Skip to main content

مراحل قیف بازاریابی کدام هستند؟ – بخش دوم

قیف بازاریابی

اگر کسب و کاری دارید و از روش های مختلف بازاریابی استفاده می کنید، اولین چیزی که باید بدانید قیف بازاریابی است. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. بازاریابی درونگرا یا Inbound Marketing چیست؟ بازاریابی درونگرا (inbound marketing) برخلاف بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش بیست و یک

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. چطور دیده شویم؟ برای دیده شدن پست […]

استفاده از تبلیغات اینترنتی برای استارت آپ ها – بخش اول

تبلیغات اینترنتی

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید، حتماً با تبلیغات اینترنتی آشنا هستید یا حداقل نام آن را شنیده اید. از تبلیغات اینترنتی می توان به عنوان ابزاری یاد کرد که فروش هر کسب و کاری را در کوتاه ترین زمان ممکن تا چند صد برابر افزایش می دهد. تبلیغات اینترنتی راه های مختلفی دارد؛ […]

همه چیز در مورد بازاریابی فصلی – بخش اول

بازاریابی فصلی

بارها و بارها برای همه ما پیش آمده است که با شروع یک فصل یا حتی مناسبت ایمیل هایی با عنوان تخفیف دریافت می کنیم و گاهی اوقات، پیشنهاد موجود در محتوای ایمیل آن قدر جذاب است که از محصول یا خدمات آن کسب و کار استفاده می کنیم. جالب تر این که بسیاری از […]

مراحل قیف بازاریابی کدام هستند؟ – بخش اول

قیف بازاریابی

یکی از مهم ترین مواردی که در بازاریابی کسب و کارها مورد استفاده قرار می گیرد، قیف بازاریابی است. در مفهوم قیف بازاریابی تمرکز روی فعالیت‌های سازمان و بازاریابان است و در مفهوم سفر مشتری، نگاه بیشتر بر فعالیت‌های مشتریان متمرکز است. با توجه به اینکه در نهایت، این بازاریابان هستند که باید هدایت مشتریان […]

بازاریابی اینستاگرام در سال 2020 چگونه است؟ – بخش پنجم

اینستاگرام مارکتینگ

اگر در سال 2020 بازاریابی اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است، باید روش های جدید آن را بدانید. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. همچنین در استراتژی محتوای اینستاگرام عنوان موضوع مشخص شده است که چه موضوعاتی باید تولید […]

بازاریابی پیامکی یا اس ‌ام ‌اس مارکتینگ – بخش دوم

بازاریابی پیامکی

در مقاله قبل به بررسی بازاریابی پیامکی پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. ادامه ویژگی های پیامک جذاب در اس ام اس مارکتینگ عبارتند از: برای مشتری هیجان و استرس ایجاد کنید؛ مشتریان معمولاً خرید خود را برای لحظه آخر انجام می دهند. اگر قصد ارسال کد تخفیف برای […]

همه چیز در مورد vlog و ویلاگر – بخش چهارم

بسیاری از کاربران در حال حاضر به دنبال پول در آوردن از فضای مجازی هستند و یکی از راه کار های آن، تبدیل شدن به یک ویلاگر است. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. چند قدم پایه برای ویلاگر شدن اگر می […]

انواع ویدیو انیمیشنی برای تبلیغات اینترنتی

وقتی پای ساخت ویدیو برای تبلیغات خود در شبکه‌های مختلف به میان می‌آید، شما 2 یا در واقع 3 راه پیش رو دارید. یا تبلیغات خود را با فیلم برداری، هزینه‌ی سنگین بازیگر و کارگردانی و تدوین و … آماده کنید، یا آن را به صورت انیمیشنی بسازید یا از هر دو استفاده کنید. در […]

بازاریابی پیامکی یا اس‌ ام‌ اس مارکتینگ – بخش اول

بازاریابی پیامکی

تقریباً هر کسب و کاری به دنبال این است محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کند. راه کارهای مختلفی برای این کار وجود دارد که همه چیز بستگی به استراتژی کسب و کار، محصول، میزان بودجه و بازار هدف دارد. یکی از روش های بسیار عالی که شما را مستقیم به […]

بازاریابی اینستاگرام در سال 2020 چگونه است؟ – بخش چهارم

اینستاگرام مارکتینگ

اگر در سال 2020 بازاریابی اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است، باید روش های جدید آن را بدانید. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. پست کردن پیشنهادهای جذاب در اینستاگرام می تواند به بازگشت سرمایه ای عالی منجر شود. […]

همه چیز در مورد ویلاگ و ویلاگر – بخش سوم

بسیاری از کاربران در حال حاضر به دنبال پول در آوردن از فضای مجازی هستند و یکی از راه کارهای آن، تبدیل شدن به یک ویلاگر است. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. برای ویلاگری چه شخصتی لازم است؟ وقتی به برخی […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش نوزدهم

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی در سال ۲۰۲۰ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. زمانی را نیز اختصاص […]

بازاریابی اینستاگرام در سال 2020 چگونه است؟ – بخش سوم

اینستاگرام مارکتینگ

اگر در سال 2020 بازاریابی اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است، باید روش های جدید آن را بدانید. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. تاثیرگذار بودن فعالیت شبکه های اجتماعی در بهبود سئوی سایت یکی از فاکتور های سئو […]

همه چیز در مورد ویلاگ و ویلاگر – بخش دوم

بسیاری از کاربران در حال حاضر به دنبال پول در آوردن از فضای مجازی هستند و یکی از راه کار های آن، تبدیل شدن به یک ویلاگر است. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. تمایل کاربران به محتوای ویدیویی باعث شد که […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش هجدهم

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی در سال ۲۰۲۰ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. هدف قرار دادن مکان […]

بازاریابی اینستاگرام در سال 2020 چگونه است؟ – بخش دوم

اگر در سال 2020 بازاریابی اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است، باید روش های جدید آن را بدانید. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. افزایش و بهبود نرخ تبدیل و فروش همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، […]

همه چیز در مورد ویلاگ و ویلاگر – بخش اول

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن میدان جدید برای ارائه محتوا، مفهوم جدیدی به نام ولاگ و ولاگر به وجود آمد. شاید شما ندانید vlog چیست اما حتماً آن را در شبکه های اجتماعی دیده اید! در شبکه های اجتماعی افرادی هستند که از خود ویدیو منتشر می کنند که به این کار ویلاگ […]

ریتارگتینگ یا هدف گذاری چیست؟ – بخش اول

یکی از اصول بسیار مهم بازاریابی نشان می دهد که احتمال خرید مشتریانی که قبلاً از سایت بازدید کرده باشند، خیلی بیشتر از کاربرانی است که به تازگی یک سایت را دیده اند. به همین دلیل است که مفهومی به هدف گذاری مجدد یا ریتارگتینگ در بازاریابی دیجیتال به وجود آمده است. شما می توانید […]

بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟ – بخش اول

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی رشد بسیار زیادی داشته اند و کاربران زیادی در آن فعالیت می کنند. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در میان کاربران ایران و جهان است که مخاطب هدف هر کسب و کاری را در خود جای داده است. در واقع، هر کسب و کاری می […]

روش های قیمت گذاری تبلیغات گوگل کدام هستند؟ – روش دوم

فرض کنید که شما تبلیغی با CPC حدود 0.25 دلار  دارید و دوست دارید بابت این تبلیغ 300 کلیک به صورت روزانه دریافت نمایید. با استفاده از این اعداد می توانید بودجه روزانه خود را تخمین بزنید. 0.25 x 300 = $75 در این مثال، 25 سنت بالاترین مقداری است که شما بابت هر کلیک […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش چهارم

حتماً می‌دانید که دیده شدن محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محتوا است. به همین دلیل مانند تبلیغات، از کمپین‌های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را به دست مخاطب هدف برسانند. در مجموعه مقالات آموزش کمپین بازاریابی محتوا به بررسی کامل این موضوع می‌پردازیم. اگر بخش‌های قبلی مقاله را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم […]

تکنیک های جمع آوری ایمیل کاربران سایت – بخش چهارم

در مقاله قبلی به بررسی موضوع افزایش مخاطبان لیست ایمیل مارکتینگ پرداختیم و در این مقاله ادامه این موضوع را دنبال می کنیم. نرخ همگرایی یا (Conversion Rate (CR در بازاریابی ایمیلی: نرخ همگرایی در هر کسب وکار و همچنین در هر بخش از عملیات بازاریابی معنایی متفاوتی دارد اما مفهوم کلی آن، نرخ محقق […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش سوم

اگر از آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید تا خدمات یا محصولات خود را معرفی کنید، حتماً می‌دانید که دیده شدن محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محتوا است. به همین دلیل مانند تبلیغات، از کمپین‌های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را به دست مخاطب هدف برسانند. […]