اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی در سال ۲۰۲۰ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید.

  • امکان ارتباط با ادمین: در برخی از اکانت ها بخصوص اکانت های هنری، سعی براین است تا بتوانند به شکلی مستقیم کاربران را در ارتباط با ادمین ها قرار دهند. با انجام این کار مخاطبان می توانند با بهره بردن از یک روش ساده از ادمین ها و آثارشان قدردانی کنند.
  • هیچ‌چیز ننویسید! چنانچه شما جزء افراد مشهور و شناخته شده هستید، اصلا نیازی به نوشتن متن بیو برای اینستاگرام خود ندارید. در این زمینه می توان صفحه پرویز پرستویی را مثال زد که اصلا از هیچ متنی در قسمت بیو در اکانت خود استفاده نکرده است. ولی با این وجود چون شما پرویز پرستویی نیستید بهتر است از یک متن برای بیو اینستاگرام خود استفاده کنید تا از این طریق امکان آشنایی دیگران با شما ایجاد شود.

چطور لوکیشن را به بیوی اینستاگرام اضافه کنیم؟

برای افزودن محل کسب و کار خود در اینستاگرام ابتدا وارد اکانت کاربری خود شوید. روی  Edit Profile کلیک کنید. در زیر بخش Public Business Information به قسمت لوکیشن توجه کنید و آن را تنظیم کنید یا ویرایش کنید در نهایت روی Done کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شوند

منظور از هشتگ تجاری شخصی چیست؟

شما می توانید به منظور شهرت بیشتر خود، برای کسب و کار، محصولات و برند خود، هشتگ هایی کاملا ابداعی ایجاد کنید و آن را در بخش بیوی خود بنویسید. این هشتگ به طور اختصاصی به کاربرانی که صرفا به دنبال محصولات و پست های شما هستند کمک می کند تا شما را راحت تر بیابند و از پست های جدیدتان مطلع شوند. دقت کنید که این هشتگ نباید با سایر هشتگ های دیگر برندها یکسان باشد. برای یک انتخاب بهتر، می توانید بخشی از نام برند یا وب سایت خود یا کلمه ای کاملا ابداعی در آن بگنجانید.

برای قرار دادن هشتگ چکار باید کنیم؟

کاملا ساده است. وقتی می خواهید از هشتگ در پست های خود استفاده کنید ابتدا از علامت شارپ # استفاده می کنید و بعد عبارت خود را به آن می چسبانید. وقتی که در حال نوشتن بیو هستید همین کار را انجام دهید. شاید در حالت ویرایشی نتوانید آن را قابل کلیک بیابید اما در خروجی بعد از ذخیره شدن، تحت رابط کاربری اینستاگرام به مثابه یک لینک عمل می کند.

چطور از منشن کردن استفاده کنیم؟

منشن کردن، یعنی استفاده از یک نام کاربری به همراه علامت @، شما می توانید این کار را در پست ها و در بیو اینستاگرام استفاده کنید. اگر صفحه تجاری شما، با صفحه دیگری در ارتباط است، یا این که برای اهداف خود، نیاز دارید تا صفحات دیگری را به کاربران نمایش دهید، می توانید در بیو خود ابتدا @ را نوشته و بعد نام کاربری صفحه مکمل خود را بدان بچسبانید.

نکته بعدی نیز این است که این منشن شدن نباید حتما صفحه باشد. شاید مسئول پرسش و پاسخ در برند شما فردی خاص باشد. برای این که کاربران را به وی ارجاع دهید می توانید از این قابلیت، و افزودن نام کاربری او، در بیوی خود، کاربران را به زحمت فقط ۱ بار لمس کردن به صفحه او هدایت کنید.

ایده های بیو اینستاگرام برای صفحات مختلف اینستاگرام

Würkin Stiffs به فروش محصولات جانبی پوشاک و فشن آقایان می پردازد. بیو اینستاگرام برای این پیج بسیار ساده است اما صدای برند و هویت برند در آن به خوبی دیده می شود. از طرفی با وجود لینک به وب سایت،اطلاعاتی از سایر کانال های شبکه های اجتماعی اش نیز وجود دارد.

Manitobah Mukluks برای محصولات پاپوش نظیر کفش شروع به کار کرده و از هارمونی خاصی در صفحه خود استفاده می کند. برای این که برندسازی به خوبی صورت گیرد، از تم رنگی خاص معرف برند خود استفاده کرده اند. شما می توانید این ویژگی را حتی در هایلایت های این صفحه مشاهده کنید. وجود ایموجی های سرگرم کننده، هشتگ و لینک شرکت در مسابقه، از دیگر ویژگی های این بیو است که موجب شده ورودی های شبکه اجتماعی اینستاگرام برای آنها فوق العاده باشد.

KaiKini Bikinis که برای محصولات پوشاک زنانه کار می کند بیشترین تلاشش این است که هایلایت هایی برای پوشاک داشته باشد و شو آف مناسبی برای لباس ها ایجاد کند. از جمله این هایلایت ها می توان به آموزش هایی پیرامون روش انتخاب محصولات برای افراد اشاره دارد. همچنین از محصولات آینده خود می گویند و کاربران را به خرید ترغیب می کنند.

Johnny Cupcakes نیز نمونه دیگری از این برندهاست که در حوزه لباس های تولیدی کار می کند که با عکس های خاص خود واقعا یکتا جلوه می کنند. در این صفحه نیز هایلایت های ثابتی همیشه وجود دارد و با عکس هایی که ارائه می شود، سعی شده ارتباط شخصی با کاربران ایجاد شده و به گونه ای پست ها تنظیم شود که کاربران هر روز این برند را همراه خود یابند.

iHeartRaves نیز در حوزه پوشاک کار می کند، به کاربران با کمک استوری های جوان پسندی که تولید می کند، در مورد محصولات خود توضیح می دهد. وجود ایموجی ها، لینک در بیو و توضیحات کامل، در کنار تصاویر و ادبیات جوان پسند از ویژگی های این برند است که در بیو اینستاگرام خود نمایی می کند.

در مقاله بعدی به بررسی ادامه این بحث می‌پردازیم.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *