اگر قصد خرید یک گوشی با امکانات عالی و هزینه کمتر را دارید، احتمالاً به سراغ برند شیائومی می روید. چند سالی است که شیائومی بازار کالای دیجیتال را گرفته است و توانسته محصولات با کیفیت و عالی تولید کند. تا جایی که حتی شیائومی در حال حاضر با برندهای قدیمی رقابت می کند و توانسته جایگاه بسیار خوبی کسب کند. در ایران هم با توجه به هزینه های بسیار زیادی خرید موبایل، گوشی شیائومی گزینه مقرون به صرفه تری است. حال ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که اگر قصد خرید این برند را دارید، احتمالاً این سوال برایتان پیش می آید که بهترین گوشی های شیائومی کدام هستند. در این مقاله می خواهیم به بررسی بهترین گوشی های شیائومی در بازار ایران و جهان بپردازیم تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

اگر قصد خرید گوشی دارید و با محدودیت بودجه مواجه هستید، بهتر است به سراغ بهترین گوشی های شیائومی بروید. در حال حاضر برند شیائومی گوشی های مختلفی تولید کرده است که می تواند نیاز هر کاربری را برطرف کند. حتی گاهی اوقات کاربرانی که با محدودیت بودجه روبرو نیستند، اما با توجه به این که می توانند با هزینه کمتر امکانات بیشتری نسبت به برندهای دیگر دریافت کنند به سراغ آن می روند. در واقع شما با هر بودجه می توانید گوشی های شیائومی را خریداری و از آن استفاده کنید! از پایین رده های این برند گرفته تا پرچم دارهای آن همگی در بازار رقابت دیجیتال حرفی برای گفتن دارند.

یکی از مهم ترین مسائلی که باعث شده تا کاربران زیادی به سمت این برند بروند، این است که برندهای دیگر کشور ایران را تحریم کرده اند. همین مسئله باعث می شود تا دسترسی به مارکت های اصلی برندها مشکل باشد. در حالی که شیائومی هیچ گونه محدودیتی برای کاربران ایرانی قائل نشده و شما با خیالی آسوده می توانید از بهترین گوشی های شیائومی در ایران استفاده کنید. در ادامه این مقاله به بررسی 25 مورد از بهترین گوشی های شیائمی می پردازیم تا با خیالی آسوده بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. این موارد عبارتند از:

  1. گوشی poco m3 pro 5g

اولین گوشی که قصد بررسی آن را داریم در دسته میان رده شیائومی قرار دارد که قیمت نسبتاً خوبی هم در بازار موبایل دارد. POCO M3 PRO 5G یکی از گوشی هایی است که از اینترنت 5G پشتیانی می کند و شما می توانید هم زمان دو سیم کارت فعال روی آن داشته باشید. طراحی این گوشی به قدری زیبا و خوش ساخت است که در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شود. این گوشی در سال 2021 به بازار عرضه شده است و دارای 128 گیگ حافظه داخلی است. همچنین از فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به آن هدیه کرده است. صفحه نمایش آن 6.5 اینچ و به صورت تمام صفحه تولید شده است.

در بالا گوشی اثری از بریدگی یا حفره دوربین سلفی وجود دارد. دوربین اصلی آن 48 مگاپیکسل است که در کنار دو دوربین دیگر قرار گرفته است. دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است که قابلیت عکاسی سلفی با کیفیت بالا را در اختیار شما قرار می دهد. وجود فناوری Corning Gorilla Glass 3 آن را در برابر خط‌ و خش و صدمات احتمالی محافظت می کند. ویژگی دیگر Poco M3 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت در زیر کنار گوشی که نشان از بالارده بودن محصول دارد. بلوتوث نسخه 5.0، نسخه 10 سیستم عامل اندروید و باتری شگفت‌انگیز 5000 میلی‌آمپرساعتی از مهم ترین ویژگی های این گوشی محبوب هستند.

  1. گوشی poco m4 pro 5g

دومین گوشی که ارزش خرید بالایی دارد poco m4 pro 5g است. اندازه صفحه نمایش این گوشی نسبت به مدل قبل کمی بزرگ تر شده و 6.6 است. رزولوشن این نمایشگر کماکان 1080p+ با نسبت 20:9 و نرخ نوسازی 90 هرتز است. نرخ نمونه‌برداری تاچ این گوشی نسبت به M3 افزایش یافته و از 180 به 240 هرتز رسیده است. روشنایی آن 450 نیت است که به گوریلا گلس 3 مجهز است. اگر به بخش بالای آن در قاب پشتی نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که این فضا کاملاً به دوربین مجهز شده است. سنسور اصلی دوربین 50 مگاپیکسلی است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 119 درجه آن را همراهی می‌کند. دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی آن هم به شما اجازه می دهد تا تصاویر سلفی با کیفیت تهیه کنید. پشتیبانی از 5G به همراه باتری پرقدرت از دیگر ویژگی های این محصول با کیفیت هستند.

در بالاترین نسخه این گوشی دارای 6 گیگابایت حافظه رم است که البته امکان افزایش 5 گیگابایت به صورت مجازی را هم کاربران دارند. این گوشی مانند نسل قبل به یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی مجهز شده اما آداپتور شارژ آن قدرتمندتر شده است. در حال حاضر این گوشی به لطف شارژر 33 وات باتری در مدت 59 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ خواهد شد. همچنین شیائومی اعلام کرده است که تنها 10 دقیقه شارژ شدن این گوشی به شما امکان مشاهده 2.5 ساعت ویدئو باکیفیت را می دهد.

  1. گوشی redmi note 11 pro 5g

موبایل دیگری از شیائومی که به تازگی عرضه شده است، ردمی نوت 11 پرو است. این گوشی برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی میان رده با عملکرد بسیار قوی هستند، مناسب است. این گوشی شیائومی مجهز به یک پنل 6.67 اینچی از نوع AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل است که تماشای هر چیزی را در صفحه نمایش خود برای کاربران لذت بخش تر می کند. گوریلاگلس 5 از دیگر ویژگی های این موبایل است که رفرش‌ریت 120 هرتزی است با قابلیت HDR 10 نیز محبوبیت آن را چند برابر می کند.

دوربین این گوشی هم مشخصات بسیار خوبی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر و فیلم‌هایی با وضوح بالا تهیه کنید. در قسمت پشتی گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro چهار لنز حرفه ای قرار گرفته است که لنز اصلی آن 108 مگاپیکسل و لنزهای دیگر آن 8، 5 و 2 مگاپیکسل هستند. اگر بخواهیم به ویژگی های دیگر آن اشاره کنیم می توانیم بگوییم که دوربین پشتی به زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره و نیز فوکوس لمسی مجهز است. در قسمت جلویی شیائومی نوت ۱۱ پرو یک حسگر 16 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی‌های زیبا و با کیفیت قرار گرفته است. در واقع شما می توانید تصاویر سلفی و تماس ویدئویی با کیفیت برقرار کنید.

  1. گوشی redmi 9i sport

یکی دیگر از موبایل هایی که شیائومی در سال 2021 عرضه کرده است، Redmi 9i Sport است. این گوشی از دو سیم کارت فعال پشتیبانی می کند که از دیگر مشخصات آن می توان به 4 گیگ حافظه رم اشاره کرد. این گوشی در سری های 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است و با قسمت بسیار خوبی ارائه شده است. در سال های اخیر یکی از اصلی‌ترین فاکتورها برای خرید گوشی موبایل، قیمت می‌باشد که دلایل متعددی در تعیین مقدار آن دخیل هستند. به طور کلی قیمت گوشی‌های شیائومی از طیف متنوعی برخوردار هستند. از طرف دیگر، این گوشی به توجه به امکانات بسیار خوبی که دارد، یکی از بهترین گزینه های محسوب می شود.

از مهم ترین ویژگی های این گوشی صفحه نمایش آن است که از نمایشگر 6.53 اینچی از نوع IPS LCD بهره می ‌برد. نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی شیائومی Redmi 9i Sport حدود 81 درصد می‌باشد، همچنین نمایشگر این گوشی از رزولوشن 720×1600 پیکسل بهره می‌برد و تراکم 269 دارد و همین مسئله باعث شده تا به یکی از بهترین صفحه نمایشگرهای گوشی های میان رده شیائومی تبدیل شود. اگر بخواهیم به بحث طراحی آن بپردازیم، باید بگوییم که وزن 194 گرم دارد و در رنگ های مشکی، آبی و سبز عرضه شده است.

  1. گوشی poco c31

یکی دیگر از بهترین گوشی های شیائومی poco c31 است. این گوشی از پردازنده مدیا تک برای تولید استفاده کرده است که 4 گیگ رم دارد. همچنین حافظه داخلی آن 64 گیگ است و برای افرادی که نیاز به حافظه زیاد ندارند مناسب است. البته شما می‌توانید با استفاده از میکرو اس دی حافظه آن را تا 512 گیگابایت افزایش دهید. گوشی Poco C31 به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ عرضه شده و سازنده بدون در نظر گرفتن قیمت بسیار پایین گوشی خود، رابط کاربری بدون تبلیغاتی را در این موبایل شیائومی ارائه کرده است.

این موبایل نمایشگر ۶.۵۳ اینچی +HD با نسبت تصویر ۲۰ به ۹ و گواهی TUV Rheinland برای انتشار نور کم آبی دارد. یک قسمت کوچک هم در بالای نمایشگر آن برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. اگر به قسمت پشتی این گوشی نگاه کنید، متوجه می‌شوید سازنده از پلی‌کربنات با طراحی دو الگویی استفاده کرده و ماژول دوربین سه‌گانه آن از سه سنسور ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میزبانی می‌کند. لوگوی Poco هم در زیر ماژول کوچک آن مشاهده می شود که در قسمت دیگری هم حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. شیائومی در پورت‌های شارژ و سیم کارت آن نیز از پلاستیک مخصوصی استفاده شده تا در برابر ورود رطوبت، گرد و غبار و پاشش آب مقاوم باشند.

  1. گوشی 11t pro 5g

گوشی شیائومی 11T پرو یکی از گوشی های پرچم دار این برند محسوب می شود که محبوبیت ویژه ای در میان کاربران دارد. شیائومی ۱۱ تی پرو با خمیدگی پنل پشت و ماژول دوربین برآمده، المان‌های طراحی سایر گوشی‌های نسل ۱۱ شرکت چینی را در خود جای داده است. با ابعادی برابر ۸٫۸ × ۷۶٫۹ × ۱۶۴٫۱ میلی‌متر و وزن ۲۰۴ گرم، پرچم‌دار اقتصادی چینی‌ها چندان سبک به‌حساب نمی‌آید، از طرف دیگر برای دسترسی به تمام نواحی نمایشگر، به دو دست خود نیاز دارید و نمی توانید با یک دست با آن کار کنید.

صفحه نمایش این گوشی از ۶٫۶۷ اینچ در پنل جلو تشکیل شده است و حاشیه‌های باریکی دارد. این صفحه نمایش حدود ۸۵ درصد از فضا را به خود اختصاص می‌دهد. حفره‌ی دوربین سلفی نیز مثل همیشه بالای نمایشگر جای داشته و اسپیکر مکالمه نیز در حاشیه‌ی بالای نمایشگر قرار دارد. استفاده از گوریلا گلاس Victus از مهم ترین ویژگی های این گوشی قدرتمند است که شیائومی برای محافظت بیشتر از صفحه نمایش از آن استفاده کرده است. این موبایل در سه رنگ خاکستری، سفید و آبی آسمانی به بازار عرضه شده است. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی مناسب با هزینه مناسب هستید، این موبایل را به شما پیشنهاد می کنیم.

  1. گوشی 11 lite ne 5g

اگر  به دنبال یک گوشی میان رده از برند شیائومی هستید که بتواند نظر شما را جلب کند، شیائومی 11 لایت 5G NE گزینه مناسبی است. این گوشی در سپتامبر 2021 معرفی شده است و سخت افزار بسیار مناسبی دارد. این گوشی از نمایشگر امولد پشتیبانی می کند و ابعاد آن 6.55 اینج است. نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی 85.3 درصد است که برای گوشی میان رده مناسب است. همچنین محافظ صفحه نمایش آن گوریلا گلس 5 است که از آن به خوبی محافظت می کند. وزن این گوشی 158 گرم است و دارای گواهی IP53 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و همچنین پاشیدن آب روی آن است.

این گوشی از 3 دوربین در قسمت پشت تشکیل شده است که دوربین اصلی 64 مگاپیکسل، لنز اولترا واید آن 8 و لنز تله فتو 5 مگاپیکسی دارد. همچنین دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل است که می توانید تصاویر سلفی باکیفیتی ثبت کنید. باتری این دستگاه 4250 است که به همراه شارژ سریع 33 وات ارائه شده است. حسگر اثرانگشت در کنار گوشی است. این موبایل از 5G پشتیبانی می کند و دارای NFC است. همچنین در رنگ های مشکی، آبی، صورتی و سفید عرضه شده است.

  1. گوشی redmi 10 prime

یکی دیگر از گوشی های میان رده شیائومی که به تازگی ارائه شده است، گوشی redmi 10 prime است. این گوشی صفحه نمایش 6.5 اینچی به همراه درصد نمایشگر 83.7 دارد. همچنین برای محافظ صفحه از گوریلا گلس 3 استفاده شده است. وزن آن 192 گرم است و در برابر پاشیدن آب و نفوذ گرد و غبار مقاوم است. پشتیبانی از دو سیم کارت و اندروید 11 از ویزگی های آن است. همچنین رابط کاربری آن MIUI 12.5 است و پردازنده مرکزی آن 8 هسته ای است. این گوشی در دو نوع ارائه شده است؛ نوع اول آن رم 4 گیگ به همراه 64 گیگ حافظه داخلی دارد. نوع دوم آن هم 6 گیگ رم به همراه 128 گیگ حافظه داخلی دارد.

این گوشی از 4 دوربین در پشت گوشی تشکیل شده است که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسل دارد. دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است و در بخش فیلم برداری می توانید ویدئوهای 1080 با 30 فریم بر ثانیه تهیه کنید. باتری این گوشی یکی از نقاط قوت آن است که 6000 میلی آمپر ظرفیت دارد و یک شارژ 18 وات پشتیبانی می کند. جالب است بداند از این گوشی به عنوان پاوربانک هم می توانید استفاده کنید که 9 وات است.

  1. گوشی گوشی black shark 4s pro

اگر بخواهیم یکی از بهترین و جدیدترین گوشی های شیائومی که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است را معرفی کنیم، قطعاً Black Shark 4S یکی از بهترین هاست. این گوشی در سال 2021 معرفی شده است و 8 هسته پردازنده قدرتمند می تواند گزینه مناسب برای افرادی که به بازی علاقه دارند، باشد. این گوشی دارای 3 دوربین در پشت است که دوربین اصلی 48 مگاپیکسل است. تراشه گرافیکی قدرتمند آن هم باعث شده تا عملکرد گوشی تا حد زیادی افزایش پیدا کند. همچنین دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل است که به شما کمک می‌ کند تا بتوانید تصاویر سلفی باکیفیتی تهیه کنید.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش:67 اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل
  • مجهز به تریگرهای پاپ‌آپ مخصوص بازی
  • مناسب انواع بازی‌ها مانند پابجی یا PUBG
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر در ساعت با قابلیت شارژ کامل در 17 دقیقه
  • پردازنده: 8 هسته‌ای با تراشه Qualcomm SM8350 Snapdragon 888+
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 64 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسل با لنز اولترا واید
  • حسگر 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو
  • دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • حافظه داخلی: 3 مدل
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی 512 گیگابایت با حافظه RAM، 16 گیگابایت
  1. گوشی گوشی black shark 4s

اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی های میان رده شیائومی هستید که قدرت بسیار بالایی داشته باشد، پیشنهاد ما به شما همین گوشی است. این گوشی جدید که در سال 2021 عرضه شده است، دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی به همراه 210 گرم وزن است. شاید این گوشی بیشتر به درد افرادی بخورد که عاشق گوشی بزرگ هستند و همین مسئله باعث می شود تا این گوشی انتخاب مناسبی برای آن ها باشد. باتری این گوشی 4500 میلی آمپر ظرفیت دارد و تنها در 17 دقیقه به صورت کامل شارژ می شود. 8 هسته پردازنده با تراشه اسنپ دراگون 870 قدرت این گوشی را چندین برابر کرده است.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش:67 اینچ از نوع Super AMOLED
  • وزن ۲۱۰ گرمی
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر در ساعت با قابلیت شارژ کامل در 17 دقیقه
  • پردازنده: 8 هسته‌ای با تراشه Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
  • تراشه گرافیکی Adreno 650
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 48 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسل با لنز اولترا واید
  • حسگر 5 مگاپیکسل با لنز ماکرو
  • دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • حافظه داخلی: 3 مدل
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 16 گیگابایت
  1. گوشی Xiaomi 12X

یکی دیگر از گوشی های پرچم داری که قابلیت های بسیار جذابی دارد و مورد پسند کاربران زیادی است، گوشی Xiaomi 12X است. این گوشی موبایل به بهترین شکل ممکن طراحی شده است، توانسته به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شود. این گوشی دارای سخت افزار بسیار قدرتمند است و طراحی خوش دست و سبک آن از دیگر مزایای مهم آن است. همچنین این گوشی دارای ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر است که دارای سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی لنز واید، 13 مگاپیکسلی لنز اولترا واید و 5 مگاپیکسلی لنز ماکرو تله فتو است.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 6.28 اینچی از نوع OLED, 1B colors, 120Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1100 nits
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر در ساعت
  • پردازنده: Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
  • دوربین اصلی: از 3 حسگر تشکیل شده است
  • حسگر 50 مگاپیکسلی با لنز واید
  • حسگر 13 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید
  • حسگر 5 مگاپیکسلی با لنز ماکرو تله‌فتو
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: در 3 نوع عرضه شده است
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM 12 گیگابایتی
  • سیستم‌عامل: Android 12

این موارد از مهم ترین ویژگی های این گوشی موبایل هستند که آشنایی با آن، انتخاب را برای شما ساده تر می کند.

  1. گوشی 11 Lite 5G NE

یکی دیگر از گوشی های جدیدی که شیائومی معرفی کرده و بسیار هم زیبا است، گوشی Xiaomi 11 Lite 5G NE است. این گوشی موبایل در سپتامبر 2021 معرفی شده است و برای افرادی که به صفحه نمایش کوچک علاقه دارند، مناسب است. در واقع این گوشی دارای 5.5 اینچ صفحه نمایش از نوع امولد است و وزن آن 158 گرم بیشتر نیست. باتری این گوشی 4250 است و قابلیت شارژ سریع هم دارد. در پشت این گوشی سه ماژول دوربین مشاهده می شود که لنز واید آن 64 مگاپیکسل، لنز اولترا واید آن 8 مگاپیکسل و لنز تله فتو و ماکروی آن 5 مگاپیکسل است.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 5.5 اینچ از نوع AMOLED
  • وزن 158 گرم
  • باتری: 4250 میلی‌آمپر در ساعت با قابلیت شارژ سریع
  • پردازنده: تراشه مدل Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 64 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسل با لنز اولترا واید
  • حسگر 5 مگاپیکسل با قابلیت عکاسی تله‌فتو و ماکرو
  • دوربین سلفی: 20 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • حافظه داخلی: 3 نوع
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  1. گوشی Xiaomi 12 Pro

اگر طراحی و ظاهر گوشی قبلی شما را جلب کرد اما سخت افزار آن مورد نظرتان نبوده است، گوشی شیائومی  12 Pro گزینه مناسبی است. در واقع طراحی این گوشی دقیقاً مانند گوشی قبلی با تفاوت های جزئی است اما دوربین بسیار باکیفیتی دارد. صفحه نمایش این گوشی 6.73 است که کمی نسبت به مدل معمولی آن بزرگ تر است. همچنین این گوشی ظرفیت باتری 4600 میلی آمپر دارد و پرازنده آن از نوع اسنپ دراگون 8 است. دوربین اصلی که همان لنز واید است، لنز اولترا واید و همچنین لنز تله فتوی آن همگی 50 مگاپیکسل هستند. همچنین دوربین سلفی آن 32 مگاپیکسل است که می توانید تصاویر بسیار باکیفیتی از خودتان تهیه کنید.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 73 اینچی از نوع LTPO AMOLED, 1B colors, 120Hz, Dolby Vision, HDR10+, 1000 nits
  • باتری: 4600 میلی‌آمپر در ساعت
  • پردازنده: Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen1
  • دوربین اصلی: از 3 حسگر تشکیل شده است
  • حسگر 50 مگاپیکسلی با لنز واید
  • حسگر 50 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید
  • حسگر 50 مگاپیکسلی با لنز تله‌فتو
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: در 3 نوع عرضه شده است
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM 12 گیگابایتی
  • سیستم‌عامل: Android 12
  • وزن: 204 گرم
  1. گوشی Xiaomi 11i

اگر به دنبال یکی از بهترین گوشی های شیائومی از نظر کیفیت نمایشگر و باتری هستید، گوشی Xiaomi 11i گزینه بسیار مناسبی برای شما خوهد بود. این گوشی در ژانویه 2022 رونمایش شده است و کاربران زیادی به آن علاقه دارند. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 است که از نوع 120 هرتز است. باتری آن 5160 میلی آمپر است و دوربین اصلی آن از سه حسگر 108 در لنز واید، 8 مگاپیکسل در لنز اولترا واید و 2 مگاپیکسل در لنز ماکرو تشکیل شده است. همچنین دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل است که عدد نسبتاً قابل قبولی برای یک گوشی میان رده با این قیمت است.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 67 اینچی از نوع AMOLED, 120Hz, HDR10, 700 nits, 1200 nits
  • باتری: 5160 میلی‌آمپر در ساعت
  • پردازنده: MediaTek Dimensity 920 5G
  • دوربین اصلی: از 3 حسگر تشکیل شده است
  • حسگر 108 مگاپیکسلی با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید
  • حسگر 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: در 3 نوع عرضه شده است
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM 6 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • وزن: 207 گرم
  1. گوشی Xiaomi Redmi 9A Sport

به دنبال یکی از گوشی های میان رده هستید که با هزینه کم بتواند نیاز شما را برطرف کند؟ گوشی Xiaomi Redmi 9A Sport گزینه بسیار مناسبی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 است که با استفاده از آن می توانید تقریباً هر کاری انجام دهید. همچنین باتری آن 5000 میلی آمپر است که رقم بسیار مناسبی است. دوربین پشت این گوشی تنها یک ماژول 13 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن هم 5 مگاپیکسل است. پرازنده آن از نوع مدیا تک است که برای انجام کارهای روزمره گزینه مناسبی است. البت توجه داشته باشید که این گوشی برای بازی مناسب نیست و تنها به درد افرادی می خورد که به دنبال انجام کارهای روزمره خود هستند.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش:53 اینچ از نوع IPS LCD
  • وزن 194 گرمی
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر در ساعت
  • پردازنده: تراشه از نوع Media Tek MT6762G Helio G25
  • دوربین پشت گوشی: 13 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 10
  • حافظه داخلی: 2 نوع
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت با حافظه RAM، 2 گیگابایت
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت با حافظه RAM، 3 گیگابایت
  1. گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro

یکی دیگر از گوشی هایی که در سال 2021 معرفی شده است و آخرین نسل از سری note شیائومی است، گوشی Xiaomi Redmi Note 11 Pro است. این گوشی با طراحی بسیار زیبا توانسته انتخاب بسیاری از کاربران باشد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچ است و نوع صفحه نمایش ان از نوع امولد است. باتری آن 4500 میلی آمپر است و قابلیت شارژ سریع دارد. همچنین این گوشی دارای سه ماژول دوربین در پشت است که شامل حسگر 108 مگاپیکسل با لنز واید، حسگر 8 مگاپیکسل با لنز اولترا واید، حسگر 2 مگاپیکسل با لنز تله ‌فتو خواهد بود. همچنین پردازنده مدیا تک روی آن به شما کمک می کند تا بتوانید بسیاری از کارهای روزمره خود را به راحتی انجام دهید.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 67 اینچ از نوع AMOLED با رزولوشن تصویر هم 1080 × 2400 پیکسل
  • ضخامت ۸٫۳ میلی‌متر و وزن 204 گرم
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر در ساعت با قابلیت شارژ سریع
  • پردازنده: 8 هسته‌ای با تراشه MediaTek Dimensity 920 5G
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 108 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسل با لنز اولترا واید
  • حسگر 2 مگاپیکسل با لنز تله‌فتو
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • حافظه داخلی: 3 نوع
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 6 گیگابایت
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  1. گوشی Xiaomi Poco C31

یکی دیگر از گوشی های میان رده شیائومی که طراحی ساده و زیبایی دارد، گوشی Xiaomi Poco C31 است. این گوشی در سال 2021 عرضه شده است و توانسته در مدت زمان کوتاهی به یکی از محبوب ترین گوشی های میان رده شیائومی تبدیل شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.53 اینچی است و از تکنولوژی LCD IPS پشتیبانی می کند. باتری این گوشی 5000 میلی آمپر و از نوع لیتیوم پلیمر است. همچنین پردازنده آن مدیا تک است که برای یک گوشی میان رده مناسب است.  این گوشی دوربین متوسط دارد و در پشت آن 3 ماژول دوربین با مشخصات حسگر 13 مگاپیکسل با لنز واید، حسگر 2 مگاپیکسل با لنز ماکرو و حسگر 2 مگاپیکسل با لنز عمیق وجود دارد.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش:6.53 اینچ از نوع LCD IPS با رزولوشن 720 × 1600 پیکسل
  • وزن ۱۹۴ گرم
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر در ساعت و از نوع لیتیوم پلیمر
  • پردازنده: تراشه مدل Media Tek MT6765G Helio G35
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 13 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 2 مگاپیکسل با لنز ماکرو
  • حسگر 2 مگاپیکسل با لنز عمیق
  • دوربین سلفی: 5 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 10
  • حافظه داخلی: 2 نوع
  • حافظه داخلی 32 گیگابایت با حافظه RAM، 3 گیگابایت
  • حافظه داخلی 64 گیگابایت با حافظه RAM، 4 گیگابایت
  1. گوشی Xiaomi Redmi 10 Prime

یکی دیگر از گوشی های جدید شیائومی که در بازار وجود دارد، گوشی Xiaomi Redmi 10 Prime است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است و برای افرادی که به گوشی با صفحه نمایش متوسط نیاز دارند گزینه مناسبی است. نوع صفحه نمایش آن ال سی دی است و از باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر پشتیبانی می کند. همچنین وجود قابلیت شارژ سریع در آن به شما کمک می کند تا بتوانید گوشی خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی شارژ کنید. پردازنده آن از تراشه مدیا تک تشکیل شده است که با توجه به میان رده بودن این گوشی مناسب است. همچنین در پشت انی گوشی سه لنز دوربین با مشخصات حسگر 50 مگاپیکسل با لنز واید، حسگر 2 مگاپیکسل با لنز اولترا واید و حسگر 2 مگاپیکسل با لنز عمیق به چشم می خورد.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش:6.5 اینچ از نوع LCD با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل
  • باتری: 6000 میلی‌آمپر در ساعت با قابلیت شارژ سریع
  • پردازنده: تراشه مدل Media Tek Helio G88
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 50 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 2 مگاپیکسل با لنز اولترا واید
  • حسگر 2 مگاپیکسل با لنز عمیق
  • دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • حافظه داخلی: 2 نوع
  • حافظه داخلی 64 گیگابایت با حافظه RAM، 4 گیگابایت
  1. گوشی 11i HyperCharge

یکی دیگر از گوشی های شیائومی که در سال 2022 عرضه شده است و مشابه مدل 11i است، گوشی 11i HyperCharge است. این گوشی مشابه مدل قبلی خود است با این تفاوت که شیائومی تغییراتی روی باتری آن لحاظ کرده است. در حال حاضر این گشوی از شارژ سریع 120 وات بهره می برند و در مدت زمان 15 دقیقه گوشی به صورت کامل شارژ می شود. بنابراین اگر شما از جمله افرادی هستید که از گوشی زیاد استفاده می کنید و نگران تمام شدن باتری آن هستید، این گوشی مناسب شما خواهد بود. همچنین سخت افزار هم قابل قبول و عالی است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 6.67 اینچی از نوع AMOLED, 120Hz, HDR10, 700 nits, 1200 nits
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر در ساعت
  • پردازنده: MediaTek Dimensity 920 5G
  • دوربین اصلی: از 3 حسگر تشکیل شده است
  • حسگر 108 مگاپیکسلی با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسلی با لنز اولترا واید
  • حسگر 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو
  • دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
  • حافظه داخلی: در 3 نوع عرضه شده است
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM 6 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM 8 گیگابایتی
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • وزن: 204 گرم
  1. گوشی redmi k30 ultra

به دنبال یک گوشی موبایل قدرتمند هستند که با آن بتوانید همه کارهای موردنظر خود را انجام دهید؟ گوشی redmi k30 ultra گزینه مناسبی است. این موبایل از پردازنده اسنپ دراگون 865 پشتیبانی می کند و فرکانس پردازنده آن روی 206 گیگاهرتز است. این گوشی از دوربین اصلی 46 مگاپیکسلی تشکیل شده اس و دارای ظرفیت باتری 4500 است. همچنین شارژ آن با جریان 33 وات گوشی شما را شارژ می کند که در مدت زمان کوتاهی گوشی شما به صورت کامل شارژ می شود.

  1. گوشی civi

این موبایل با ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر می تواند یک گزینه مناسب باشد. همچنین قابلیت فست شارژ آن کمک می کند تا در 45 دقیقه گوشی به صورت کامل شارژ شود. صفحه نمایش OLED به همراه رزلوشن بالا باعث شده تا این گوشی به یکی از بهترین انتخاب های کاربران تبدیل شود. در پشت این گوشی سه لنز 64، 8 و 2 مگاپیکسلی با کاربردهای لنز واید، اولترا وارد و ماکرو قرار گرفته است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به شما کمک می کند تا بتوانید تصاویر سلفی با کیفیتی تهیه کنید.

به طور کلی مشخصات گوشی به صورت زیر است:

  • صفحه‌نمایش: 5.5 اینچ از نوع OLED با رزولوشن 1080 × 2400 پیکسل
  • وزن ۱۶۶ گرم
  • باتری: 4500 میلی‌آمپر در ساعت با قابلیت شارژ 100 درصد در 45 دقیقه
  • پردازنده: تراشه از نوع Qualcomm SM7325 Snapdragon778 5G
  • دوربین پشت گوشی: 3 ماژول
  • حسگر 64 مگاپیکسل با لنز واید
  • حسگر 8 مگاپیکسل با لنز اولترا واید
  • حسگر 2 مگاپیکسل با لنز ماکرو
  • دوربین سلفی: 32 مگاپیکسل
  • سیستم‌عامل: Android 11
  • حافظه داخلی: 3 نوع
  • حافظه داخلی 128 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی 256 گیگابایت با حافظه RAM، 12 گیگابایت

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *