرتمند برای تجارت الکترونیک، وبلاگ‌نویسان و بازاریابان دیجیتال است. آنها طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای آسان کردن اتوماسیون بازاریابی، قیف های فروش و شخصی‌سازی ارائه می‌دهند. نرم‌افزار ایمیل دریپ خدمات یکپارچه‌ای را برای تمام سازندگان وب سایت محبوب از جمله WordPress و WooCommerce ارائه و به شما امکان می‌دهد که به راحتی پنجره‌های بازشو و فرم‌های ثبت‌نام شرکت را به وب‌سایت خود اضافه کنید.

چیزی که دریپ را از رقبایی مانند Campaign Monitor متمایز می‌کند، ابزارهای خودکار بازاریابی هوشمند، تقسیم‌بندی ایمیل هوشمند، ویژگی‌های تست تقسیم، گروه‌های فهرست، و یک سازنده بصری کشیدن و رها کردن برای گردش‌های کاری اتوماسیون است. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که به مشتریان هدف در لیست ایمیل خود دسترسی پیدا کنید تا فروش بیشتری داشته باشید. گزینه‌های پشتیبانی در دریپ شامل پشتیبانی چت زنده، وبینارها، آموزش اتوماسیون، دوره‌های دقیق، راهنماهای رایگان و مستندات عالی است.

شما می‌توانید از دریپ برای چندین کسب‌وکار استفاده ‌کنید. زیرا این امکان را به شما می‌دهد که ایمیل‌های انبوه ارسال کنید، در حالی که با هر مشتری در سطح شخصی با استفاده از اتوماسیون بازاریابی هوشمند تجارت الکترونیک ارتباط برقرار می‌کنید. ویژگی تخصیص درآمد تجارت الکترونیک به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چقدر درآمد از هر کمپین بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید. اگرچه کمی گران است، اما دریپ بهترین نرم افزار بازاریابی ایمیلی برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و صاحبان مشاغلی است که خواهان ویژگی‌های پیشرفته‌تری برای به حداکثر رساندن تلاش‌های بازاریابی خود هستند.

دریپ یک آزمایش رایگان به کاربرانش ارائه می‌دهد و برنامه‌ها و پکیج‌هایش از ۴۹ دلار در ماه شروع می‌شود. اخیراً، اعلان SMS به عنوان یک ویژگی به همه پلن‌ها اضافه شده که به شما امکان می‌دهد تا با کاربران خود در کانال بازاریابی ایمیل و پیام کوتاه ارتباط برقرار کنید. این ویژگی آن را به یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی همه کاره واقعی برای صاحبان فروشگاه تبدیل کرده است.

۶. ای‌وبر، AWeber

ای‌وبر یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات ایمیل مارکتینگ در جهان است. آنها طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای مشاغل کوچک و متوسط ارائه می‌دهند تا بازاریابی ایمیلی خود را مدیریت کنند. شروع کار با AWeber آسان است و به اکثر پلتفرم‌ها همچون وردپرس متصل می‌شود. شما به قالب‌های ایمیل آماده برای استفاده  html، مدیریت فهرست، پاسخ‌دهی خودکار، تست a/b و ردیابی ایمیل با بینش دقیق دسترسی خواهید داشت. ای‌وبر همچنین دارای سایر ویژگی‌های بازاریابی ایمیل قدرتمند مانند ایمیل های AMP، RSS  به ایمیل خودکار برای وبلاگ‌نویسان و تقسیم‌بندی مشترکین بر اساس برچسب است.

گزینه‌های پشتیبانی عبارتند از چت زنده، پشتیبانی تلفنی، پشتیبانی ایمیل، وبینارهای زنده، و کتابخانه وسیعی از دستورالعمل‌ها و آموزش‌ها. ای‌وبر یک طرح رایگان محدود برای حداکثر پانصد مشترک ارائه می‌دهد. پس از آن، قیمت پکیج‌ها از ۱۹ دلار در ماه شروع می‌شود.

۷. موسند،  Moosend

نرم افزار بازاریابی ایمیلی موسند برای مشاغل کوچک بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. این مجموعه دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های قدرتمند اتوماسیون بازاریابی، ابزارهای ایجاد لیست ایمیل، صفحات فرود و موارد دیگر است. شما می‌توانید به سرعت یک خبرنامه ایمیل ایجاد کنید و طراحی ایمیل را برای مطابقت با نام تجاری خود در عرض چند دقیقه با انتخاب از بین ده‌ها الگوی ایمیل از پیش ساخته شده یا یک الگوی کاملاً سفارشی انجام دهید. بخش خوب در مورد موسند این است که آنها ویژگی‌های اتوماسیون بازاریابی را برای همه برنامه‌ها ارائه می‌دهند.

موسند تجزیه و تحلیل ایمیل دقیقی را ارائه می‌دهد که معیارهای مهمی مانند باز شدن ایمیل، کلیک‌ها، پرش‌ها، بازدیدهای محصول، خریدها، ردیابی رویدادهای سفارشی و حتی داده‌های جمعیتی پیش‌بینی شده را به شما نشان می‌دهد. همه برنامه‌ها دارای ویژگی‌های بهینه‌سازی تبدیل قدرتمندی مانند تست A/B، تجزیه و تحلیل نقشه حرارتی ایمیل، تایمرهای شمارش معکوس، محتوای مشروط، موتور هوش مصنوعی برای توصیه‌های محصول، فرم‌های بازشو، نوارهای شناور، فرم‌های اشتراک ثبت‌نام خبرنامه و موارد دیگر هستند.

موسند یک آزمایش رایگان ۳۰ روزه با تعداد نامحدود ایمیل (بدون نیاز به کارت اعتباری) را به کاربران ارائه می‌دهد. پس از آن، قیمت آنها از ۹ دلار در ماه برای طرح حرفه‌ای آنها شروع می‌شود که شامل سازنده صفحه فرود، ایمیل‌های تراکنشی برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک، مدیریت تیم و موارد دیگر است.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *