آیا به دنبال روش‌هایی برای به دست آوردن موفقیت در ایمیل مارکتینگ هستید؟ پس حتما به این پست توجه کنید! اگر می‌خواهید در شبکه‌های اجتماعی به موفقیت‌های تجاری برسید باید ترفندهای زیادی را انجام دهید. یکی از روش‌های بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی ایمیل مارکتینگ است. شاید حالا که اسمش را شنیدید به نظر ساده بیاید اما هر کاری فن کوزه‌گری خاص خودش را دارد.

ایمیل مارکتینگ چگونه به تجارت شما کمک می‌کند؟

این یکی از اساسی‌ترین سوال‌های رایج صاحبان کسب و کار است و اگر شما هم یکی از آن‌ها هستید توصیه می‌کنیم مطلب را تا انتها دنبال کنید. در حقیقت  بازاریابی ایمیل یکی از ابزارهای بازاریابی آنلاین ، یا بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت مستقیم محصولات و سرویس‌های تجارتتان را به مشتریان پیشنهاد دهید. گاهی اوقات در این روند مشتریان بدون واسطه جذب ایمیل شما می‌شوند و بلافاصله برای خرید اقدام می‌کنند. اگر برای کسب و کارتان از بازاریابی ایمیل در رسانه‌های جمعی استفاده نکنید، هرگز نمی‌توانید در ارقام بالا به موفقیت دست یابید و همین دلیلی‌ست که ما بتوانیم بگوییم بهترین روش بالا بردن فروش و موفقیت در کسب و کار، بازاریابی با ایمیل است.

بهترین روش‌های بازاریابی ایمیلی مدرن در سال ۲۰۱۸

* بهترین محتوای ممکن را برای لندینگ پیج‌های خود انتخاب کنید: لندینگ پیج‌هایی که توسط لینک و از طریق ایمیل باز می‌شوند باید حتما تیتر ایمیل را در تیتر اصلی داشته باشند. لندینگ پیج‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی ایمیل هستند، بنابراین کاملا مطمئن شوید لندینگ پیج با محتوای ایمیل‌تان هم‌خوانی دارد.

* بیش از ۳ نوع فونت استفاده نکنید: نوع قلم یکی دیگر از مواردی است که در شیوه بازاریابی ایمیل از اهمیت برخوردار است. به هم ریختگی کم‌تر گزینه محتمل شما برای ایمل‌هاست تا بیشترین میزان جذب از مخاطبی که ایمیل شما را می‌خواند کسب کنید. اگر کاربری بیش از دو یا سه بار ایمیل‌های شما را حذف کند یعنی مشکلی در رابطه با ایمیل‌ها وجود دارد. بنابراین  اگر هدفتان موفقیت در کسب و کار از طریق بازاریابی با ایمیل است، این نکته را مد نظر قرار دهید.

* پیام اصلی را مخفی کنید: اگر پیام اصلی را در ایمیل مخفی کنید، خواننده ایمیل کنجکاو شده و کل ایمیل را باز می‌کند. به این ترتیب کل محتوای شما پیش‌ روی او قرار می‌گیرد که این بدان معناست شما فرصت‌های بهتری برای جذب مخاطب خواهید داشت.

* اندازه عکس‌های به کار رفته در ایمیل نباید بیش از ۵۰۰-۵۰۰ پیکسل باشد: اگر شما از عکس‌های سایز بالا در ایمیل خود استفاده کنید، مخاطبین‌تان را پس زده و بیشتر خوانندگان حتی ایمیل را تا انتها هم نمی‌خوانند.

موقعیت لوگو: بهترین جایی که می‌توانید لوگوی خود را  قرار دهید بالا و در سمت راست است، به این ترتیب خواننده با اولین نگاه متن را دنبال کرده و شانس شما برای دیده شدن ایمیل بیشتر می‌شود. یک طراحی مناسب بصری برای ایمیل در بالا بردن تعداد بازدید ایمیل‌های شما نقش بسیار موثری دارد.

 نرم‌افزارهای بازاریابی ایمیلی چه کاری انجام می دهند؟

نرم‌افزارهای بازاریابی ایمیلی یکی ابزارها و یا اپلکیشن‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا به تعداد کثیری از مردم تنها ظرف چند دقیقه ایمیل بفرستید. با استفاده از این برنامه ها در کمترین زمان می‌توانید تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید. به طور کلی این نرم‌افزار را شرکت‌ها و یا سازمان‌های تجاری مورد استفاده قرار می‌دهند. بنابراین اگر دارای یک تجارت بزرگ هستید و یا برای شرکتی کار می‌کنید که نیاز دارید با مخاطبان زیادی در ارتباط باشید، می‌توانید از این ابزارها که به شکل های متنوع در بازار وجود دارند، برای اطلاعات مربوط به محصولات و سرویس‌هایتان استفاده کنید.

 مزایای استفاده از نر‌افزار بازاریابی ایمیلی چیست

یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای داشتن ارتباط دائمی با مشتریان استفاده از همین نرم‌افزار بازاریابی ایمیل است. به این ترتیب می‌توانید بازاریابی محتوایی و یا دیجیتالی برای محصول خود ارائه دهید. شما می‌توانید انواع پیشنهادات، تخفیفات، جشواره‌های دوره‌ای و خیلی محتواهای جذاب را به صورت یک ایمیل در آورده و یکباره برای میلیون‌ها کاربر ارسال کنید. کافیست از این روش استفاده کنید تا خودتان با چشم نتایج باورنکردنی آن را ببینید.

 

Join the Conversation

4 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *