Skip to main content

همه چیز در مورد بازاریابی فصلی – بخش دوم

بازاریابی فصلی

هر کسب و کاری برای افزایش مخاطبان و فروش خود به دنبال استفاده از راه های مختلف بازاریابی است. در این مقاله به بررسی بازاریابی فصلی که تاثیر زیادی در فروش شما دارد، می پردازیم. روزهای مهم و قابل سرچ را فراموش نکنید! با وجود این که بسیاری از استراتژی های SEO بر روی آورده […]

ایجاد گزینه اضافی با افزونه WooCommerce Extra Product Options

افزونه WooCommerce Extra Product Options

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید، حتماً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک محصول را با اضافه کردن یک ویژگی خاص با قیمت بالاتری به کاربران ارائه کنید! به عنوان مثال ممکن است در کنار محصول خود، بخواهید یک باکس کادو هم ارائه کنید تا اگر کاربر قصد هدیه دادن آن محصول را […]

مراحل قیف بازاریابی کدام هستند؟ – بخش دوم

قیف بازاریابی

اگر کسب و کاری دارید و از روش های مختلف بازاریابی استفاده می کنید، اولین چیزی که باید بدانید قیف بازاریابی است. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟ بازاریابی درونگرا (inbound marketing) برخلاف بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش بیست و یک

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. چطور دیده شویم؟ برای دیده شدن پست […]

همه چیز در مورد بازاریابی فصلی – بخش اول

بازاریابی فصلی

بارها و بارها برای همه ما پیش آمده است که با شروع یک فصل یا حتی مناسبت ایمیل هایی با عنوان تخفیف دریافت می کنیم و گاهی اوقات، پیشنهاد موجود در محتوای ایمیل آن قدر جذاب است که از محصول یا خدمات آن کسب و کار استفاده می کنیم. جالب تر این که بسیاری از […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش بیست

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. اصول پست گذاری و تولید محتوا در […]

ریتارگتینگ یا هدف گذاری چیست؟ – بخش سوم

در مقاله قبلی به بررسی بخشی از موضوع هدف گذاری مجدد پرداختیم و در این مقاله قصد داریم ادامه این موضوع را بررسی کنیم. چگونه یک کمپین ریتارگتینگ به راه بیندازیم؟ برای استفاده از ریتارگتینگ با استفاده از پلتفرم‌های ریتارگتینگ مراحل زیر را دنبال کنید. توجه داشته باشید که این مراحل بیشتر با تبلیغات Google […]

کسب و کار کوچک چیست و از کجا شروع کنیم؟ – بخش چهارم

در مقاله قبلی به بررسی چند راه کار برای افزایش فروش اینترنتی پرداختیم. در این مقاله هم به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. برای آنالیز رقبا پیش از هر چیز باید آنها را گروه بندی کرده و درصد سختی و کلی اتفاقات دیگر که برای هر رقیب متفاوت است را مشخص کنید. سپس بر […]

ریتارگتینگ یا هدف گذاری چیست؟ – بخش دوم

در مقاله قبلی به بررسی بخشی از موضوع هدف گذاری مجدد پرداختیم و در این مقاله قصد داریم ادامه این موضوع را بررسی کنیم. سه) ریتارگتینگ در شبکه‌های اجتماعی (Social media retargeting) هنگامی‌که پای ریتارگتینگ را به شبکه‌های اجتماعی باز می‌کنیم و تبلیغاتمان را در آن‌ها نشان می‌دهیم از «ریتارگتینگ شبکه‌های اجتماعی» استفاده کرده‌ایم. اما […]

کسب و کار کوچک چیست و از کجا شروع کنیم؟ – بخش سوم

در مقاله قبلی به بررسی چند راه کار برای افزایش فروش در کسب و کارهای کوچک پرداختیم. در این مقاله هم به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. در کسب و کار کوچک چه چیزهایی اهمیت دارد؟ برای راه ‌اندازی کسب و کار کوچک هم مانند هر چیز دیگری مواردی هستند که اهمیت زیادی دارند. […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش هفدهم

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی در سال ۲۰۲۰ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. پیگیری مسابقه پس از […]

کسب و کار کوچک چیست و از کجا شروع کنیم؟ – بخش دوم

در مقاله قبلی به بررسی بخشی از مقاله شروع یک کسب و کار کوچک پرداختیم و در این مقاله قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم. انواع کسب و کارهای کوچک اکنون که متوجه شدیم کسب و کارهای کوچک به چه کسب و کار هایی گفته می ‌شود، زمان آن رسیده است که با […]

تکنیک های افزایش فروش اینترنتی – بخش دوم

در مقاله قبلی به بررسی چند راه کار برای افزایش فروش اینترنتی پرداختیم. در این مقاله هم به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. پنج) اعتماد مشتریان را نسبت به خود افزایش دهید تنها چیزی که موجب خرید مشتریان از کسب و کار شما می شود، اعتماد آن ها است. هر چقدر کاربران اعتماد بیشتری […]

تاثیر منفی استفاده از فروشگاه ساز رایگان در کسب و کار – بخش سوم

در مقاله قبلی به بررسی نکاتی در مورد فروشگاه ساز رایگان پرداختیم و در این مقاله قصد داریم به بررسی معایب آن بپردازیم. شش) هزینه پشتیبانی و نگهداری فروشگاه ساز رایگان از مهم ترین کارهایی که برای یک فروشگاه اینترنتی باید انجام شود، پشتیبانی و نگهداری از سایت است. در واقع هر سایتی نیاز به […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش شانزدهم

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی در سال ۲۰۲۰ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. بودجه و تدارکات لازم […]

نکاتی که برای طراحی صفحه فرود باید رعایت کنیم – بخش دوم

در مقاله قبلی به بررسی صفحه فرود پرداختیم و نکاتی برای داشتن یک صفحه فرود عالی را بررسی کردیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی ادامه این موضوع بپردازیم. دو) تعامل با کاربر در صفحه فرود را فراموش نکنید! اگر بتوانید با کاربران در صفحه فرود تعامل داشته باشید، راحت تر می توانید به […]

عملکرد خرده‌فروشی خود در شبکه‌های اجتماعی را بهبود ببخشید

خرده‌فروشی‌ها، بخش زیادی از تراکنش‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص می‌دهند.بر خلاف آن چه خیلی‌ها فکر می‌کنند، شبکه‌های اجتماعی باعث رکود بازار خرده‌فروشی‌ها نشده، بلکه آن‌ها را رشد داده و راه‌های بهتری برای فروش پیش پای آن‌ها می‌گذارد. با این حال، شیوه‌های جدید، مسیرهای متفاوتی را نیز می‌طلبند و شما باید همواره […]

کسب و کار کوچک چیست و از کجا شروع کنیم؟ – بخش اول

بسیاری از کاربران به دنبال شروع یک کسب و کار اینترنتی هستند اما همیشه این سوال در ذهن آن ها وجود دارد که با وجود این همه رقیب، آیا می توان یک کسب و کار موفق داشت؟ قطعاً بله. لازم نیست که از همان ابتدا یک کسب و کار بزرگ باشید، بلکه شما باید یک […]

تکنیک های افزایش فروش اینترنتی – بخش اول

یکی از دغدغه های هر کسب و کار آنلاینی، این است که چگونه می توانید فروش اینترنتی خود را افزایش دهد. در واقع هر کاری که کسب و کار ها انجام می دهند، برای این است که افزایش فروش اینترنتی داشته باشند. طبیعتاً هر چقدر فروش شما بیشتر باشد، درآمد شما هم بیشتر است و […]

تاثیر منفی استفاده از فروشگاه ساز رایگان در کسب و کار – بخش اول

اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را دارید و می خواهید این کار را با فروشگاه ساز های رایگان انجام دهید، ابتدا باید با معایب آن ها آشنا شوید. درست است که فروشگاه ساز های رایگان مزایای زیادی مثل رایگان بودن دارند، اما معایبی هم دارند که برای استفاده از آن ها باید به […]

چگونه نرخ پرش سایت را کاهش دهیم؟ – بخش اول

یکی از موارد بسیار مهمی که در مدیریت سایت و کسب و کار اینترنتی اهمیت زیادی دارد، نرخ پرش سایت است. رفتار کاربران در سایت اهمیت زیادی دارد و اگر کاربران پس از مدت کوتاهی از سایت خارج شوند، این مورد نه تنها روی فروش شما، بلکه روی نتایج گوگل هم تاثیر زیادی دارد. در […]

روش های قیمت گذاری تبلیغات گوگل کدام هستند؟ – روش دوم

فرض کنید که شما تبلیغی با CPC حدود 0.25 دلار  دارید و دوست دارید بابت این تبلیغ 300 کلیک به صورت روزانه دریافت نمایید. با استفاده از این اعداد می توانید بودجه روزانه خود را تخمین بزنید. 0.25 x 300 = $75 در این مثال، 25 سنت بالاترین مقداری است که شما بابت هر کلیک […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش سیزدهم

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. تولید محتوا مناسب و ارتباط آن با […]

تکنیک های جمع آوری ایمیل کاربران سایت – بخش چهارم

در مقاله قبلی به بررسی موضوع افزایش مخاطبان لیست ایمیل مارکتینگ پرداختیم و در این مقاله ادامه این موضوع را دنبال می کنیم. نرخ همگرایی یا (Conversion Rate (CR در بازاریابی ایمیلی: نرخ همگرایی در هر کسب وکار و همچنین در هر بخش از عملیات بازاریابی معنایی متفاوتی دارد اما مفهوم کلی آن، نرخ محقق […]