این روزها کسب درآمد برای افراد به یکی از بزرگ ترین دغدغه ها تبدیل شده است؛ دلیل آن هم مشکلات مالی است که بسیاری از افراد با آن روبرو هستند. هنگامی که نام کسب درآمد دلاری به گوش افراد مختلف می خورد، در ابتدا اشتیاق نشان می دهند اما وجود محدودیت ها باعث می شود تا بسیاری از افراد درآمد ریالی را ترجیح بدهند. آمازون یکی از شرکت های بزرگ دنیا است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا با آن همکاری دارند و به راحتی کسب درآمد دلاری بسیار خوبی را تجربه می کنند. یکی از سوالاتی که برای افراد زیادی پیش می آید، این است که کسب درآمد از آمازون چگونه امکان پذیر است؟ در این مقاله می خواهیم 15 مورد از مهم ترین راه های کسب درآمد از آمازون را بررسی کنیم تا اگر دوست داشتید، همکاری با بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در دنیا را شروع کنید.

کسب درآمد از آمازون چیست؟

اگر در اینترنت فعالیت کرده باشید، بعید است که نام آمازون به گوش شما نخورده باشد! آمازون بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در سراسر دنیا است که به روش های مختلفی محصولات فروشندگان را به دست مشتریان می رساند. این فروشگاه اینترنتی از سال 1994 توسط جف بزوس تاسیس شد و در ابتدا تنها 5 محصول را به فروش می رساند. این محصولات شامل لوح فشرده، سخت افزار، نرم افزار، ویدیو و کتاب بود که در همان ابتدا هم با بازخورد بسیار خوبی روبرو شد. در حال حاضر آمازون بیش از 25 سال در حال خدمات رسانی است و به محیط بسیار عالی برای کسب درآمد توسط افراد مختلف تبدیل شده است.

کسب درآمد از آمازون چگونه است؟

کسب درآمد از آمازون مفهوم ساده ای دارد! هر درآمدی که شما بتوانید از طریق آمازون کسب کنید، در واقع کسب درآمد از آمازون محسوب می شود. در حال حاضر آمازون روش های مختلفی برای کسب درآمد در اختیار کاربران قرار داده است که نیازی به کار فیزیکی نیست و از خانه هم می توانید این کارها را انجام دهید. برای کاربران ایرانی که کار کردن فیزیکی در محیط آمازون امکان پذیر نیست، برخی از کارها وجود دارند که از خانه و داخل ایران هم می توانید انجام دهید. البته به دلیل تحریم ها کار کردن با این شرکت ساده نیست اما غیر ممکن هم نیست! در حال حاضر کاربران زیادی در ایران حضور دارند که با آمازون همکاری می کنند و درآمد خود را به صورت دلاری کسب می کنند.

15 راه کسب درآمد از آمازون

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید کسب درآمد دلاری از آمازون را تجربه کنید، پیش از انجام هر کاری باید ابتدا با موقعیت های شغلی مختلف این شرکت آشنا شوید. این شرکت ماهانه میلیاردها دلار سود می کند و شما هم می توانید بخشی از این سود را به عنوان درآمد خود اختصاص دهید. در حال حاضر آمازون به تمام کشورهای دنیا (به غیر از کشورهای تحریم شده توسط آمریکا) محصولات خود را ارسال می کند و به همین دلیل فرصت شغلی برای تمام افراد در هر جای دنیا وجود دارد. در این بخش می خواهیم به بررسی راه های کسب درآمد از آمازون بپردازیم تا بتوانید یک موقعیت شغلی مناسب را انتخاب و شروع به فعالیت کنید:

  1. فروش محصول در آمازون (FBA)

اولین راه کسب درآمد از آمازون، این است که محصول بفروشید! آمازون این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است محصولات خود را به انبار های این شرکت ارسال کنند و بقیه کارها را خود آمازون انجام می دهد. در این روش شما قیمت محصول را پس از محاسبه سود برای آمازون مشخص می کنید و محصول را برای این شرکت ارسال می کنید. سپس آمازون خودش محصول شما را در سایت به فروش می رساند و آن محصول را برای مشتری ارسال می کند. البته فروشنده های آمازون گاهی اوقات خودشان محصولات را بسته بندی کرده و برای مشتری ارسال می کنند تا هزینه های سنگین به این شرکت پرداخت نکنند. البته این کار مزایا و معایب خاص خود را هم دارد! به عنوان مثال اگر شما بخواهید محصولات را خودتان بسته بندی کنید، با توجه به حجم سفارش بالا ممکن است با مشکل مواجه شوید. در این مواقع استفاده از سیستم FBA آمازون که همان ارسال محصول به انبارهای آمازون و سپس، بسته بندی و ارسال آن برای مشتریان است، استفاده کنید.

در این روش درآمدزایی همه چیز دست خودتان است! در واقع خودتان محصول را قیمت گذاری می کنید و میزان سود را خودتان مشخص می کنید. بنابراین بهترین و پرسودترین راه کسب درآمد از آمازون همین روش است! البته پیش از انجام این کار ابتدا در مورد نیاز بازار تحقیق کنید تا سرمایه شما از بین نرود؛ بسیاری از فروشندگان آمازون بدون تحقیق وارد این سیستم می شوند و محصول را تهیه و برای آمازون ارسال می کنند. به دلیل فروش پایین آن محصول، چنین فروشنده هایی ضرر می کنند و سرمایه خود را از دست می دهند. همچنین شما باید ابتدا قوانین و شرایط فروش محصول در آمازون را بررسی کنید تا با مشکل مواجه نشوید.

  1. ثبت محصول اختصاصی در آمازون

یکی دیگر از روش های کسب درآمد از آمازون، اختصاصی کردن محصول یا Private Label است! اگر سری به سایت آمازون بزنید، متوجه می شوید یک محصول را ده ها نفر به فروش می رسانند و این به معنای رقابت سنگین است. به همین دلیل برخی از فروشندگان، محصولات خود را با برند اختصاصی خود در آمازون ثبت می کنند و این مسئله باعث می شود تا اگر مشتریان از محصول آن فروشنده راضی بودند، از این به بعد هم محصولات همین فروشنده را در صورت وجود رقیب، تهیه کنند.

یکی از مهم ترین مزایایی که فروش محصول برند شده در آمازون دارد، این است که صفحه محصول کاملاً در اختیار شما است و می توانید هر گونه مشخصاتی را تغییر دهید. به عنوان مثال فرض کنید مشتری محصولی را که شما فروشنده آن هستید، خریداری کرده است. به دلیل عدم تطابق یکی از اطلاعات محصول، از نظر منفی درج کرده است. اگر صفحه محصول در اختیار شما باشد، به راحتی آن را تغییر می دهید و می توانید رضایت کاربران را جلب کنید؛ در غیر این صورت، باید محصول خود را تغییر دهید و مطابق با اطلاعات درج شده توسط آمازون تغییر دهید.

  1. خرید ارزان تر محصول و فروش گران تر آن

شاید برایتان جالب باشد اما یکی از راه های کسب درآمد از آمازون که بسیاری از افراد هم این کار را انجام می دهند، خرید ارزان تر محصول و فروش گران تر آن است. به این روش کسب درآمد از آمازون Retail Arbitrage گفته می شود که بسیاری از افراد زندگی خود را از آن می چرخانند. این کار به این دلیل انجام می شود که افراد از هزینه های ارسال محصول جلوگیری کنند! در واقع افراد محصول را خریداری کرده و آن را در انبار آمازون یا حتی انبار فرد فروشنده نگه داری می کنند. سپس محصول را فروخته و آن محصول از انبار فروشنده قبلی یا آمازون برای خریدار ارسال می شود! یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد بسیاری از افراد دست به چنین کاری بزنند، این است که ارسال محصول از چین برای فروشنده ها پر هزینه است و این مورد باعث کاهش سود خالص فروشنده می شود. بنابراین با انجام این کار، فرآیند فروش راحت تر و میزان سود حاصل از بیشتر شد!

راه های کسب درآمد از آمازون

اگر امکان همکاری به عنوان فروشنده در آمازون را دارید، شما هم می توانید دست به چنین کاری بزنید، بدون آن که دردسرهای تامین و ارسال محصول را داشته باشید. البته برای این کار هم باید تخصص کافی داشته باشید! بسیاری از افراد دست به چنین کاری می زنند اما به دلیل نداشتن اطلاعات یا حتی علاقه، سرمایه خود را از دست می دهند.

  1. همکاری در انبارهای ارسال محصولات آمازون

هر فروشگاه اینترنتی انبار فیزیکی هم دارد تا بتوانند محصولات را نگه داری کنند! در انبارهای مربوط به فروشگاه های اینترنتی هم افراد زیادی مشغول فعالیت هستند تا خدمات خوبی به مشتریان ارائه کنند. یکی دیگر از راه های کسب درآمد از آمازون، همکاری با انبارهای آمازون است! البته برای فعالیت در این حوزه، شما حتماً باید در شهری زندگی کنید که انبارهای آمازون در آن وجود دارد. بنابراین کسب درآمد از آمازون به این روش برای افراد ایرانی امکان پذیر نیست و بهتر است به دنبال راه دیگری باشید.

آمازون علاوه بر انباردار، در بخش های دیگری نظیر مرکز جداسازی محصولات، ایستگاه های تحویل، مراکز تحویل کالای دست دوم (Prime Now) و مراکز سرویس دهی به مشتری هم افراد را جذب می کند. برای اطلاع کامل از موقعیت های شغلی شرکت آمازون، می توانید به بخش استخدام و شغل های این سایت مراجعه کنید و متناسب با توانایی ها و مهارت های خود، برای یکی از شغل ها درخواست ارسال کنید تا تیم منابع انسانی آمازون با شما تماس بگیرد. این روش همکاری با آمازون می تواند بر اساس توانایی شما، درآمد بسیار خوبی برای شما ایجاد کند اما باید توجه داشته باشید که این کار به صورت حضوری است و باید یکی از انبارهای آمازون در محل زندگی شما وجود داشته باشد.

  1. کار کردن به عنوان تحویل دهنده محصول با لباس شخصی (Amazon Prime)

یکی از سرویس های مهمی که آمازون راه اندازی کرده است، این است که در شهرهای بزرگ به جای استفاده از پستچی از افراد معمولی با لباس شخصی برای تحویل محصولات خریداری شده استفاده می کنند. در واقع آمازون به جای آن که نیروی رسمی استخدام کند، بخشی از خدمات تحویل محصولات را بر عهده افراد عادی گذاشته است. بنابراین آمازون برای افرادی که ماشین و تلفن همراه دارند و در یکی از شهرهایی که آمازون در آن جا انبار دارد زندگی می کنند، امکان کسب درآمد قرار داده است. به این سرویس آمازون، Amazon Prime گفته می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

  1. پاسخگویی به سوالات کاربران به عنوان همکار آمازون

یکی دیگر از کارهایی که به عنوان همکار می توانید در آمازون کار کنید، این است که به سوالات کاربران پاسخ دهید! در آمازون هر کاربر سوالاتی دارد و تیم آمازون به افرادی نیاز دارد که بتواند این سوالات را به خوبی پاسخ دهد. آمازون به ازای هر ساعت، حدود 18 تا 25 دلار پرداخت می کند. بسیاری از افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند، به راحتی می توانند به عنوان شغل دوم، این کار را انتخاب کنند و پس از پایان کار اول، به سراغ این کار بروند که خیلی هم کار سختی نیست. البته باید توجه داشته باشید که کیفیت کار بسیار مهم است! بنابراین انتخاب این کار به عنوان شغل دوم باید تصمیم درست انتخاب شود تا در آینده با مشکل مواجه نشوید.

  1. کار کردن با آمازون از خانه

گاهی اواقات افراد به هر دلیلی نمی توانند بیرون از خانه کار کنند یا ترجیح می دهند که کارهای خود را داخل خانه انجام دهند! خوشبختانه آمازون برای چنین افرادی هم فرصت شغلی ایجاد کرده است و به راحتی می توانید در تیم پشتیبانی مشتریان فعالیت کنید. البته این فرصت کاری در همه مناطق وجود ندارد اما آمازون در برخی مناطق اقدام به جذب تیم دورکار می کند. برای اطلاع از شرایط این کار می توانید وارد سایت آمازون شوید و در صورتی که شرایط آن را دارید، رزومه خود را برای بخش منابع انسانی این فروشگاه اینترنتی ارسال کنید.

  1. همکاری در فروش آمازون

در مورد سیستم های همکاری در فروش چیزی شنیده اید؟ همکاری در فروش به این معنی است که شما به عنوان یک کاربر، بازاریاب یا هر چیزی که بتوان اسمش را گذاشت به فروش محصولات یک کسب و کار کمک می کند. در واقع این شما هستید که باعث می شوید تا محصول به کاربران فروخته شود! پس از آن، درصدی از فروش را به عنوان پورسانت دریافت می کنید و این یکی از بهترین راه های کسب درآمد در دنیا محسوب می شود. هر چقدر هم فروش محصولات توسط شما بیشتر باشد، درآمد شما هم افزایش پیدا می کند. آمازون هم به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در دنیا، چنین فرصتی را در اختیار شما قرار داده است! اگر سایت، بلاگ یا صفحه اجتماعی پر مخاطب دارید به راحتی می توانید محصولات را بازاریابی کنید و با استفاده از لینک اختصاصی خود، درآمد خوبی کسب کنید.

میزان کمیسیون پرداختی توسط آمازون برای هر دسته بندی متفاوت است اما به طور کلی شما 4 تا 8.5 درصد از هر فروش را دریافت می کنید! کمیسیون ها معمولاً پایین هستند اما در صورتی که ترافیک سایت شما بالا باشد، میزان خرید محصولات توسط کاربران هم افزایش پیدا می کند و می توانید به درآمد خوبی برسید. یکی دیگر از نکاتی که در مورد سیستم همکاری در فروش آمازون صدق می کند، این است که ساختار درآمد حاصل از کمیسیون های فروش در آمازون تصاعدی است! در واقع هر چقدر تعداد کلیک بیشتر باشد، درآمد شما هم به صورت تصاعدی و با افزایش سود همراه می شود.

  1. انتشار کتاب الکترونیک در آمازون

اگر به نوشتن کتاب الکترونیک علاقه دارید، باید به شما تبریک بگوییم! شما یکی از راه های کسب درآمد از آمازون را در اختیار دارید. البته اگر تازه کار هستید، باز هم می توانید کتاب بنویسید؛ اشتباه نکنید که منظور ما از کتاب، کتاب های ادبی نیست. هر کتابی که بتواند برای کاربران مفید باشد را می توان به یک کتاب پر فروش تبدیل کرد. به عنوان مثال فرض کنید شما در زمینه نجاری فعالیت می کنید و تخصص خوبی در این زمینه دارید! شما می توانید یک کتاب برای افرادی که به نجاری علاقه مند هستند بنویسید و اطلاعات خوبی به آن ها ارائه کنید.

آمازون 35 تا 70 درصد مبلغ فروش حاصل از کتاب را بر می دارد اما مسئله ای که وجود دارد، میزان فروش کتاب در آمازون بسیار بالا است و همین مسئله می تواند سودآوری خوبی برای شما داشته باشد. البته اگر کتاب می نویسید، می توانید با سایت های تخصصی در زمینه کتاب همکاری داشته باشید و کتاب خود را به صورت مستقیم به فروش برسانید. کتاب نباید لزوماً طولانی و بالای 300 صفحه باشد، بلکه یک کتاب 50 صفحه ای هم در صورتی که مطالب مفیدی داشته باشد می تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد.

  1. همکاری به عنوان Mechanical Turk در آمازون

آمازون برای دسته از کاربران شغلی در نظر گرفته است؛ به طوری که هیچ فردی از هیچ کجای دنیا بیکار نباشد. یکی از بخش هایی که آمازون در نظر گرفته است، بخش Mechanical Turk است. در این بخش شما می توانید با کامل کردن کارهای کوچک، درآمد کوچکی داشته باشید. MTurk یک بازارچه جمع سپاری برای انجام کارهایی است که کامپیوتر نمی تواند آن را انجام دهد. به عنوان مثال وارد کردن اطلاعات محصولات، تبدیل صدا به متن، دسته بندی اطلاعات، شخصی سازی تصاویر و صدها کار دیگر که آمازون به آن نیاز دارد را می توان در این دسته قرار داد.

البته اگر قصد شروع فعالیت در این زمینه را دارید، شاید بهتر باشد کار دیگری را انتخاب کنید. این روش کسب درآمد از آمازون درآمد بالایی برای شما ایجاد نمی کند و در صورتی که به درآمدهای بالا نیاز دارید، بهتر است از روش های دیگری که معرفی می کنیم استفاده کنید. با این حال، ممکن است افرادی که شرایط کار سخت تر را ندارند، این کار را غنیمت بشمارند و بخواهند برای کسب درآمد از آن استفاده کنند.

  1. همکاری در بخش هنرهای دستی آمازون (Amazon Handmade)

بخش دیگری که فروشگاه اینترنتی آمازون ایجاد کرده است، بخش هنرهای دستی است! در این بخش شما می توانید آیتم های دست ساز نظیر کیف و جواهر درست کرده و بفروشید. البته این بخش مزایا و معایب خاص خود را دارد و در حال حاضر با دو سایت Etsy و eBay رقابت می کند. در حال حاضر بخش Amazon Handmade نزدیک به 15 دلار کمیسیون دریافت می کند و 1 دلار هم به عنوان هزینه ریفرال می گیرد. در حالی که سایت Etsy حدود 3.5 درصد کمیسیون دریافت می کند و تنها 0.2 دلار برای لیست کردن آیتم ها از شما می گیرد.

البته باید توجه داشته باشید که آمازون بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی در جهان است و سود حاصل از فروش در آمازون بسیار بیشتر از سایت های رقیب است! در واقع شما تعداد بیشتر با سود کمتر می فروشید که این مسئله باعث می شود تا درآمد شما بیشتر شود. اگر شما هم به عنوان فردی که محصولات دست ساز می سازد فعالیت می کنید، به راحتی می توانید در بخش دست سازه های آمازون ثبت نام کرده و شروع به فعالیت و کسب درآمد کنید.

  1. همکاری به عنوان Amazon Merch

یکی از بخش های بسیار جالب و کاربردی که آمازون ایجاد کرده است، بخش Amazon Merch است! در این بخش شما می توانید به جای آن که خود محصول را بفروشید، طرح آن را بفروشید. فرض کنید شما طراح لباس هستید و طرح های بسیار خوبی برای چاپ روی تیشرت طراحی می کنید! در این صورت به جای آن که بخواهید دردسرهای مختلفی در زمینه تولید و چاپ تیشرت با آن طرح را تحمل کنید، به راحتی می توانید طرح و ایده خود را به یکی از تولیدکنندگان بفروشید. وجود این بخش باعث شد تا طراحان و تولیدکنندگان صنایع مختلف به هم نزدیک تر شوند.

البته این طرح به تازگی راه اندازی شده است و اگر شما هم یک طراح تازه کار هستید، ممکن است شما را ثروتمند نکند. با این حال، فعالیت در این بخش هزینه ای برای شما ندارد و می توانید امتحان کنید! در فصل انتخابات کشورهای مختلف شما می توانید با طراحی و ارائه طرح های انتخاباتی، طرح خود را با قیمت بسیار بالایی بفروشید و کسب درآمد لذت بخشی و پرسودی را تجربه کنید.

  1. فروش محصولات دست دو در آمازون و دریافت گیفت کارت

همه کاربران وسایل و محصولاتی دارند که تمیز است اما از آن استفاده نمی کنند! این محصولات به عنوان محصولات دست دوم شناخته می شوند و می توانید در آمازون به فروش برسانید؛ به عنوان مثال فرض کنید شما کتاب یا بازی های ویدئویی دارید که دیگر قصد استفاده از آن را ندارید. فروش تکی وسایل زمان زیادی می گیرد اما شما می توانید آن را به آمازون بفروشید. آمازون با خرید آن محصول از شما، از آن عکس برداری می کند و برای فروش قرار می دهد.

کسب درآمد دلاری از آمازون

در این معامله شما هیچ گونه وجه نقدی دریافت نخواهید کرد اما به جای وجه نقد، به شما گیفت کارت های آمازون تعلق می گیرد که می توانید با استفاده از آن، محصولات موردنیاز خود در آمازون را خریداری کنید. به عبارت دیگر، می توان این نوع معامله را یک معامله کالا با کالا دانست که ارزش زیادی هم برای کاربران دارد. نحوه قیمت گذاری روی محصولات دست دوم شما بر اساس تخمینی است که آمازون فکر می کند که می تواند وسایل شما را به فروش برساند.

  1. استفاده از سرویس Amazon Vine

اگر در آمازون گشت و گذاری داشته باشید، گاهی اوقات با نظراتی مواجه می شوید که در کنار آن نوشته مشتری با ثبت این نظر، فلان محصول را رایگان دریافت کرده است! در این بخش آمازون تنها به افرادی که دائماً در حال نظر گذاشتن هستند، محصولی را بدون دریافت هزینه ارسال می کند. البته این کار ساده نیست و باید همیشه نظر بگذارید تا هدیه بگیرید. دقیقاً مانند بخش قبلی شما هیچ گونه پول نقدی دریافت نمی کنید اما می توانید به جای آن، محصولی را دریافت کنید. با این که این کار درآمد نقدی برای شما ندارد، اما با توجه به این که خیلی کار سختی نیست می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و محصولات رایگان دریافت کنید! البته شما تنها بخشی از روز را می توانید فعالیت کنید و نباید به چشم یک کار تمام وقت به آن نگاه کنید.

  1. همکاری در بخش خدمات رسانی آمازون (Amazon Services)

بسیاری از افراد وجود دارند که در کارهای فنی شماره یک هستند و کارهای زیادی از دست آن ها برمی آید؛ از تعمیر شیر آب گرفته تا مرتب کردن خانه! آمازون بخشی به نام Amazon Services ایجاد کرده است که خدماتی به کاربران ارائه می کند. در این سرویس نیازی به حضور در کشور خاصی نیست و در همان منطقه سکونت می توانید اقدام به کسب درآمد کنید. در واقع آمازون برای شما کارهایی را پیشنهاد می دهد و به راحتی می توانید چنین کارهایی را برای ساکنان شهر خود انجام دهید و در قبال آن هزینه پرداخت کنید. البته در این سرویس هم آمازون پورسانت خود را که بین 15 تا 20 درصد است کم می کند و بقیه آن را برای شما واریز می کند.

این 15 مورد، از مهم ترین راه های کسب درآمد از آمازون هستند که می توانید شروع به فعالیت در یکی از بخش های آن کنید.

نتیجه گیری

آمازون یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا است که به افراد زیادی نیاز دارد! در این مقاله به بررسی کامل تمام راه های کسب درآمد از آمازون پرداختیم تا بتوانید کسب درآمد دلاری را شروع کنید. اگر سوالی دارید، از طریق بخش نظرات مطرح کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

33 Comments

  1. سلام و وقت بخیر
    متن، مختصر، کاملا شیوا و جامع تهیه شده. بینهایت متشکرم دوستان عزیز

    1. سلام،ارض ادب ،مطلبتون خیلی عالی بود، سوال م اینه ک من ایران هستم و باید حتما حساب بین‌المللی داشته باشم،یا راه دیگری هم وجود داره،مثلا کیف پول الکترنیکی؟

      1. سلام، خوشحالیم که مطلب مفید بوده براتون.
        تقریباً برای همه راه های کسب درآمد دلاری شما نیاز به حساب بین المللی دارید که البته حسابتون هم باید تایید بشه. حتی اگه راهی باشه که کیف پول الکترونیکی استفاده کنید، باز هم باید هویت شما تایید بشه که شامل یک آدرس در خارج از کشور هست.
        موفق باشید.

        1. آیا با معرفی آدرس و مشخصات طرف مقابل که از اقوام یا آشناهای من هست میتوانم بازهم درآمد خودم را در کیف پول دیجیتال خودم داشته باشم؟!
          برای من مهم است اکانتی در امازون ثبت کنم که تمام و کمال برای خودم باشد
          و نخواهم از راه های واسطه استفاده کنم
          دقیقا این خودم باشم که لینک به شرکت هستم

  2. باسلام
    با توجه به تحريمات ايران ،براي ساختن اكانت آمازون در ايران بايد از چه شماره اي استفاده كنم؟

    1. سلام، برای ساخت اکانت آمازون از هر شماره ای می‌تونید استفاده کنید. اما مسئله ای که هست، اینه که شما باید هویت خودتون را تایید کنید که نیاز به یک آدرس واقعی در خارج از کشور داره. بنابراین شماره‌ای هم که میدین، باید مربوط به همون آدرس و کشور باشه تا تایید صورت بگیره.
      موفق باشید.

    1. سلام، می‌توانید با مشخصات خودتون ثبت‌نام کنید.
      فقط باید فردی رو در خارج از کشور داشته باشید که آدرس و شماره تماسی در خارج از کشور داشته باشه تا حسابتون تایید بشه. از نظر ایجاد اکانت در آمازون محدودیتی برای ایران نیست اما برای تاییدیه با توجه به قوانین بین المللی باید ساکن خارج از ایران باشید؛ در واقع در خارج از ایران آشنا داشته باشید تا تایید بشید.
      موفق باشید.

  3. سپاس. من کارم تهیه موزیک(اکسیژنه) و یا ویدیو و پس زمینه هست، ویدیوهایی که تعدادی می تونن توی اینستاگرام روش متن و شعر و هر چی بنویسن، آیا در آمازون این نوع کار هم وجود داره؟ که ویدیوها و موزیک ما رو بخرن؟

    1. سلام من ایرانم اگه بخوام دست سازه های اکسسوری و دکوری براتون بفرستم، چطور باید بفرستم و کجا باید بفرستم؟
      میشه لطفا راهنمایی کنید؟

  4. سلام من تو ی شرکتی سرمایه گذاری کردم سایتش بسته شد الان میگه لینک میدم بیا تو آمازون وارد میشی شفارش ها رو باز میکنه اما نوقع برداشت سایت اجازه نمیده و میگه ۲۰ درصد باید مالیات ردی.جریان چیه؟لطفا رانماییم کنید

  5. سلام من در ترکیه هستم.خدمان دهی به ترکیه داره و میتونم اینجا به راحتی ریجسترم رو انجام بدم؟

  6. درود.من ایران هستم.میخام دوتابلوی نفیس نقاشی از هنرمند معاصر شادروان عباس کاتوزیان را در آمازون بفروشم.. لطفاً راهنماییم کنید….
    سپاسگزارم

  7. سلام.اگه بخوایم صنایع دستی بفروشیم و تو ایرانم زندگی کنیم چطوری باید بفرستیم آمریکا.من اینو متوجه نشدم

  8. سلام من در ترکیه هستم عموی من در آمریکا کارخونه‌قطعات الکتریکی داره که فقط مخصوص سیستم‌برقی اونجاس من میتونم در ترکیه‌اکانت فروشنده امازون بسازم محصولات و لیست‌کنم ولی داخل آمریکا بفروشم؟ انبار هم داخل امریکاس ممنون میشم‌جوابمو بدین اینگه ای پی مال ترکیس ولی فروش توی آمریکا شدنیه؟

  9. سلام..ایا در مورد پلتفرم SRA در آمازون اطلاعاتی دارید ؟؟؟؟

  10. سلام خیلی مقاله تون مفید و خوب بود من طراح هستم بصورت حرفه ای میخوام در قسمت طراحی تیشرت و یا هر چیز دیگه ای هممکاری کنم با امازون چطوری اینکار و انجام بدم و روش شو میگین لطفا

  11. سلام وقت بخیر یعنی جهت کار در آمازون برای حمل نقل بر خود شخص نیاز نیست تمام کار ها اینترنتی توسط سایت انجام میشه

  12. سلام ممنون بابت اطلاعات و توضیاحتتون
    یدونه پلتفرم دیدم به اسم sra که مدعی هست با شرکت sra کار میکنه میخواستم بدونم واقعیت داره یا اینکه کلاه برداری هست؟

  13. سلام
    یک گروه در ایران ادعا می کنند که با شرکت آمازون همکاری دارند و اگر در sraو booimو‌ثبت نام کنید وبا آمازون همکاری کنید می تواند کسب درآمد کنید هرروز ۱۴مورد از وسایل که در شرکت آمازون فروش می رود را تایید کنید به شما پورسانت می دهد من ثبت نام کردم یک هفته هست این کار را می کنم البته یک مقدار سرمایه هم از خودم بردم ایا شما این کار را تایید میکنید ممنون

    1. درود بر شما ، من به تازگی با این مورد SRA0اشنا شدم ، ممنون میشم ببینم شما به نتیحه مفیدی رسیدی یا نه کلاهبرداری بوده ، اگه ممکنه راهنمایی کنید

    2. سلام
      یک نفر هم به من همین پیشنهاد داد میخواستم ببینم حقیقت داره یا کلاه برداریه

  14. سلام این چند تا پیام آخر را واقعا جدی بگیرید و شفاف سازی کنید.بعد نیای بگید این کار را نباید می‌کردید یا هزار حرف دیگه چون واقعا سود خوبی می دهد حدود ۶۰ درصد .شرط ورود به این شغل داشتن کیف دیجیتال .از شما درخواست میشه که برای ورود صد تتر بخرید و اون را در سایت امازون سرمایه گذاری کنید بعد از خرید و ارسال، برای شما یه لینک دعوت میاد که حدود ۱۰ ای ۲۰ محصول امازون را باید لاک کنید بعد از این کار بستگی به سرمایه اولیه شما بهتون پورسانت میده تازه از شما درخواست میشه که سرمایتون را هم افزایش بدهید سود هم میده من نمیگم نمیده ولی کی گندش بالا میاد خدا میدونه هر کی هر چی میدونه در موردش خواهش میکنم ارسال کنه ممنون

  15. سلام من اصفهانم هرکار با سایت امازونا بلده
    راهنماییم کند منم براش جبران می کنم

  16. سلام ازافغانستان چگونه میتوانم درآمازون کسپ درآمد داشته باشم ودیگراینکه ازطریق مبایل هم میتوانم آنلاین کارکنم ویا کامپیوتر نیازاست، ودیگراینکه چگونه درآمازون ثبت نام کنم؟

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *