Skip to main content

بازاریابی اینستاگرام در سال 2020 چگونه است؟ – بخش دوم

اگر در سال 2020 بازاریابی اینستاگرام یکی از مهم ترین روش های بازاریابی است، باید روش های جدید آن را بدانید. در مقاله قبلی به بررسی این موضوع پرداختیم و در این مقاله به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. افزایش و بهبود نرخ تبدیل و فروش همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، […]

همه چیز در مورد ویلاگ و ویلاگر – بخش اول

با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن میدان جدید برای ارائه محتوا، مفهوم جدیدی به نام ولاگ و ولاگر به وجود آمد. شاید شما ندانید vlog چیست اما حتماً آن را در شبکه های اجتماعی دیده اید! در شبکه های اجتماعی افرادی هستند که از خود ویدیو منتشر می کنند که به این کار ویلاگ […]

ریتارگتینگ یا هدف گذاری چیست؟ – بخش اول

یکی از اصول بسیار مهم بازاریابی نشان می دهد که احتمال خرید مشتریانی که قبلاً از سایت بازدید کرده باشند، خیلی بیشتر از کاربرانی است که به تازگی یک سایت را دیده اند. به همین دلیل است که مفهومی به هدف گذاری مجدد یا ریتارگتینگ در بازاریابی دیجیتال به وجود آمده است. شما می توانید […]

بازاریابی اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ چگونه است؟ – بخش اول

در سال های اخیر شبکه های اجتماعی رشد بسیار زیادی داشته اند و کاربران زیادی در آن فعالیت می کنند. اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در میان کاربران ایران و جهان است که مخاطب هدف هر کسب و کاری را در خود جای داده است. در واقع، هر کسب و کاری می […]

تکنیک های افزایش فروش اینترنتی – بخش دوم

در مقاله قبلی به بررسی چند راه کار برای افزایش فروش اینترنتی پرداختیم. در این مقاله هم به بررسی ادامه این بحث می پردازیم. پنج) اعتماد مشتریان را نسبت به خود افزایش دهید تنها چیزی که موجب خرید مشتریان از کسب و کار شما می شود، اعتماد آن ها است. هر چقدر کاربران اعتماد بیشتری […]

عملکرد خرده‌فروشی خود در شبکه‌های اجتماعی را بهبود ببخشید

خرده‌فروشی‌ها، بخش زیادی از تراکنش‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی را به خود اختصاص می‌دهند.بر خلاف آن چه خیلی‌ها فکر می‌کنند، شبکه‌های اجتماعی باعث رکود بازار خرده‌فروشی‌ها نشده، بلکه آن‌ها را رشد داده و راه‌های بهتری برای فروش پیش پای آن‌ها می‌گذارد. با این حال، شیوه‌های جدید، مسیرهای متفاوتی را نیز می‌طلبند و شما باید همواره […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش پنجم

اگر از آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید تا خدمات یا محصولات خود را معرفی کنید، حتماً می‌دانید که دیده شدن محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محتوا است. به همین دلیل مانند تبلیغات، از کمپین‌های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را به دست مخاطب هدف برسانند. […]

روش های قیمت گذاری تبلیغات گوگل کدام هستند؟ – روش دوم

فرض کنید که شما تبلیغی با CPC حدود 0.25 دلار  دارید و دوست دارید بابت این تبلیغ 300 کلیک به صورت روزانه دریافت نمایید. با استفاده از این اعداد می توانید بودجه روزانه خود را تخمین بزنید. 0.25 x 300 = $75 در این مثال، 25 سنت بالاترین مقداری است که شما بابت هر کلیک […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش چهارم

حتماً می‌دانید که دیده شدن محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محتوا است. به همین دلیل مانند تبلیغات، از کمپین‌های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را به دست مخاطب هدف برسانند. در مجموعه مقالات آموزش کمپین بازاریابی محتوا به بررسی کامل این موضوع می‌پردازیم. اگر بخش‌های قبلی مقاله را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم […]

تکنیک های جمع آوری ایمیل کاربران سایت – بخش چهارم

در مقاله قبلی به بررسی موضوع افزایش مخاطبان لیست ایمیل مارکتینگ پرداختیم و در این مقاله ادامه این موضوع را دنبال می کنیم. نرخ همگرایی یا (Conversion Rate (CR در بازاریابی ایمیلی: نرخ همگرایی در هر کسب وکار و همچنین در هر بخش از عملیات بازاریابی معنایی متفاوتی دارد اما مفهوم کلی آن، نرخ محقق […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش سوم

اگر از آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید تا خدمات یا محصولات خود را معرفی کنید، حتماً می‌دانید که دیده شدن محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محتوا است. به همین دلیل مانند تبلیغات، از کمپین‌های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را به دست مخاطب هدف برسانند. […]

چگونه برای کسب‌وکارمان وبلاگ‌نویسی کنیم؟ – قسمت دهم

اگر مدیریت کسب‌وکاری را برعهده دارید که می‌خواهید با استفاده از بلاگ نویسی ارزشی برای کاربران ایجاد کنید و فروش خود را افزایش دهید، در مجموعه مقالات بلاگ نویسی و اهمیت آن برای کسب‌وکارها به بررسی آن می‌پردازیم. اگر بخش قبلی مقالات را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ابتدا آن‌ها را بخوانید سپس به سراغ این […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش دوم

اگر از آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید تا خدمات یا محصولات خود را معرفی کنید، حتماً می‌دانید که دیده شدن محتوا یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازاریابی محتوا است. به همین دلیل مانند تبلیغات، از کمپین‌های بازاریابی محتوا استفاده می‌کنند تا بتوانند محتوای خود را به دست مخاطب هدف برسانند. […]

چگونه برای کسب‌وکارمان بلاگ‌نویسی کنیم؟ – قسمت نهم

اگر مدیریت کسب‌وکاری را برعهده دارید که می‌خواهید با استفاده از بلاگ نویسی ارزشی برای کاربران ایجاد کنید و فروش خود را افزایش دهید، در مجموعه مقالات بلاگ نویسی و اهمیت آن برای کسب‌وکارها به بررسی آن می‌پردازیم. اگر بخش قبلی مقالات را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً ابتدا آن‌ها را بخوانید سپس به سراغ این […]

مراحل کمپین بازاریابی محتوایی – بخش اول

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در بازاریابی و تولید محتوا، افزایش بازدید آن و نمایش محتوا به مخاطبان حوزه موردنظر است. در واقع اگر شما تمام بخش‌های بازاریابی محتوا را به درستی انجام داده باشید اما محتوای شما به دست مخاطب نرسد، هرگز نمی‌توانید بگویید که بازاریابی محتوای موفقی داشته‌اید. یکی از راه‌های رساندن محتوا […]

چگونه ریپورتاژ آگهی رایگان و تاثیرگذار بنویسیم؟ – بخش دوم

هر کسب و کاری به دنبال این است که در موتور های جستجو رتبه خوبی داشته باشد و گوگل در صدر قرار دارد. ریپورتاژ آگهی راه کاری برای افزایش رتبه سایت در صفحه نتایج گوگل است. از طرفی، از سایتی که در آن ریپورتاژ قرار می دهید، بازدید و ترافیک مستقیم هم دریافت می کنید […]

تکنیک های جمع آوری ایمیل کاربران سایت – بخش دوم

در مقاله قبلی به بررسی موضوع افزایش مخاطبان لیست ایمیل مارکتینگ پرداختیم و در این مقاله ادامه این موضوع را دنبال می کنیم. چگونه لیست مخاطبان ایمیل مارکتینگ خود را افزایش دهیم؟ اگر تصمیم دارید ایمیل مارکتینگ را به استراتژی فعالیت های دیجیتال مارکتینگ خود اضافه کنید، گام اول داشتن لیستی از مخاطبان است. همچنین […]

تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر سئو – بخش هشتم

اگر از طرفداران مقالات پرشین‌تولز هستید، حتما مقالات مربوط به تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو را خوانده‌اید؛ در مقالات قبلی به بررسی برخی نکات آن پرداختیم و در این مقاله قصد داریم به ادامه این بحث بپردازیم. تعامل کاربران برای اشتراک‌گذاری لینک در صفحات اجتماعی خود اگر محتوای صفحه شما مناسب باشد، بسیاری از کاربران […]

تکنیک های جمع آوری ایمیل کاربران سایت – بخش اول

یکی مهمترین منابعی که می تواند برای شما فروش بسیار خوبی ایجاد کنید، ایمیل مارکتینگ است. با استفاده از ایمیل مارکتینگ می توانید محصولات و خدمات جدید خود را به کاربران معرفی کنید و با آن تعامل بسیار خوبی داشته باشید. یکی از دغدغه های مهم کسب و کارها، این است که چگونه می توانیم […]

آموزش برندسازی شخصی در اینستاگرام – بخش پنجم

اگر به دنبال برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی هستید، لازم است بدانید که بهترین شبکه اجتماعی برای برندسازی شخصی اینستاگرام است. در مجموعه مقالات برندسازی شخصی در اینستاگرام به بررسی مفهوم این موضوع، اهمیت آن و نکاتی برای برندسازی شخصی می‌پردازیم. پس اگر قسمت‌های قبلی این مقاله را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌کنم حتماً ابتدا آن را […]

چگونه از استراتژی محتوا استفاده کنیم؟ – بخش ششم

اگر از کاربران بخش وبلاگ پرشین‌تولز هستید و مقالات ما را دنبال می‌کنید، حتماً بخش قبلی مقاله استراتژی و بازاریابی محتوا را خوانده‌اید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا مخاطبان خود را ترغیب به خرید محصولات و خدمات خود کنید! استفاده از نظرسنجی برای افزایش اعتماد مخاطبان: نظرسنجی یکی […]

سئو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی – بخش ششم

اگر از طرفداران مقالات پرشین‌تولز هستید، حتما مقالات مربوط به تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو را خوانده‌اید؛ در مقالات قبلی به بررسی برخی نکات آن پرداختیم و در این مقاله قصد داریم به ادامه این بحث بپردازیم. قرار دادن لینک محتوای مرتبط با ویدیوها اگر به دنبال تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو هستید، حتماً از […]

روش‌های موثر افزایش فالوورهای اینستاگرام – بخش هفتم

فالوور اینستاگرام

اگر از همراهان همیشگی پرشین تولز هستید، حتماً مقاله قبلی در مورد روش‌های جذب فالوور واقعی در سال ۲۰۲۰ را خوانده‌اید! در این مقاله هم قصد داریم به بررسی ادامه این بحث بپردازیم تا بتوانید با استفاده از این سیستم، مشتریان کسب‌وکار خود را بیشتر کنید و درآمد بالاتری داشته باشید. امکان ارتباط با ادمین: […]

سئو و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی – بخش پنجم

اگر از طرفداران مقالات پرشین‌تولز هستید، حتما مقالات مربوط به تاثیر شبکه‌های اجتماعی در سئو را خوانده‌اید؛ در مقالات قبلی به بررسی برخی نکات آن پرداختیم و در این مقاله قصد داریم به ادامه این بحث بپردازیم. لینکدین بهترین محیط برای قرار دادن مقالات شماست. بهترین استفاده ای که می توانید از این شبکه اجتماعی […]