Xbox Game Pass یک سرویس اشتراک آنلاین برای دارندگان Xbox است که شما می‌توانید با پرداخت 10 دلار در آن عضو شوید. البته کاربران تازه وارد می‌توانند سه ماه اول را با قیمت تنها 1 دلار تهیه کنند و بعد از آن دوباره باید 10 دلار ماهانه را پرداخت کنند.

تا زمانی که این سرویس را فعال داشته باشید، می‌‌توانید از میان خیل بازی‌های نسل حاضر و چندین عنوان نسل قبل، به راحتی استفاده کرده بدون این که نیاز باشد تا برای هر کدام به صورت جداگانه پولی واریز کنید. به این ترتیب تا زمانی که 10 دلار ماهانه Xbox Game Pass را پرداخت می‌کنید، می‌توانید این عناوین را دانلود کرده و بازی کنید.

خوشخبتاه بازی‌های خیلی خوبی برای Xbox Game Pass ارائه شده که با نگاهی گذرا به آن‌ها می‌توان پی برد که این سرویس ارزش پول ماهانه‌ای که برایش پرداخت می‌کنید را دارد، چون خرید این بازی‌ها به صورت جداگانه خیلی بیشتر از این حرف‌ها برایتان هزینه در پی خواهد داشت. با این وجود مشکلاتی از جمله نبود بازی‌های روز و یا در دسترس نبودن بعضی بازی‌ها در کشورهایی خاص نیز مشکلاتی به وجود آورده است.

اما مایکروسافت با خبری جذاب که نشان از آمدن بازی‌های خیلی بزرگ برای این سرویس می‌داد، باعث شد تا خیلی‌ها جذب Xbox Game Pass شوند. بازی‌هایی که در ادامه برایتان لیست می‌کنیم، مهم‌ترین آن‌ها هستند که در طی ماه‌های اخیر به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند. البته باید در نظر بگیرید که این لیست ده‌ها بازی معروف دیگر را نیز در بر می‌گیرد که شامل Mass Effect: Andromeda، Battlefield Bad Company 2، STAR WARS Battlefront II و خیلی‌های دیگر می‌شود.

Outriders

Outriders  

این بازی معروف که به دست کمپانی خوش نام اسکوئر انیکس ساخته شده یک اکشن سوم شخص است که المان‌های ماجرایی را نیز در خود دارد و با گرافیک دیدنی و گیم‌پلی بسیار خوبش، شما را عاشق خود خواهد کرد. بازی سخت و نفس‌گیر است و هیچ جا به شما آسان نمی‌گیرد. همچنین Outriders دارای بخش‌های آنلاین بسیار خوبی‌ست که به Xbox Game Pass به آن‌ها نیز دسترسی خواهید داشت.

Octopath Traveler

Octopath Traveler  

Octopath Traveler یک بازی JRPG نوبتی است که باز هم آن را اسکوئر انیکس ساخته و با دنیای فانتزی دیدنی که به شما ارائه می‌دهد، دوست‌داران این سبک را راضی نگه خواهد داشت. بازی دارای یک داستان عالی خواهد بود و ماجراجویی بسیار جذابی را برایتان فراهم خواهد کرد.

Yakuza 6: The Song of Life

سری بازی‌های یاکوزا به شدت پرطرفدار هستند و این که مشخص شده یکی از جدید‌ترین عناوین این سری به Xbox Game Pass می‌آید، برای خیلی از دارندگان Xbox خبری فوق‌العاده است. این بازی به سبک اکشن ماجرایی بوده و دارای گرافیکی زیبا، گیم پلی فوق‌العاده عالی و داستانی جذاب است.

Dishonored Definitive Edition

Dishonored Definitive Edition  

ماه مارس چندین بازی عالی بر روی Xbox Game Pass اضافه می‌شود که این بازی که سبک اکشن ماجرایی دارد و Bethesda آن را ساخته یکی دیگر از این عناوین است. شما در این بازی نقش یک محافظ را دارید که قتل یک ملکه را به گردن او انداخته‌اند. در این بازی در کنار استفاده از اسلحه‌های مختلف دارای قدرت‌های فرابشری نیز خواهید بود.

سری بازی‌های DOOM

DOOM

همچنین اگر طرفدار بازی فوق‌العاده DOOM هستید، باید بدانید که سری کلاسیک این بازی از جمله عناوین اول و دوم، نسخه سوم که گرافیک بالایی دارید و نسخه 64 که برای نینتندو 64 عرضه شده بود، همه به Xbox Game Pass اضافه می‌شوند.

بازی‌های ورزشی

Football Manager 2021 Xbox Edition

یکی دیگر از خبرهای جذاب اضافه شدن بازی‌های Football Manager 2021 Xbox Edition، Madden NFL 21 ، NHL 21 و NBA 2K21 است که هر سه بازی نسخه‌های آخر با جدیدترین به روزرسانی‌هایشان را در این سرویس ارائه خواهند داد.

STAR WARS: Squadrons

STAR WARS: Squadrons

اما در آخر نباید فراموش کرد که جدیدترین بازی سری جنگ ستارگان با عنوان STAR WARS: Squadrons نیز برای این سرویس ارائه خواهد شد. در این بازی شما نقش خلبان‌ سفینه‌های جنگی در این دنیای فانتزی را خواهید داشت و هم می‌توانید برای جمهوری بجنگید یا در خدمت امپراطوری و اربابان سیث باشید. بازی بخش‌های آنلاین بسیار جذابی دارد که می‌توانید آن‌ها را نیز از طریق Xbox Game Pass بازی کنید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *