اگر از PC برای بازی استفاده می‌کنید، حتما استیم را روی دستگاه خود نصب دارید. بزرگ‌ترین فروشگاه بازی بر روی PC که مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها را در اختیارتان قرار داده و همچون یک شبکه اجتماعی مخصوص بازی، شما را به دوستانتان متصل کرده تا بتوانید با هم بازی کنید.

اگر از مرورگر کروم استفاده می‌کنید، چندین افزونه‌ی خیلی خوب وجود دارد که به نوعی امکانات بیشتر به استیم اضافه کرده یا این که استفاده از امکانات این سایت را بهبود می‌بخشد. از میان انبوه افزونه‌های موجود، ما 5 مورد از بهترین‌ها را جدا کرده و در این پست به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. Augmented Steam

Augmented Steam امکانات جالبی را به استیم اضافه کرده و رابط کاربری وبسایت را به خوبی بهبود می‌بخشد. وقتی برای اولین بار از این افزونه استفاده می‌کنید، از تغییرات به وجود آمده واقعا لذت می‌برید، چون بسیاری از ایرادهایی که این سال‌ها کاربران به استیم داشتند، با استفاده از افزونه‌ی مورد نظر رفع می‌شود.

Augmented Steam

برای مثال بازی‌هایی که در اختیار دارید، در لیست خرید گذاشته‌اید یا برایشان کوپن تخفیف دارید با رنگ‌هایی که می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید در لیست نشانه گذاری شده‌اند. همچنین شما می‌توانید اطلاعات اضافی در مورد بازی‌ها را نمایان یا پنهان کنید، اطلاعاتی از قبیل نمره متاتریک یا امثلهم که برای انتخاب بازی از میان عناوین مختلف، به کمک شما می‌آیند. امکانات این افزونه بسیار بیشتر از این حرف‌هاست و بخش‌هایی همچون تاریخچه‌ی قیمت بر روی استیم در اختیار شما قرار داده می‌شود تا در جریان تغییرات قیمتی بازی نیز باشید.

  1. Steam Ninja

این افزونه یک آیکون در بخش افزونه‌ها قرار می‌دهد که شما با کلیک به آن، به بخش‌های مختلف بازار استیم دسترسی خواهید داشت. به این ترتیب می‌توانید به سرعت بازی‌ها و آیتم‌های مختلف خود را مدیریت کنید. برای مثال با استفاده از Steam Ninja به سرعت می‌توانید آیتم‌هایی که برای بازی‌های شما مناسب هستند و تازه عرضه شده‌اند را پیدا و خریداری نمایید.

Steam Ninja

در مجموع ابزارها و امکانات خوبی در Steam Ninja وجود دارد که برای خرید آیتم و بازی حتی از سایت‌های دیگری که به استیم لینک هستند نیز کمکتان خواهد کرد.

  1. Steam Inventory helper

برای آن‌هایی که تعداد بالایی خرید و فروش بر روی استیم دارند و آیتم‌های خود را به فروش می‌گذارند، Steam Inventory helper را پیشنهاد می‌کنیم. با استفاده از این محصول، ترید کردن آیتم‌ها برایتان بسیار ساده‌تر و بهتر خواهد بود. برای مثال با استفاده از این افزونه خیلی سریع می‌توانید آیتمی را برای فروش غیر فعال کنید یا این که به صورت خودکار قیمت‌ها را تغییر دهید و همچنین دکمه خرید سریع نیز وجود دارد تا بتوانید آیتمی که می‌بینید را در اختیار بگیرید.

Steam Inventory helper

در مجموع Steam Inventory helper مناسب برای آن دسته از کاربران استیم است که به صورت حرفه‌ای ترید انجام می‌دهند و پاپ آپ پیغام خرید و آفر از جمله امکاناتی است که برای این کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخودار است.

  1. Steam Popularity Filters

صفحه اول استیم، با محتوای بسیار زیاد، بازی‌های پر فروش، بازی‌های جدید و بازی‌های ویژه را به شما نشان می‌دهد. دیدن این اطلاعات به طور کلی بد نیست، اما این که بتوانید به راحتی روی محتوا فیلترگذاری کنید تا به چیزی که می‌خواهید برسید، خیلی ارزش دارد و Steam Popularity Filters دقیقا برای همین کار عرضه شده است.

Steam Popularity Filters

شما می‌توانید بازی‌ها را بر اساس پارامترهای مختلف از جمله زمان انتشار اصلی بازی، به روزرسانی‌ها و … لیست کنید و عنوان مورد نظر خود را پیدا نمایید.

  1. CheapShark

استیم به عنوان یکی از فروشگاه‌های بازی که تخفیف‌های عالی روی عناوین مختلف ارائه می‌کند معروف است و برای ما که باید دلاری این بازی‌ها را تهیه کنیم، CheapShark به عنوان افزونه‌ای که می‌گردد و بهترین تخفیف‌های روز را پیدا می‌کند، یک گزینه‌ی عالی به حساب می‌آید.

CheapShark

با کلیک بر روی آیکون این افزونه شما می‌توانید به تخفیف‌های استیم و همچنین قیمت بازی در سایت‌های دیگر دسترسی پیدا کنید تا اگر در جای دیگری غیر از استیم، قیمت بازی بهتر بود، از آن‌جا خریداری نمایید.

Join the Conversation

1 Comment

  1. سلام و عرض ادب
    خواستم بدونم این برنامه ها رو اگر تو مرور گرم استفاده بکنم
    برای اکانتم خطری داره؟
    مثلا گیم بن بخوره یا بن بشه هرچیزی که اخرش اکانتم رو محروم بکنه؟
    تقلب یا چیت به حساب میاد؟
    یا میشه استفاده کرده
    ممنون میشم جواب سوالم رو ایمیل کنید

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *