استفاده از تبلیغات اینترنتی در گذشته یکی از تاثیرگذارترین راه‌های برای افزایش درآمد کسب‌وکارها و معرفی محصولات به شمار می‌رفت و البته امروزه نیز کمک زیادی به کسب‌وکارها می‌کنند. یکی از مشکلاتی که امروزه سبب کاهش تاثیر تبلیغات اینترنتی و کاهش نرخ تبدیل شده است، شناخته شدن تبلیغات اینترنتی بی‌کیفیت توسط کاربران و البته کمی هم بی‌اعتمادی کاربران نسبت به تبلیغات‌های صورت گرفته در فضای آن است. در این مقاله قصد داریم به بررسی یکی از روش‌های بسیار کاربردی در زمینه تبلیغات اینترنتی بپردازیم که تاثیر به سزایی در فروش کسب‌وکار آنلاین و افزایش درآمد خواهد داشت.

ریپورتاژ آگهی، جایگزینی مناسب برای معرفی کسب‌وکارها به جای تبلیغات اینترنتی

ریپورتاژ آگهی یکی از روش‌های بسیار موثر تبلیغاتی است که با استفاده از آن قادر به معرفی محصولات یا خدمات سایت خود در سایت‌های دیگر در قالب مقالات و مطالب سایت هستید. اگر از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید، از مزایای زیادی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برخوردار خواهید بود که مهم‌ترین آنها همیشگی بودن آن در سایت‌های دیگر است و هیچوقت از سایت تبلیغ‌گیرنده حذف نخواهد شد.

در این مقاله به بررسی چند مورد از مهم‌ترین مواردی که سبب می‌شود تا کاربران از ریپورتاژ آگهی به جای تبلیغات اینترنتی استفاده کنند خواهیم پرداخت تا بتوانید بیشتر از آن استفاده کنید و بازخوردهای مثبت بیشتری را دریافت کنید.

کسب‌وکار خود را به صورت کامل در قالب یک مطلب معرفی کنید!

یکی از مشکلاتی که تبلیغات اینترنتی برای شما بوجود می‌آورند، محدودیت‌هایی است که در زمینه معرفی کسب‌وکار یا محصولات سایت خود در پیش روی شما قرار دادرد! در تبلیغات اینترنتی شما تنها در حد چند خط قادر به معرفی محصول یا خدمات خود خواهید بود اما در قالب ریپورتاژ آگهی شما می‌توانید کسب‌وکار خود را در قالب هزاران کلمه معرفی کنید و بازخوردهای مناسبی برای کاربران ایجاد کنید.

در تولید یک مقاله برای ریپورتاژ آگهی شما می‌توانید به جای آنکه فقط نام محصول خود را نام ببرید و از کاربر بخواهید به سایت شما برای معرفی ویژگی‌های آن محصول دعوت کنید، می‌توانید ابتدا از برند خود و رزومه کاری برای کاربران سخن بگویید، سپس با معرفی محصول به بررسی مزایای محصول و کاربرد آن بپردازید. البته طولانی بودن مقاله می‌تواند یک زنگ خطر برای شما باشد!

کاربران در دنیای امروز کمتر حوصله‌ی خواندن یک مقاله طولانی را دارند و اگر مقاله شما از جذابیت کافی برخوردار نباشد، ممکن است کاربر مقاله شما را تا انتهای آن مطالعه نکند و با خواندن چند خط اول آن، صفحه آن مقاله را ببندد. بنابراین در نگارش یک مقاله ریپورتاژ سعی کنید چند خط اول را کاملا جذاب و خواندنی برای کاربر بنویسید و حتی می‌توانید از یک داستان مشهور و قهرمان‌های آن برای شروع یک ریپورتاژ آگهی استفاده کنید و سپس به معرفی برند و کسب‌وکار تجاری خود بپردازید.

یکی از روش‌های افزایش نرخ تبدیل ارائه یک مقاله مفید، کاربردی و آموزش به کاربران است و در بین مطالب خود به معرفی خدمات خود بپردازید! به طور مثال در زمینه معرفی یک هاستینگ می‌توانید به بررسی یک میزبانی وب مناسب بپردازید و به کاربران بگویید که چه سرویسی مناسب میزبانی سایت آنها است! سپس با معرفی سرویس‌های هاستینگ خود از آنها بخواهید از سرویس‌های شما استفاده کنند و از این طریق به افزایش درآمد و فروش کسب‌وکار خود کمک کنید.

  • پرشین تولز ارائه دهنده میزبانی وب بر روی سرورهای قدرتمند لینوکس و ویندوز ، در ایران و خارج از ایران به همراه کنترل پنل های قدرتمند plesk و cPanel  امکانات فراوانی را برای مدیریت فایلها و دیتابیس فراهم می کنند.

بسیاری از کاربران ریپورتاژ آگهی را مطالعه می‌کنند!

امروزه بسیاری از کاربرانی که وارد یک سایت می‌شوند، ممکن است به بنرهای تبلیغاتی سایت نگاه نکنند و تنها مطالب سایت است که برای آنها اهمیت دارد؛ این موضوع به معنای کاهش نرخ تبدیل در استفاده از روش‌ تبلیغات بنری است که ریپورتاژ آگهی با این مشکل مواجه نیست! ریپورتاژ آگهی در واقع یکی از مطالب و محتوای اصلی سایت را تشکیل می‌دهد که بسیاری از کاربران آن را مطالعه می‌کنند؛ با انتخاب یک عنوان جذاب و حرفه‌ای می‌توانید احتمال خوانده شدن مطالب سایت خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

همچنین در اکثر سایت‌های اینترنتی در بخش صفحه اصلی از قابلیت تصویر شاخص مطالب استفاده می‌شود که این تصویر شاخص می‌تواند بسیار مفید باشد! زیرا کاربران بسیاری هستند که با تصاویر و محتوای بصری ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و اگر بتوانید از یک تصویر جذاب استفاده کنید، نرخ کلیک آن مطلب در سایت تبلیغ‌گیرنده افزایش پیدا می‌کند. با ورود کاربران به آن مطلب تازه وقت آن رسیده است که محتوای شما قدرت‌نمایی کند و کاربران را ترغیب به استفاده از کسب‌وکار شما کند.

ریپورتاژ آگهی همیشگی است و از سایت حذف نمی‌شود!

یکی از دلایل استفاده از ریپورتاژ آگهی همیشگی بودن آن در سایت تبلیغ‌گیرنده است و هیچ‌گاه قرار نیست آگهی شما از آن سایت حذف شوند! در ریپورتاژ آگهی نیز معمولا چندین لینک به صورت مستقیم و فالو قرار می‌گیرند که این لینک‌ها به افزایش رتبه سایت شما در موتور جستجو کمک زیادی می‌کنند! بسیاری از افراد هستند برای افزایش رتبه خود در موتورهای جستجو دست به خرید بک‌لینک می‌زنند که با حذف آن رتبه سایت کاهش زیادی پیدا می‌کند اما با دائمی بودن آن لینک‌ها این اتفاق نخواهد افتاد.

بنابراین اگر به دنبال افزایش رتبه سایت خود نیز هستید، یکی از راه‌های گرفتن بک لینک از سایت‌های مطرح خرید ریپورتاژ آگهی از آن است که همیشه در سایت باقی خواهند ماند. یکی از مزایای استفاده از ریپورتاژ آگهی این است که اگر در یک سایت با رتبه متوسط نیز مقاله‌ای را منتشر کنید، هرچقدر که آن سایت برای افزایش رتبه خود زحمت بکشد و فعالیت‌هایی را انجام بدهد که گاهی با هزینه‌های سنگین مواجه است، این موضوع به نفع سایت شما نیز خواهد بود و هنگامی که رتبه آن سایت به یک رتبه قابل قبولی رسید سایت شما نیز بازخورد مناسبی دریافت خواهد کرد. در مقاله بعدی به بررسی چند مورد دیگر از مزایای ریپورتاژ آگهی خواهیم پرداخت تا بتوانید با این تبلیغات بیشتر آشنا شوید.

طراح گرافیک و وب‌سایت، متخصص تولید محتوای حرفه‌ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو

Join the Conversation

4 Comments

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *