امنیت و ناشناس بودن در دنیای مجازی حق هر کسی است که در سایت‌های معروف ایمیل به علت تبلیغات به صورت کامل رعایت نمی‌شود و اطلاعات شما جهت نمایش تبلیغات مناسب جمع‌آوری می‌شود. همچنین امکان شنود و یا سانسور ایمیل توسط مراجع امنیتی از دیگر نگرانی‌های افراد بوده‌است.

ایمیل‌های ناشناس از راه‌های اصلی جلوگیری از موارد فوق‌الذکر است که البته حتما باید با مخفی کردن IP توسط VPN یا نرم‌افزاری مثل Tor همراه باشد. در ادامه به معرفی ده سایت جهت این کار می‌پردازیم:

ارسال ایمیل ناشناس/رمزگذاری شده

Anonymous Email – TorGuard یک جعبه‌ی دریافت ایمیل ناشناس با حجم ۱۰ مگابایت حجم و امنیت بالا به روش رمزگذاری SSL و G/PGP به هر کاربر تحویل می‌دهد.

GurerrilaMail یک آدرس ایمیل موقتی و قابل حذف به کاربر می‌دهد که توانایی دریافت و ارسال ایمیل دارد. این ایمیل تنها یک ساعت عمر دارد و برای ساخت آن هیچ اطلاعاتی جز اسم ایمیل نیاز نیست.

Secure Mail

Secure Mail ایمیل‌ها را توسط کلید ۴۰۹۶بیتی رمز‌گذاری کرده و کسی جز شما امکان خواندن آن را ندارد. این سایت نیز هیچ اطلاعاتی(حتی IP) نمی‌خواهد و ضمنا شدیدا با اسپم مبارزه می‌کند.

The Anonymous Email امکان دریافت و ارسال ایمیل با آدرس ایمیل اصلی شما را دارد و برای این کار هیچ اطلاعات شخصی‌ای دریافت نمی‌کند.

ارسال ایمیل بدون عضو شدن در سایت

شاید تمایلی به دریافت ایمیل نداشته‌ باشید و تنها به دنبال ارسال آن باشید. در این صورت این سایت‌ها حتما به کارتان می‌آیند.

AnonymousEmail.me یک فرم ساده حاوی آدرس دریافت‌کننده، موضوع و متن و احیانا فایل ایمیل را به کاربر ارائه کرده و ایمیلی یک‌طرفه ارسال می‌کند.

۵ymail قابلیت ارسال ایمیل‌هایی بسیار زیبا توسط ادیتور پرامکانات خود را به کاربران می‌دهد. برای داشتن جعبه‌ی دریافت نیاز به وارد کردن ایمیل واقعی است و همچنین با پرداخت پول می‌توانید امکانات بیشتری هم کسب کنید.

CyberAtlantis

CyberAtlantis با رابط کاربری ساده‌ی خود امکان آدرس ایمیل بدون ثبت شدن IP و اطلاعات شخصی را به کاربران می‌دهد.

دریافت ایمیل

اگر به یک ایمیل برای دریافت ایمیل تاییدیه(مثلا پس از عضو شدن در یک سایت) نیاز دارید و تمایلی به دریافت خبرنامه و یا هر ایمیل دیگری(از جمله هنگام فراموش کردن رمز عبور) از سایت ندارید، با سایت‌های زیر می‌توانید آدرسی موقتی بسازید و ایمیل مورد نظر را دریافت کنید.

myTrashMail دارای دو نوع ایمیل عمومی و یا خصوصی(با نام کاربری و رمز عبور) است که هر دو به صورت خودکار پاک می‌شوند.

Mailnesia

Mailnesia این سایت علاوه بر امکانات عادی، امکان بسیار کاربردی باز کردن خودکار لینک تاییدیه را دارد که بدون شک کاربران از آن استفاده خواهند کرد.

Spambog یک آدرس ۷ روزه به کاربران می‌دهد که امکان پاسخ دادن و فروارد کردن ایمیل هم دارد اما نمی‌توان در آن از پایه ایمیلی جدید نوشت.

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *