در پست امروز به دنبال آنتی ویروس‌های رایگان یا آن‌ها که نسبت به قیمتشان می‌ارزند نیستیم، بلکه می‌خواهیم بهترین‌ها و امن‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم. این برنامه‌ها برای کسانی که اطلاعات مهمی روی دستگاه خود دارند، بسیار کارآمد خواهد بود، پس پیشنهاد می‌کنیم، حتما نگاهی به لیست امروز ما بندازید.

Trend Micro Antivirus for Mac

سال‌هاست که نام Trend Micro به عنوان یکی از بهترین‌ آنتی‌ویروس‌ها در دنیا زبانزد است. این شرکت محصولات مختلفی برای کامپیوترها و موبایل‌ها ارائه می‌کند که شما بر حسب نیاز خود می‌توانید، آن‌ها را خریداری کنید. اما برای کاربران سیستم عامل مک، دو پکیج در حال حاضر وجود دارد که بهترین آن‌ها Maximum Security نام داشته که سالانه 80 دلار است و دیگری آنتی ویروس خواهد بود که هزینه‌اش به صورت سالانه 50 دلار می‌شود.

Trend Micro Antivirus for Mac

نسخه‌ی گران‌تر امکانات مهمی از جمله پشتیبانی از 5 دستگاه، ایمن‌سازی پرداخت‌های آنلاین، ابزار مدیریت پسورد داخلی و همچنین قابلیت نصب نسخه موبایل را دارد. البته کسانی که از یک دستگاه استفاده می‌کنند و نیازی به ابزارهای جانبی ندارند، می‌توانند از همان نسخه آنتی ویروس بهره ببرند و از قدرت Trend Micro برای امنیت سیستم عامل خود استفاده کنند.

Avast Premium Security

Avast یکی دیگر از نام‌های آشنا برای دستگاه‌های مختلف است که نسخه‌های رایگان آن طرفداران زیادی دارد. اما ما در این  پست اشاره‌مان به نسخه پولی است که شما می‌توانید از سه پکیج مختلفی که برای کاربران مک آماده شده، استفاده کنید. این پکیج‌ها شامل نسخه پایه با 70 دلار در ماه (برای یک دستگاه)، نسخه 90 دلاری (برای 10 دستگاه شامل دیگر سیستم‌های عامل و موبایل) و نسخه Ultimate که 100 دلاری است و Avast SecureLine VPN نیز در خود دارد، می‌شود.

Avast Premium Security

فراموش نکنید که بین نسخه‌ی رایگان و نسخه‌ی پولی، تفاوت آشکاری است که باعث می‌شود، پیشنهاد کنیم که اگر اطلاعات مهمی روی دستگاه دارید، حتما به سراغ نسخه‌های پولی بروید.

Kaspersky Internet Security for Mac

Kaspersky که از دیرباز به عنوان یکی از انتخاب‌های عالی در زمینه‌ی آنتی ویروس معروف بوده، بر خلاف دیگر رقبایش، گزینه‌های متعددی را پیش پای شما می‌گذارد. با این حال کاربران بیشتر دنبال دو پلن معروف این شرکت یعنی Kaspersky Internet Security و  Kaspersky Total Security هستند.

Kaspersky Internet Security for Mac

اولین پکیج شامل ابزارهایی برای مقابله با ویروس‌های اینترنتی، باج‌افزارها، هک وبکم و تهدیدات پرداخت آنلاین است و شما می‌توانید آن را روی کامپیوتر و موبایل نصب کنید. Kaspersky Total Security اما تقریبا تمامی امکانات تمام پکیج‌های موجود را دارد و جدا از آن امکاناتی برای در امان نگه داشتن کودکان نیز در اختیارتان می‌گذارد. قیمت این پکیج‌ها نیز بین 35 دلار تا 60 دلار بسته به درخواست شما، متفاوت خواهد بود.

Bitdefender Antivirus for Mac

اگر چه خیلی‌ها عقیده دارند که نسخه مک Bitdefender به اندازه نسخه ویندوز جامع و کامل نیست، با این حال هنوز یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها برای مک به حساب می‌آید. در بسیاری از آزمایشات انجام شده، کارایی Bitdefender برای مواجهه با ویروس‌ها عالی بوده و از نظر کارایی و استفاده از منابع دستگاه نیز عملکردی بسیار خوب دارد.

Bitdefender Antivirus for Mac

همچنین در میان امکانات موجود در Bitdefender، گزینه‌هایی را خواهید دید که مختص مک طرحی شده‌اند. مثل ابزارهایی که برای امنیت بیشتر نسخه‌های پشتبان مخصوص مک در نظر گرفته شده یا آن‌ها که جلوی باج‌افزارهایی که مک را نشانه گرفته‌اند، می‌گیرد. برای استفاده از این محصول باید سالانه 60 دلار بپردازید. البته با خرید آن، می‌توانید نسخه‌ی اندروید را نیز روی گوشی خود نصب کنید، اما نسخه iOS را باید دوباره خریداری نمایید.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *