درون‌ها امروزه نقش بیشتری در انواع ویدیو‌ها ایفا می‌کنند. دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد، اما وجود مدل‌های خوب با قیمت مناسب از دلایل اصلی آن است به نحوی که این محصول را از یک کالای دور از دسترس، به یک وسیله‌ی قابل خرید برای بسیاری از هنرمندان بدل کرده است. حالا در فیلم‌های پیش از عروسی، در موزیک ویدیوها و حتی کارهای تبلیغاتی، تصاویر هوایی به وفور یافت می‌شوند.

اگر شما هم به فکر خرید یک مدل با قیمت مناسب هستید، ما لیستی از 3 مدل برتر زیر 200 دلار را برایتان تدارک دیده‌ایم که با هم مروری بر آن‌ها خواهیم داشت.

  1. Potensic T25 GPS Drone

Potensic T25 GPS Drone
Potensic T25 GPS Drone

T25 جثه کوچکی دارد و با دوربین 1080p که روی آن نصب شده، هم برای پروازهای تفریحی مناسب است و هم تصاویر خوبی می‌گیرد. لنز این دوربین تا 120 درجه تصویر برداری می‌کند و با توجه به این لنز شما می‌توانید تصویر را تا 70 درجه ببندید. این محصول با دو GPS کار می‌کند که رهگیری آن را بسیار ساده خواهد کرد.

Potensic T25 GPS Drone
Potensic T25 GPS Drone

امکاناتی عالی برای این دستگاه تدارک دیده شده که از جمله آن تعیین مسیر حرکت، کنترل به وسیله عینک‌های واقعیت مجازی، بازگشت خودکار، نگه داشتن خود در یک ارتفاع مشخص، دنبال کردن خودکار فرد و …  است.

  1. Potensic D58, FPV Drone

Potensic D58, FPV Drone
Potensic D58, FPV Drone

شاید درون‌های بهتری از گزینه‌های لیست ما وجود داشته باشد، اما ما حداقل دوربین 1080p را برای این محصول واجب می‌دانیم و D58 نیز با داشتن چنین لنزی که از زاویه 120 تا 90 درجه فیلم برداری می‌کند، از تکنولوژی 5G و Wifi پشتیبانی می‌کند و در مجموع تصویری عالی می‌گیرد، پیش نیازها برای بودن در این لیست را دارد. همچنین مشکل ارسال همزمان ویدیو که در درون‌هایی با این قیمت وجود دارد، در این محصول بدون مشکل انجام می‌پذیرد.

Potensic D58, FPV Drone
Potensic D58, FPV Drone

باتری این درون در حالت شارژ کامل 36 دقیقه پرواز را ممکن می‌کند که البته به پای درون‌های گران‌قیمت نمی‌رسد اما در این رنج قیمت، 36 دقیقه عالی است. این محصول نیز بسیاری از امکانات پروازی مدل قبل را دارد و می‌تواند برای مدتی در یک ارتفاع مشخص باقی بماند، به صورت خودکار به جایی که از آن بلند شده برگردد و … .

  1. SIMREX X11 Upgraded GPS Drone

SIMREX X11 Upgraded GPS Drone
SIMREX X11 Upgraded GPS Drone

این محصول برای کسانی است که پرواز با درون را تازه آغاز کرده‌اند، با این حال امکاناتی در این نسخه از X11 گنجانده شده که آن را در بعضی موارد همچون درون‌های گران قیمت جلوه می‌دهد. یکی از این موارد تثبیت کننده دوربینی است که روی آن نصب شده تا در مواقعی که شما به درون جهت می‌دهید، زاویه تصویر شما تا حد زیادی از دست نرود.

SIMREX X11 Upgraded GPS Drone
SIMREX X11 Upgraded GPS Drone

این محصول نیز از دوربین 1080p با زاویه 108 درجه بهره می‌برد و با وجود تکنولوژی‌های 5G و WiFi، فید توامان در آن به خوبی فعال است. مدت پرواز این محصول در حالت شارژ کامل 22 دقیقه می‌رسد که حدی متوسط برای محصولی در این حد است. X11 تا ارتفاع 500 متری می‌تواند پرواز کند و امکاناتی از قبیل بازگشت خودکار، تنظیم مسیر حرکتی از طریق GPS، ماندن در ارتفاعی خاص و هدایت آسان را نیز برای کاربر به همراه خواهد داشت.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *