اگر بر روی سایت یا در مجموعه‌ای کار می‌کنید که نیاز است در طول روز بارها به ساعت در مناطق زمانی مختلف نگاه بندازید و فاصله زمانی را محاسبه کنید تا در جلسات شرکت کرده یا مطلبی را منتشر نمایید، احتمالا به ابزارهای آنلاینی که امروز به شما معرفی می‌کنیم، نیاز پیدا کنید.

سایت‌هایی که امروز در لیست ما گنجانده شده‌اند، هر کدام به راحتی این امکان را به شما می‌دهند تا مناطق زمانی مختلف را مرور کرده و ساعت منطقه زمانی خود را به آن‌ها کنید.

Worldtimebuddy

این سایت ابزارهای مختلفی را برای تبدیل ساعت در مناطق زمانی مختلف در اختیار شما گذاشته و شما به راحتی می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به ساعت کشوری خاص، در جلسات شرکت کنید یا هر کار دیگری که دارید را به انجام برسانید. دنبال کردن ساعت کاری در جاهای مختلف و همچنین مقایسه چند منطقه زمانی با هم از جمله کاربردهای این سایت است.

Worldtimebuddy

Time.is

Time.is با ظاهر بسیار ساده‌ای که دارد، یک ابزار آنلاین و کاربردی برای تبدیل مناطق زمانی به هم است و شما به راحتی با وارد کردن لوکیشین می‌توانید این کار را انجام دهید. ابزارهای اضافی در Time.is وجود ندارد و همین باعث می‌شود، برای بسیاری که تنها می‌خواهند ساعت خود را با منطقه‌ای دیگر مقایسه کنند، کاربردی‌تر هم باشد.

Time.is

Greenwich Mean Time

در عوض این سایت با ابزارها و ظاهر مدرن‌ترش، امکانات خیلی بیشتری برای تبدیل و مقایسه مناطق زمانی در اختیار شما می‌گذارد. Greenwich Mean Time همچنین ابزارهای جانبی همچون زمان طلوع و غروب خورشید، ساعت شهرهای مختلف و حتی ساخت تایمر مخصوص خودتان را به شما می‌دهد. در مجموع Greenwich Mean Time یک سایت کامل است که بسیاری از نیازهای شما در این رابطه را به خوبی برطرف می‌کند.

Greenwich Mean Time

Time Zone Converter by TimeAndDate

همانطور که از اسم سایت پیداست، Time Zone Converter را سایت معروف TimeAndDate معرفی کرده تا کاربرانش بتوانند از طریق مرورگر خود، مناطق زمانی شهرهای مختلف را متوجه شده و ساعت دقیق آن‌جا را بدانند. شما در این سایت می‌توانید تا 11 سایت مختلف را در لیست خود اضافه کنید و به صورت توامان ساعت را در آن‌جا ببینید. همچینی شما می‌توانید هر زمان که خواستید، این اطلاعات را به ایمیل خود نیز ارسال نمایید.

Time Zone Converter by TimeAndDate

Time Zone Converter by TheTimeNow

یکی دیگر از سایت‌های معروف که ابزاری برای تبدیل مناطق زمانی در خود دارد، TheTimeNow است که ابزار آنلاین Time Zone Converter را ارائه کرده است. این سایت امکانات زیادی داشته و از نظر ظاهری نیز پیچیده‌تر نسبت به دیگران به نظر می‌آید و شما در آن می‌توانید اطلاعاتی اضافی همچون ساعت طلوع و غروب خورشید و همچنین تغییر ساعت کشورها برای صرفه جویی در مصرف را مشاهده نمایید.

Time Zone Converter by TheTimeNow

World Time Buddy

دو گزینه‌ی آخری که به شما معرفی می‌کنیم، سایت نیستند و در واقع افزونه‌ای برای مرورگرها به حساب می‌آیند. World Time Buddy افزونه‌ای برای مرورگر کروم بوده که به خوبی می‌توانید موقعیت جغرافیایی شما را متوجه شده و سپس به صورت خودکار، آن را با جایی که می‌خواهید مقایسه می‌کند. امکانات World Time Buddy بسیار عالی بوده و شما می‌توانید چیزهای اضافی زیادی در آن ببینید و سپس امکان اشتراک‌ گذاری‌ این اطلاعات به وسیله‌ی جیمیل یا تقویم گوگل را نیز دارید.

World Time Buddy

Timezone Converter by Szivacs

در نهایت این افزونه هم برای کاربران مرورگر فایرفاکس خوب است که یک تبدیل کننده ساده و کارآمد برای تبدیل ساعت مناطق زمانی مختلف است و شما می‌توانید چند کشور مختلف را در لیستش اضافه کرده تا همیشه ساعت آن‌جاها را در گوشه‌ای از مرورگر خود ببینید.

Timezone Converter by Szivacs

 

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *